Migros sanal marke

Katılım
7 Eylül 2018
Mesajlar
1,072
Reaksiyon puanı
1,056
Puanları
293
Merhabalar ben 9 Haziran'da sanal markette elektronik olarak geçen kulaklık sipariş verdim dün baktım bu ürün stokta bulunmamaktadır yazıyordu ben iptal edeyim dedim iptal olmuyor ve biraz önce ürün kargoya verilmiş sizce bu kulaklığın başka bi kulaklıkla değiştirilmiş olabilirmi yoksa değiştirilmiş midir
Mesaj otomatik birleştirildi:

 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20200613-120600.png
    Screenshot_20200613-120600.png
    60.4 KB · Görüntüleme: 139
  • Screenshot_20200613-120615.png
    Screenshot_20200613-120615.png
    150.8 KB · Görüntüleme: 103

The Commander

Profesör
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
358
Yaş
27
Siz aldıktan sonra stokta bitmiştir. Sizin gibi birileri satın aldıkça ürünün tükenmesi normal değil mi? :)
Sorun yok, size satın aldığınız ürün gönderilecektir.
 
Üst