İsmet bayram yüksel
Öğrenci
- Katılım
- 17 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 26
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar, iyi ramazanlar diliyorum.
Ben 1 senelik Türk telekom kullanıcısıyım. 2 hafta önce 50 mbps olan internet hızımın düştüğünü farkettim. arıza kaydı oluşturdular eve geldiler ve bakılan değerlerde sıkıntının modemde ( 5 6 sene ttnetin vermiş olduğu huawei hg 630 a markalı) olduğunu söylediler. arkadaşımdan aldığım modemle test yaptığımda internet hızımın düzeldiğiğni gördükten sonra bugün yeni modem ( tplink w9960) aldım ve kurulumu yaptıktan sonra hız testinde internet hızımın değişmediğini gördüm. tplinki aradım ve birkaç ayarı değiştirdikten sonra SNR marjı ve hat zayıflaması (dB) sinyallerimde anormallik olduğunu söylediler. bu sıkıntının da türk telekom tarafından gideriliceğini söylediler fakat ben türktelekomu aradığımda sıkıntı yok ama arıza kaydı oluşturalım yeniden bakılsın dedi. açıkçası kafam karıştı ve ne yapacağımı şaşırdım bu konu hakkında yardımcı olabilecek tavsiye verebilecek olan var mı?
Ben 1 senelik Türk telekom kullanıcısıyım. 2 hafta önce 50 mbps olan internet hızımın düştüğünü farkettim. arıza kaydı oluşturdular eve geldiler ve bakılan değerlerde sıkıntının modemde ( 5 6 sene ttnetin vermiş olduğu huawei hg 630 a markalı) olduğunu söylediler. arkadaşımdan aldığım modemle test yaptığımda internet hızımın düzeldiğiğni gördükten sonra bugün yeni modem ( tplink w9960) aldım ve kurulumu yaptıktan sonra hız testinde internet hızımın değişmediğini gördüm. tplinki aradım ve birkaç ayarı değiştirdikten sonra SNR marjı ve hat zayıflaması (dB) sinyallerimde anormallik olduğunu söylediler. bu sıkıntının da türk telekom tarafından gideriliceğini söylediler fakat ben türktelekomu aradığımda sıkıntı yok ama arıza kaydı oluşturalım yeniden bakılsın dedi. açıkçası kafam karıştı ve ne yapacağımı şaşırdım bu konu hakkında yardımcı olabilecek tavsiye verebilecek olan var mı?