Rehber Monster Servis Faciası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan `ScyLax
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

`ScyLax

Öğrenci
Katılım
29 Haziran 2013
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
4
Puanları
8
2023 ekim ayında monster küçükçekmece servisine bilgisayarımı bakım için götürdüm. Servis elemanı ilgilendi bakımını yaptı aldım bilgisayarımı. Fakat bu son kaç aydır ciddi derecede ısınma sorunu ile karşılaştım boştayken 70 derecelere kadar ısınıyordu ve fan hiç bir şekilde durmuyordu. Dün bi termal macun ile termal pad satın alıp kendim sökmeye karar verdim. İlk olarak kasa arkasındaki 1 tane vidamın içerdeki yuvasının kırık olduğunu tespit ettim. İkinci şoku ise soğutma bloğunu kaldırdığımda yaşadım. Bloğun altındaki chipsetlerin üstünde termal macuna benzer bildiğiniz alçı gibi sertleşmiş bir madde vardı. Her şeyi temizledim ama o macuna benzeyen madde öyle bir yoğun sürülmüş ki anakartın her yerine bulaşmıştı kürdanla hassas bir şekilde kaldırdım yapabildiğim kadar. Ardından termal pad uygulaması yapıp işlemci ve ekran kartı çiplerini macunladıktan sonra topladım bilgisayarımı ve sonuç harika boştayken bilgisayar buz gibi ve çok sessiz. Uygulama anında çektiğim fotoğrafları yükleyeceğim. Monster ömür boyu bakım garantisi veriyor ya hani. Kısacası şunu diyeceğim ucuz etin yahnisi olmaz. Beleş etin hiç bir tadı olmaz. (Bilgisayarımdan çok memnunum)
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2027.jpeg
    IMG_2027.jpeg
    205.2 KB · Görüntüleme: 50
  • IMG_2030.jpeg
    IMG_2030.jpeg
    238.6 KB · Görüntüleme: 43
  • IMG_2034.jpeg
    IMG_2034.jpeg
    209.8 KB · Görüntüleme: 41
  • IMG_2037.jpeg
    IMG_2037.jpeg
    217.6 KB · Görüntüleme: 44
  • BC7936B4-7E20-45D3-B633-F833D42ED547.jpeg
    BC7936B4-7E20-45D3-B633-F833D42ED547.jpeg
    143.4 KB · Görüntüleme: 39

KamtariR

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
2,685
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
2,853
Puanları
358
Monster müşteri memnuniyetine çok önem veren bir marka.

Bir sorun yaşadıysan ve bunun servis kaynaklı olduğunu düşünüyorsan ana merkez ile görüşerek çözebilirsin.
 

`ScyLax

Öğrenci
Katılım
29 Haziran 2013
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
4
Puanları
8
Monster müşteri memnuniyetine çok önem veren bir marka.

Bir sorun yaşadıysan ve bunun servis kaynaklı olduğunu düşünüyorsan ana merkez ile görüşerek çözebilirsin.
Önem verdiğine adım gibi eminim. Sorun servis kaynaklı ondan da eminim. Ben uğraşmak istemedim. Kendim yaptım daha güzel oldu. Bu konuyu açmamdaki amaç eğer eliniz yatkınsa kendi işinizi kendiniz yapın demek istediğim budur. Ücretsiz bakım diye bu kadar kötü işçilik yapmanın bir anlamı yok yani.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,176
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,522
Puanları
8,958
Ömür boyu bakım pazarlama hilesinden başka bir şey değil. Türkiye gibi bir yerde asla cihazımı başkasına emanet etmem açıkçası. Bir sorun olsa hakkını da arayamıyorsun. Teknik servis elemanlarının bilgileri de ortada işte. Herhangi bir mahalle bilgisayarcısı da şu servisin yaptığını yapardı.
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,611
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,624
Puanları
1,708
Yaş
35
Linkedin üzerinden şirket sahibini etiketleyerek post atarsan kesinlikle sorunu çözerlerdi.
 

`ScyLax

Öğrenci
Katılım
29 Haziran 2013
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
4
Puanları
8
Ömür boyu bakım pazarlama hilesinden başka bir şey değil. Türkiye gibi bir yerde asla cihazımı başkasına emanet etmem açıkçası. Bir sorun olsa hakkını da arayamıyorsun. Teknik servis elemanlarının bilgileri de ortada işte. Herhangi bir mahalle bilgisayarcısı da şu servisin yaptığını yapardı.
Bu dk dan sonra şu cihaz elimde bozulacağını bilsem bile kimseye vermem. Kendim açar bakımı yaparım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Linkedin üzerinden şirket sahibini etiketleyerek post atarsan kesinlikle sorunu çözerlerdi.
Hocam yardımcı olacaklarına emin olduğum kadar, tekrar yapacakları işçiliğin benim yaptığım kadar iyi olmayacağına da adım gibi eminim.
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,611
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,624
Puanları
1,708
Yaş
35
Bu dk dan sonra şu cihaz elimde bozulacağını bilsem bile kimseye vermem. Kendim açar bakımı yaparım.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam yardımcı olacaklarına emin olduğum kadar, tekrar yapacakları işçiliğin benim yaptığım kadar iyi olmayacağına da adım gibi eminim.
Şu an post atsanız, kırılan parçanın olduğu kısmı ücretsiz değiştirirler. Hatta yaşadığınız mağduriyetten ötürü özür mahiyetinde birşey bile yapabilirler. Bence linkedin üzerinde post atmanızda fayda var.
 
Üst