MSİ ("Servis Noktası") Garanti Süreci

Bu konuyu okuyanlar

TheWitchPayne

Öğrenci
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
SERVİS SÜRECİNDE YAŞADIKLARIM SORUNLAR VE MENNUNİYETİM



Merhaba arkadaşlar öncelikle bilgisayar alırken dikkat edilen en önemli durumların belki de başında gelen şey servis memnuniyeti.
Kimse bilgisayarını servise göndermek istemez ama gönderdiğinde ise gözü arkada kalsın istemez.
Burada GV62 model numaralı bilgisayarımı 3 kere gönderdiğim servis süreci hakkında yaşadıklarımı anlatacağım ki ön fikir edinin ve bunu da nedense borç bildim çünkü bir firma kötü bir şey yaparsa anında yayılıyor iyi bir hizmet de ise herkes kendi yoluna bakıyor. burada bu sürecimin iyi geçtiğini anladınız zaten ama illaki sorunlar da yaşadım.
"BENİM SÜRECLERİM İYİ GEÇTİ DİYE HERKESİN AYNI OLACAK DİYE BİR ŞEY YOK BURADA SADECE MENNUNİYETİMİ VE YAŞADIKLARIMI AKTARIYORUM OKURSANIZ SORUNLAR İLLAKİ YAŞADIM ÖNEMLİ OLAN ÇÖZÜME KAVUŞTURULMASIYDI"

1. Gönderim

Arkadaşlar ekranımda beyaz 1cm'den daha büyük çapı olduğunu düşündüğüm şekiller oluştu örnek resim koymaya çalışacağım garantiye gönderdim ve tamir süreci başladı son gönderdiğimde tüm belgeler orada kalmış o sebeple tam tarihleri veremiyorum ama 15 günü geçkin bir süre bekledim kargo süreleri hariç ekranımda sürekli parça beklendiğini belirten ibare vardı 15 gün sonunda bilgisayarım geldi kargolama klasik aynı kutusunda ve ekran değişmişti ama bir sıkıntı var ki ekranımın panelini takarken kameramın üstündeki çentiklerim kırılmıştı ve açıp kapatırken panel açılıyordu aslında büyük bir sorun ama nedense tekrar göndermek istemedim 15 günlük süre yeterince uzundu benim için ayrıca kırık gelen panelle de hiç memnun kalmadığım bir süreçti açıkcası.



2. Gönderim

Öyle mükemmel bir oyuncu değilim ufak tefek oyunlar oynar vakit geçiririm ama bir gün raft oynarken bilgisayarın takıldığını kastığını hissettim çözüm aradım ısındığı için olduğunu hiç düşünmedim daha sonra ısı değerlerini kontrol ettim ve sorun ısınma ilk servis deneyiminde yaşadıklarımdan dolayı tedirgin olsam da hemen bilgisayarı topladım servis poin'te kargoladım beklentim termal macun değişecek geri gelecek bunun yanında panel çentiklerinin bir önceki servis sürecinde kırıldığını ama tekrar göndermediğimi ilettim. aynı zamanda usb iç kısmı nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde kırılmış kullanıma etkisi yok ama bunu da belirttim ki orada kırıldığı bilinerek işlemler yapılsın. 'Dikkatli olunsun'

PEKİ NE OLDU
Olay burada başlıyor arkadaşlar servis point çalışanı M. K*L**R adlı çalışan tüm fan modülünün değişmesi gerektiğini ve panel coverin da değiştirilmesi gerektiğini kontrol ekranıma not etmiş peki ücret yok tabi ki :) servis kapsamında ücret bekliyormuydum hayır tabiki cünki benim sucum olabilecek bir şey değil ama başka bir çok şirketle istenilmeyen cevaplar alınca şaşırmazdım neyse bilgisayarım yapıldı ve geldi açtım kurulum hazırdı. daha sonra dibimdeki wi-fi 2 diş çeker oldu kendisine servis ekranımdaki mail ile ulaştım ve bu sorunu benim çözebileceğimi kendilerinin hatası olduğunu ama istersem gönderebileceğimi ayı gün yapıp tekrar gönderebileceklerini söyledi ben ise sorun çözümü için kendisinden yol isteyip uyguladım ve sorunum kalmadı. Bu arada maillerime neredeyse anında cevap aldım.

3.Gönderim
Bilgisayarım son servisten geldikten sonra bir süre açmadım açtığımda ise ekranımda ilk sorundaki gibi bir sorunun tekrar meydana geldiğini gördüm ve hemen Mail ile ulaşım sağladım ve garantim bitmeden gönderim sağlamamı istedi ("bir önceki gönderimde yardımcı olan teknisyen")
Bilgisayarımı gönderdim ve bekleyeme başladım dedim 15 gün bekleriz panel gelecek de değişecek de Cuma günü gönderdiğim bilgisayarım için Pazartesi günü akşam üstü telefonuma çağrı aldım ve arayan teknisyendi panelimin değiştirildiğini herhangi bir kırık var mı diye kontrolün yapıldığını bu işlemler yapılırken bilgisayarımın hardiskinde de sorunların olduğunun farkına varıldığını bu sebepten dolayı hardiskimin de değiştirildiğini belirtti. hardiskimde sorunun olduğunu biliyordum yalnız bunu söyleme gereği duymamıştım buna karşın genede kontrol sağlanmış.

Öncelikle bu süreçten memnunmuyum evet ha ben bunları yaşadım diye herkes mi bunları yaşayacak tamamen şans işi ama ben buradan servis pointe ve özellikle M. K. teknisyenine çok teşekkürlerimi iletiyorum

Form sitelerini takip eden biri değilim arkadaşlar mesaj atarsanız cevabı geç göndere bilirim affola ama süreçler bunlar umarım herkes aynı süreçleri yaşar sorun sizde değil ise zaten hakkınızı her zaman arayın ama sorun sizde ise lütfen sizde anlayışlı olun anlayış beklerken anlayış da göstermeliyiz çünkü

Herkese iyi günler dilerim.
 
Son düzenleme:

Venceremos1940

Asistan
Katılım
12 Kas 2018
Mesajlar
159
Reaksiyon puanı
65
Puanları
28
Yaş
27
Bende geçtiğimiz ay içinde servise ürün yolladım ve memnun kaldım.
msı b250m pro model anakartım vardı, üzerinde çift ram slotu vardı ve ben sadece birini kullanıyordum. Sonradan 1 tane daha ram alıp taktığımda ekrana görüntü gelmedi.

Tüm güncellemeleri yapmama rağmen düzelmedi ve bende servise gönderdim.
Aynı hafta içinde bana ürünü sadece güncelleyip geri gönderdiler. (madem güncelleme ile çözülecekti neden bunu internetteki güncelleme ile çözemedim bilmiyorum ve kendilerinin benden ayrı yaptığı güncelleme neden internette paylaşılmadı onuda bilmiyorum.)

Hız, hizmet güzeldi ama parantez içindeki kısım kafamı kurcaladı.
 

TheWitchPayne

Öğrenci
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Benimde durumumda parantez çok ama belkide buna da şükür dedirten diğer firmalar suçludur diyebiliriz :)
kargolama ve kargo süresi olmasa çok dert edilecek bir durum yok ama malesef istanbul dışı hatta kargo ulaşım süresinin 2 gün olan bir yerde iseniz minumum 4 gün gidiyor zaten :)
 

Venceremos1940

Asistan
Katılım
12 Kas 2018
Mesajlar
159
Reaksiyon puanı
65
Puanları
28
Yaş
27
Benimde durumumda parantez çok ama belkide buna da şükür dedirten diğer firmalar suçludur diyebiliriz :)
kargolama ve kargo süresi olmasa çok dert edilecek bir durum yok ama malesef istanbul dışı hatta kargo ulaşım süresinin 2 gün olan bir yerde iseniz minumum 4 gün gidiyor zaten :)
maalesef öyle. Sadece istanbulda servisleri varmış o konuda yapacak bir şey yok :)
 

Son mesajlar

Üst