_mehmet_bozoglu_
Öğrenci
- Katılım
- 17 Şubat 2019
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
Monster Tulpar T7 V18.3.1 modelini 05.02.2019 tarihî itibariyle siparişini verdim ürünü 08.02.2019 tarihinde teslim aldım. Ürünü ilk açtığımda ekranda ışık sızmasının olduğunu gördüm(Resim 1.0) ve sonrasında windows araç çubukları sekmesinde nvidia uygulamasına sağ-tık yapıldığında açılan küçük menu penceresinde aşırı bulanık bir görüntü yoğunluğunu gördüm (Resim 1.1) bu hataları not alıp panelimin değişmesi talebinde bulundum teknik servisele görüştüm ve iş yoğunluğumun nedeniyle 11.02.2019 tarihinde kargo ile cihazı gönderdim 14.02.2019 tarihinde tenik servisten gelen arama neticesinde talebim üzerine panelimin değiştiğini ve problemimin hala devam ettiği söylendi ve bu diğer T7 V18.3.1 modellerinde de böyle olduğunu bunun için yapılabilecek birşeyin olmadığını söyledi. Hatanın kısa ve öz açıklamsı Siyah ekranda ışık sızması bariz ve net bir şekilde görünüyor (Resim 1.0) 27 bin tl gibi bir fiyat verip boyle 4k ekrana aldanıp daha sonrası panel sorunu ile karşılaştım. 16.02.2019 tarihinde cihazımı kargodan teslim aldım eve Geldiğimde eksiksiz bir şekilde gönderdiğim kutu içeriği bana adaptörsüz olarak gönderildi adaptör tenik serviste unutulmuş. Ve yeni takılan panel (Resim 1.2) eskisinden daha da kötü olmuş ilk defa paramla mağdur duruma düştüm monster notebook'un tenik servis ekibinin özensiz çalışması beni ciddi anlamda zor durumda bıraktı... Iki haftadır cihazı almış bulunmaktayım ve bir gün bile kullanamadım yapmam gereken işlerimi ertelemek zorunda kaldım... Monster notebook'dan ürün alırken iki defa düşünün derim bugün ben mağdur oldum belki yarında sizler mağdur olabilirsiniz...
Resim 1.0
Resim 1.1
Resim 1.2
Resim 1.0
Resim 1.1
Resim 1.2