Mouse sorusu

otantic76

Doçent
arkadaşlar optical ile lazer mouse'lar arasındaki fark nedir?

ayrıca wireless mı iyi yoksa bluetooth mu iyi kablosuz mouse'da?
 

amesfa

Dekan
Onursal Üye
wireless yada bluetooth seçimi hakkında bişey diyemem ama kablosuz alıcaksan mutlaka sarjlı al ben evde sarjlı kullanıyorum ama çalıştığım iş yerinde pilli kullanıyorum pil almaktan gına geldi sevabına birine verip işyeri için kablolu alıcam
 
amesfa dedi ki:
wireless yada bluetooth seçimi hakkında bişey diyemem ama kablosuz alıcaksan mutlaka sarjlı al ben evde sarjlı kullanıyorum ama çalıştığım iş yerinde pilli kullanıyorum pil almaktan gına geldi sevabına birine verip işyeri için kablolu alıcam
evet pilliler insanı çıldırtıyorlar sahiden. |)
 

amesfa

Dekan
Onursal Üye
mavinok.ta dedi ki:
amesfa dedi ki:
wireless yada bluetooth seçimi hakkında bişey diyemem ama kablosuz alıcaksan mutlaka sarjlı al ben evde sarjlı kullanıyorum ama çalıştığım iş yerinde pilli kullanıyorum pil almaktan gına geldi sevabına birine verip işyeri için kablolu alıcam
evet pilliler insanı çıldırtıyorlar sahiden. |)

Valla söktüm bluetooth'unu falan bilgi işlemden kablolu istedim geldi şuan onu kullanıyorum
 
Lazerin farkı daha hızlı,çözünürlüğü daha yüksek,cevap verme süresi daha kısa ve birçok farkı bulunuyor.Lazer mouse'ye ben Oyun mouse'si diyorum sanırım farkı bu daha iyi anlatır.Kablosuz mouse almayı düşünmüyorum sürekli mouse kullanıyorum.Pil değiştirme veya şarja koyma gibi şeylerle uğraşamam kablolu mouseden vazgeçmem ;)
 

Nemesis

Dekan
Valla bu mouseyi nasıl kullandığına bağlı ben oyun oynuyorum dersen kesinlikle wireless önermem neden ? Çünkü; piller mouseye takılı oldugu için ağır oluyor ve bu hiç de hoş bir durum değil.. İkincisi ise oyunun ortasında pil biticek kalakalıcaksın :) Ofis için ise şarz aleti içinde olan modeller var onları tercih edebilirsin. Teşekkürler...
 

m1903

Profesör
Lazer mouse olması çok daha iyi.Optikler gibi sapıtmıyor en azından.Bluetooth ve RF konusuna gelincede ben fark etmez diyorum.Bende Microsoft Wireless laser mouse 6000 var ve çok memnunum.Özellikle pil konusunda.optik mouselardan daha cimri pil tüketiminde.Alalı 6 ay oldu ve sadece 1 kere pil değiştirdim.
 

otantic76

Doçent
oyun için değil. notebook için kullanacağım.

şarjlı sevmiyorum çünkü şarj aletini her yere taşıyamam. onun yerine şarjlı pil alırım 4 tane 2şer 2 şer şarj ederim.

herkese çok teşekkür ederim. lazer optic olayını çözdüm.


gelelim wireless mı bluetooyh mu? blue sorun çıkarıyor diye duydum.

ayrıca logitech almayı düşünüyorum. mesela v470. nasıl ne dersiniz? fiyat performans olark uygun bir şey arıyorum da.

mouse autocad veya benzeri gibi profesyonel işler için kullanmayacağım.
 
Üst