🔥 Öne Çıkan Konular

Monitör tavsiyesi

Bu konuyu okuyanlar

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
İyi akşamlar arkadaşlar sistemime uygun monitör almak istiyorum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi acaba 2k monitör almak istiyorum ekran kartım rtx 3070 olacak işallah o yüzden 2 k önerdiler çoğu kişi zaten şöyle bir monitöe var indirimde baya iyi fiyatı alınır mı sizce https://www.hepsiburada.com/casper-...-led-monitor-p-HBV00000V0B3U?magaza=EXCALIBUR
Limitim 3500 tl ama bu monitör iyiyse bunu alacağım bütçemi zorlamasın diye inceleyen bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63

ozciceky

Profesör
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
2,968
Reaksiyon puanı
2,578
Puanları
113
Yaş
49
Monitörü ayağı ve düğmesi için almıyorsunuz ki. Bence zaten gidip dünya gözü ile görün.
İçinize sinmezse almazsınız.
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Peki bu amazondan ürün geç gelir mi bide o sorum var fiyatları uygun ama amazonun hiç garantisini ve kargo süresini bilmiyorum
 

ozciceky

Profesör
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
2,968
Reaksiyon puanı
2,578
Puanları
113
Yaş
49
Peki bu amazondan ürün geç gelir mi bide o sorum var fiyatları uygun ama amazonun hiç garantisini ve kargo süresini bilmiyorum
Sonuçta amazon da resmi ithalat olan malları satıyor olması lazım. Mesela ben amazondan prime üyeliği sayesinde kelepir fiyata seasonic psu aldım. Ertesi gün elime ulaştı.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
23,912
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,102
Puanları
113
Peki bu amazondan ürün geç gelir mi bide o sorum var fiyatları uygun ama amazonun hiç garantisini ve kargo süresini bilmiyorum
Amazon'un TR şubesi bu. Ürün İstanbul deposunda yani. Şu an ülkede en iyi hizmet veren e-ticaret şirketi Amazon bana kalırsa hiç tereddüttünüz olmasın.
 

ozciceky

Profesör
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
2,968
Reaksiyon puanı
2,578
Puanları
113
Yaş
49
ama mönitörlerde ölü piksel testi yapıp almak daha iyi. Ölü piksel çıktığındaki iade politikasına da bakmak lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Casper özünde mönitör üreten bir firma değil. Güvenip de alamazdım.
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
ama mönitörlerde ölü piksel testi yapıp almak daha iyi. Ölü piksel çıktığındaki iade politikasına da bakmak lazım.
Ölü piksel testi yapayımda işte nerfen alcam ki benim olduğum yerde ne teknosa ne vatan ne bunlar gibi mağzalar var onun için o iş yaş biraz
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Odyssey G5 bütçenize uygun. Taş gibi monitördür kendileri
Peki hocam odyssey ve diğer önerilen amazonda ki monitörün farkı nedir
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şuanda g5 odyssey indirimde alayım mı bu ürün
 
Son düzenleme:

alpsadik

Map Tech Harita
Emektar
Katılım
5 Haziran 2020
Mesajlar
2,225
Reaksiyon puanı
2,873
Puanları
113
Peki hocam odyssey ve diğer önerilen amazonda ki monitörün farkı nedir
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şuanda g5 odyssey indirimde alayım mı bu ürün

C27HG70 bir tık önde görünüyor.
 

alpsadik

Map Tech Harita
Emektar
Katılım
5 Haziran 2020
Mesajlar
2,225
Reaksiyon puanı
2,873
Puanları
113
Peki hocam farka değermi rtx 3070 kullancam fark göaterir mi görüntüde
Burada tercih sizin. C27HG70 özellikler itibariyle daha önde. Odyssey G5 ise kavis olarak avantajı durumda 1000R olması fazlasıyla iyi. Bu arada birisi önde diğeri geride derken şunu da belirteyim iki monitör de gayet güzel monitörler. Biri kötü biri iyi gibi anlaşılmasın.
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Burada tercih sizin. C27HG70 özellikler itibariyle daha önde. Odyssey G5 ise kavis olarak avantajı durumda 1000R olması fazlasıyla iyi. Bu arada birisi önde diğeri geride derken şunu da belirteyim iki monitör de gayet güzel monitörler. Biri kötü biri iyi gibi anlaşılmasın.
C27HG70 amazon üzerinden alsam hocam hiç bilginiz varmı ölü piksel garantisi veriyorlar mı veya ilerde garantiye göndermek istersem nasıl göndercem amazon u hiç bilmiyorumda
 

alpsadik

Map Tech Harita
Emektar
Katılım
5 Haziran 2020
Mesajlar
2,225
Reaksiyon puanı
2,873
Puanları
113
C27HG70 amazon üzerinden alsam hocam hiç bilginiz varmı ölü piksel garantisi veriyorlar mı veya ilerde garantiye göndermek istersem nasıl göndercem amazon u hiç bilmiyorumda
Amazon Türkiyede çalışan bu tarz firmaların şahıdır desem abartmış olmam sanırım. Müşteri hizmetlerini arayıp gerekli bilgileri alabilirsiniz.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
23,912
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,102
Puanları
113
C27HG70 amazon üzerinden alsam hocam hiç bilginiz varmı ölü piksel garantisi veriyorlar mı veya ilerde garantiye göndermek istersem nasıl göndercem amazon u hiç bilmiyorumda
Ölü piksel çıkarsa yardımcı olur Amazon 2 hafta içerisinde. Ancak 2 haftadan sonra ölü piksel çıkarsa iş Samsung servisine kalıyor artık.
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Ölü piksel çıkarsa yardımcı olur Amazon 2 hafta içerisinde. Ancak 2 haftadan sonra ölü piksel çıkarsa iş Samsung servisine kalıyor artık.
Tamam hocam o zaman alıyorum bu ürünü
Ölü piksel veya ışık sızması çıkarsa heralde iade edebilirim değil mi?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
23,912
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,102
Puanları
113
Tamam hocam o zaman alıyorum bu ürünü
Ölü piksel veya ışık sızması çıkarsa heralde iade edebilirim değil mi?
Yorumlarda ölü piksel çıkan bir kişi Amazon'un yardımcı olduğunu ancak Samsung'un işleri yokuşa sürdüğünü belirtmiş. Yine de iadeyi alabilmiş. Çoğu firma böyle zaten. 3 veya 5 pikselden fazla ölü piksel yoksa işi yokuşa sürüyorlar epey. Bu arada ışık sızması o kadar büyük bir sorun değil. Çoğu panelde olan bir şey. Yani çıkarsa bana kalırsa hiç uğraşmayın ışık sızması ile. Yeniden alacağınız monitörde ışık sızması olmayacak diye bir kural yok çünkü.
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Yorumlarda ölü piksel çıkan bir kişi Amazon'un yardımcı olduğunu ancak Samsung'un işleri yokuşa sürdüğünü belirtmiş. Yine de iadeyi alabilmiş. Çoğu firma böyle zaten. 3 veya 5 pikselden fazla ölü piksel yoksa işi yokuşa sürüyorlar epey. Bu arada ışık sızması o kadar büyük bir sorun değil. Çoğu panelde olan bir şey. Yani çıkarsa bana kalırsa hiç uğraşmayın ışık sızması ile. Yeniden alacağınız monitörde ışık sızması olmayacak diye bir kural yok çünkü.
Yardımınız için teşekkürler hocam ve diğer arkadaşlar o zaman amazon üzerinden alıyorum ben bu monitörü sizce kaç ölü piksel çıkarsa değiştireyim 1 veya 2 sorun olur mu mesela
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
23,912
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,102
Puanları
113
Yardımınız için teşekkürler hocam ve diğer arkadaşlar o zaman amazon üzerinden alıyorum ben bu monitörü sizce kaç ölü piksel çıkarsa değiştireyim 1 veya 2 sorun olur mu mesela
Ölü pikselin nerede çıkacağına bağlı. Kenarlarda çıkarsa göze batmıyor ama ortada çıkarsa göze batabilir. Ölü piksel çıkarsa değişimi kovalayabilirsiniz ancak ışık sızması çok abartı değilse göz ardı edin bence. Zaten ışık sızması sadece siyak renkte belli oluyor.
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Ölü pikselin nerede çıkacağına bağlı. Kenarlarda çıkarsa göze batmıyor ama ortada çıkarsa göze batabilir. Ölü piksel çıkarsa değişimi kovalayabilirsiniz ancak ışık sızması çok abartı değilse göz ardı edin bence. Zaten ışık sızması sadece siyak renkte belli oluyor.
Tamamdır hocam tavsiyeniz için tekrar teşekkür ederim
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Ekim 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Ölü pikselin nerede çıkacağına bağlı. Kenarlarda çıkarsa göze batmıyor ama ortada çıkarsa göze batabilir. Ölü piksel çıkarsa değişimi kovalayabilirsiniz ancak ışık sızması çok abartı değilse göz ardı edin bence. Zaten ışık sızması sadece siyak renkte belli oluyor.
Hocam
Acer VG272X 27" 240Hz 1ms (HDMI+Display) G-Sync Full HD IPS LED Monitör UM.HV2EE.X01
Asus VG259QM Monitör
Bütçene uygun tavsiye edebileceğim ürünler bunlar, bütçeni daha da arttırabilirsen örnekleri çeşitlendirebilirim.
Hocam 3200 tl çıkabildim nerdeyse max zaten onlada arkadaşlar amazondan samsung 2k 144 hz 27 inç mınitör tavsiye ettiler şu monitör
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
23,912
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,102
Puanları
113

Son mesajlar

Üst