MP88SMheWiP9 Hatası

whiskers

Asistan
Katılım
24 Kasım 2009
Mesajlar
385
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Arkadaşlar Daha 2 Gün Oldu Bılgısayara XP EVULATION 5 İle Format Attım.. Bilgisayar Akşam Kapadım Sorun Yoktu. Sabah açtığımda "mP88SMheWiP9 Error" İle Karşılaştım. İlk Defa böyle bi hatayla karşılaşıyorum tekrar formatta atmak ıstemıyorum. Yardımcı Olabılcek Arkadaşlar Bir El Atsanız cok Teşekkürler Şimdiden..
 

aXXo

Doçent
Katılım
22 Şubat 2010
Mesajlar
623
Reaksiyon puanı
39
Puanları
0
İşletim sistemi kurduktan sonra herhangi bir program yükledin mi ve hatanın şekli resimdeki gibi mi ?
2rqmtjm.jpg


eğer böyleyse muhtemelen bir spam veya virüs olma ihtimli yüksek diye düşünüyorum. Ctrl + Del + Shift tuşlarına basarak task manager dan hangi programın buna sebep olduğunu araştırabilirsin.

Ayrıca msconfig den microsoft haricindeki tüm servisleri ve startup daki başlatılan tüm programları kapat ve ondan sonra tek tek açarak hangisinin buna neden olduğunu da tespit edebilirsin. Yalnız her seferinde 1 tane açmak kaydıyla. ( Biraz uzunca bir işlem ama işe yarayabilir. )
 

tolgasal

Profesör
Katılım
11 Eylül 2009
Mesajlar
1,114
Reaksiyon puanı
18
Puanları
0
Run - msconfig - başlatma yolunu izle ve hatayı sebep olan uygulamayı kapat
 

ByPsychooo

Doçent
Katılım
10 Aralık 2008
Mesajlar
792
Reaksiyon puanı
15
Puanları
0
Adım 1: Temiz önyükleme gerçekleştirin

Not Bilgisayar bir ağa bağlıysa, ağ ilke ayarları da bu adımları gerçekleştirmenizi engelleyebilir. Bir Microsoft destek mühendisi tarafından bildirilmedikçe, bilgisayardaki gelişmiş önyükleme seçeneklerini değiştirmek üzere Sistem Yapılandırma yardımcı programını kullanmamanız önerilir. Bunu yapmak bilgisayarınızın kullanılamamasına neden olabilir.
  1. Yönetici hakları olan bir hesap kullanarak bilgisayarda oturum açın.
  2. BaşlatBu resmi kapatBu resmi aç
    VistaStartButton.jpg

    düğmesini tıklatın, Aramaya Başla kutusuna msconfig.exe yazın ve Sistem Yapılandırma Yardımcı Programı'nı başlatmak üzere ENTER tuşuna basın.

    Bu resmi kapatBu resmi aç
    SecurityShield.jpg

    Yönetici parolası girmeniz veya onaylamanız istendiyse parolanızı girin veya Devam'ı tıklatın.
  3. Genel sekmesinde, Seçmeli Başlangıç'ı tıklatın ve sonra da Başlangıç öğelerini yükle onay kutusunu tıklatıp temizleyin. (Özgün BOOT.INI dosyasını kullan onay kutusu kullanılamaz.)
  4. Hizmetler sekmesinde, Tüm Microsoft hizmetlerini gizle onay kutusunu tıklatıp seçin ve sonra da Tümünü devre dışı bırak'ı tıklatın.

    Not Bu adımı uyguladığınızda Microsoft hizmetleri çalışmaya devam eder. Bunlar Ağ Hizmetleri, Tak ve Kullan, Olay Günlüğü, Hata Bildirimi ve diğer hizmetlerdir. Bu hizmetleri devre dışı bırakırsanız, tüm geri yükleme noktalarını kalıcı olarak silebilirsiniz. Sistem Geri Yükleme yardımcı programını varolan geri yükleme noktalarıyla kullanmak istiyorsanız bu işlemi gerçekleştirmeyin.
  5. Tamam'ı ve ardından Yeniden Başlat'ı tıklatın.
Üste
Adım 2: Hizmetlerin yarısını etkinleştirin


  1. 1a ve 1b adımlarını uygulayarak Sistem Yapılandırma yardımcı programını başlatın.
  2. Hizmetler sekmesini tıklatın ve Tüm Microsoft hizmetlerini gizle onay kutusunu tıklatıp seçin.
  3. Hizmet listesindeki onay kutularının yarısını tıklatıp seçin.
  4. Tamam'ı ve ardından Yeniden Başlat'ı tıklatın.
Üste
Adım 3: Sorunun yeniden oluşup oluşmadığını belirleyin

Sorun oluşmaya devam ediyorsa, 1. ve 2. adımları yineleyin. 2. adımda, Hizmet listesinde seçili olan onay kutularının yarısını tıklatıp temizleyin.

Sorun oluşmaya devam etmiyorsa, 1. ve 2. adımları yineleyin. 2. adımda, Hizmet listesinde temizlenmiş olan onay kutularının yalnızca yarısını seçin. Tüm onay kutularını seçinceye kadar bu adımları yineleyin.

Hizmet listesinde yalnızca bir hizmet seçiliyse ve sorunu yaşamaya devam ediyorsanız, seçili hizmet bu soruna neden oluyor demektir. 6. adıma gidin. Bu soruna hiçbir hizmet neden olmuyorsa 4. adıma geçin. Üste
Adım 4: Başlangıç öğelerinin yarısını etkinleştirin


  1. 1. adımı yineleyerek temiz önyükleme gerçekleştirin.
  2. Başlangıç sekmesini tıklatın ve Başlangıç Öğesi listesindeki onay kutularının yarısını tıklatıp seçin.
  3. Tamam'ı ve ardından Yeniden Başlat'ı tıklatın.
Üste
Adım 5: Sorunun yeniden oluşup oluşmadığını belirleyin

Sorun oluşmaya devam ediyorsa, 1. ve 4. adımlar arasını yineleyin. 4. adımda, Başlangıç Öğesi listesinde seçili olan onay kutularının yarısını tıklatıp temizleyin.

Sorun oluşmaya devam etmiyorsa, 1. ve 4. adımlar arasını yineleyin. 4. adımda, Başlangıç Öğesi listesinde temizlenmiş olan onay kutularının yalnızca yarısını seçin. Tüm onay kutularını seçinceye kadar bu adımları yineleyin.

Başlangıç Öğesi listesinde tek bir başlangıç öğesi seçiliyse ve sorunu yaşamaya devam ediyorsanız, seçili başlangıç öğesi bu soruna neden oluyor demektir. 6. adıma geçin.

Bu soruna hiçbir başlangıç öğesi neden olmuyorsa, sorun büyük olasılıkla bir Microsoft hizmeti nedeniyle oluşuyor demektir. Sorunun hangi Microsoft hizmeti nedeniyle oluştuğunu belirlemek için, Tüm Microsoft hizmetlerini gizle onay kutusunu seçmeden 1. ve 2. adımları yineleyin. Üste
Adım 6: Sorunu çözümleyin

Soruna neden olan başlangıç öğesini veya hizmeti belirledikten sonra, sorunun çözümlenip çözümlenemeyeceğini belirlemek üzere program üreticisine başvurun. Veya, Sistem Yapılandırma Yardımcı Programı'nı çalıştırın ve soruna neden olan öğenin onay kutusunu tıklatıp temizleyin. Üste
Adım 7: Bilgisayarı her zamanki gibi başlatılacak şekilde sıfırlayın

Sorun giderme adımlarını tamamladıktan sonra, aşağıdaki adımları izleyerek bilgisayarı her zamanki gibi başlatılacak şekilde sıfırlayın:
  1. BaşlatBu resmi kapatBu resmi aç
    VistaStartButton.jpg

    düğmesini tıklatın, Aramaya Başla kutusuna msconfig.exe yazın ve sonra ENTER tuşuna basın.

    Bu resmi kapatBu resmi aç
    SecurityShield.jpg

    Yönetici parolası girmeniz veya onaylamanız istendiyse parolanızı girin veya Devam'ı tıklatın.
  2. Genel sekmesinde, Normal Başlangıç seçeneğini ve sonra da Tamam'ı tıklatın.
  3. Bilgisayarınızı yeniden başlatmanız istendiğinde Yeniden başlat'ı tıklatın.
Üste
Sistem hizmetleri yüklenmediğinde Windows Installer hizmetini başlatma

Windows Installer hizmetini başlatmadan bir Kurulum programını çalıştırırsanız, aşağıdaki hata iletisini alabilirsiniz: Windows Installer hizmetine erişilemedi. Destek personeline başvurup Windows Installer hizmetinin doğru biçimde kaydedilmiş olup olmadığını doğrulayın.


Sistem hizmetlerini yükle onay kutusunu temizlerseniz, Windows Installer hizmeti başlatılmaz. Sistem hizmetleri yüklenmediğinde Windows Installer hizmetini kullanmak için, hizmeti el ile başlatmanız gerekir. Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
  1. BaşlatBu resmi kapatBu resmi aç
    VistaStartButton.jpg

    düğmesini tıklatın, Bilgisayar'ı sağ tıklatın ve sonra Yönet'i tıklatın.

    Bu resmi kapatBu resmi aç
    SecurityShield.jpg

    Yönetici parolası girmeniz veya onaylamanız istendiyse parolanızı girin veya Devam'ı tıklatın.
  2. Konsol ağacında, Hizmetler ve Uygulamalar'ı ve ardından Hizmetler'i tıklatın.
  3. Ayrıntılar bölmesinde, Windows Installer hizmetini sağ tıklatın ve ardından Başlat'ı tıklatın.


---------- saat 21:03 eklendi ---------- önceki mesaj saat 21:01 eklenmişti ----------

http://support.microsoft.com/kb/929135 xpdede oluyor..
 
Üst