Modemim arızalı mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ErolK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ErolK

Öğrenci
Katılım
10 Ekim 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Selamlar forumda yeniyim size danışmak istedim.
Yaklaşık 1 ay önce evde yaşanan elektrik kesintisinin ardından Modemimi tekrar açtım ve hızın yaklaşık 1,6 mbps olduğunu gördüm. Müşteri hizmetlerine bildirdim arıza kaydı oluşturdular. Eve geldiler sonra modem arızalı diyip gittiler. Fakat bu sorun daha önce de oldu ve santralden vs. bir şeyler deyip halletmişlerdi. Şuan 2 mbps hızım var ve daha da üzerine çıkmıyor. Yaklaşık 2 hafta önce 3.5 mbps olduğunu gördüm fakat sonra yine durum aynı.
Ek olarak da bu nasıl bir tuhaf modemse ev telefonu ile bağlı olmadan 1 gün çalışmıyor hemen gidiyor internet. Çilem çok çareyi sizde arıyorum. Belki de adaptörde sorun vardır?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20201010-102120_Chrome.jpg
    Screenshot_20201010-102120_Chrome.jpg
    46.5 KB · Görüntüleme: 115

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Değerler normal, herhangi bir hız kesintisi olmaması gerek. Farklı bir modem ile deneme yaptınız mı?
 

ErolK

Öğrenci
Katılım
10 Ekim 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Maalesef yakınımda kimsede internet yok. Olsa farklı bir modemle deneyecektim.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
293
Maalesef yakınımda kimsede internet yok. Olsa farklı bir modemle deneyecektim.
O zaman şöyle yapın, müşteri hizmetlerini arayın modemim sağlam diyip evinize teknik ekip yollamalarını isteyin ardından zaten gelen ekip yanında modem getirip deneyecektir eğer onların modemde bir sorun çıkmazsa sorun sizde demektir.
 

ErolK

Öğrenci
Katılım
10 Ekim 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Arayıp söyleyebilirim doğru aslında fakat anlamadığım nasıl hız kesintisi yapabiliyor hiç vermese interneti direk anlasam.
 
Üst