Microsoft Store Hiçbir Şekilde Açılmıyor

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Öncelikle herkese merhaba. Bugün itibari ile, Microsoft Store'um açılmıyor.
Bu sorun neyden kaynaklı olabilir? Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim...
1.jpg
 

Kaansenn34

Doçent
Katılım
1 Temmuz 2019
Mesajlar
990
Reaksiyon puanı
680
Puanları
293
Yaş
25
Konum
Kocaeli/Çanakkale
Sağ üstte bulunan kısımdan hesabından çıkış yap ve tekrar giriş yaparak düzeleceğini düşünüyorum.
 

Kaansenn34

Doçent
Katılım
1 Temmuz 2019
Mesajlar
990
Reaksiyon puanı
680
Puanları
293
Yaş
25
Konum
Kocaeli/Çanakkale
Alttaki hata kodu net okunmuyor iletirseniz sorunu bulabiliriz."DÜZELTME:Resmi yakınlaştırınca okuyabildim aşağıdaki linkten çözümüne bakabilirsin."
 
Son düzenleme:

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Bunların hepsini denedim ama gene de düzelmedi.

...

Aynı şekilde bu da çalışmadı...
Gene de ikinize de teşekkür ederim. Başka neyden kaynaklanmış olabilir. Benim bilgisayarım monster ve geçmişte de yazılımsal bir sorumdan dolay işletim sistemini serviste tekrar kurmuşlardı. Acaba gene mi sorunlu işletim sistemi kuruldu?
 

Kaansenn34

Doçent
Katılım
1 Temmuz 2019
Mesajlar
990
Reaksiyon puanı
680
Puanları
293
Yaş
25
Konum
Kocaeli/Çanakkale
Bunların hepsini denedim ama gene de düzelmedi.

...


Aynı şekilde bu da çalışmadı...
Gene de ikinize de teşekkür ederim. Başka neyden kaynaklanmış olabilir. Benim bilgisayarım monster ve geçmişte de yazılımsal bir sorumdan dolay işletim sistemini serviste tekrar kurmuşlardı. Acaba gene mi sorunlu işletim sistemi kuruldu?
Sahte lisans mı kullanıyorsunuz diye soracağım ancak serviste kurulduğuna göre sahte lisans değildir.Güncellemeler tam mı 2004 güncellemesini yaptınız mı? Ayrıca Monster'ın hangi modelini kullanıyorsunuz? Mesela ben sahte lisans kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamıyorum. Benim bilgisayarım da Monster.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Sahte lisans mı kullanıyorsunuz diye soracağım ancak serviste kurulduğuna göre sahte lisans değildir.Güncellemeler tam mı 2004 güncellemesini yaptınız mı? Ayrıca Monster'ın hangi modelini kullanıyorsunuz? Mesela ben sahte lisans kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamıyorum. Benim bilgisayarım da Monster.
--> Yok kesinlikle windowsu sahte kullanmam. Öbür 3. Parti programlarda fahiş fiyatlar yüzünden etkinleştirilmiş ürün kullanıyorum. Ama asla windows sahte olarak kullanılmadı.
--> Bildirimi gelen bütün güncellemeri yaparım ama bildirim gelmeme olasılığına karşı her hafta kontrol ederim ayarlardan. Sistemim güncel gözüküyor...
--> Monster Tulpar T7 V.19.3.1 fakat bilgisayarı şu anda çıkardığı sorunlardan dolayı iade etmeye çalışıyorum. Sorunumun daha doğrusu sorunlarımın ne olduğunu merak ederseniz diye bırakayım:
Sorunumun ayrıntılı bir biçimde anlatıldığı ekşi sözlük linki
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Tüketici hakem heyetine başvurdunuz mu? Sorununuz baya büyük görünüyor.Geçmiş olsun.
Evet tabii ki de tüketici hakem heyetine başvurdum ama çok gerici bir süreç bu. Bir de aynı sorunu yaşayan bir sürü kişi olmasına rağmen gayet normal diyorlar. Ayrıca tüketici hakem heyetinde de çok uzun süre kalacak gibi gözüküyor çünkü yavaş bir işleyişi var gibi ne yazık ki...
 

Kaansenn34

Doçent
Katılım
1 Temmuz 2019
Mesajlar
990
Reaksiyon puanı
680
Puanları
293
Yaş
25
Konum
Kocaeli/Çanakkale
Umarım sorununuz kısa bir sürede çözülür.Ayrıca mail adresiniz @outlook.com vs vs hangi uzantıyla bitiyor ?
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Umarım sorununuz kısa bir sürede çözülür.Ayrıca mail adresiniz @outlook.com vs vs hangi uzantıyla bitiyor ?
mail adresimdeki uzantı "hotmail.com". Bunun bir etkisi var mı bilmiyorum ama diğer bütün microsoft hizmetlerini sorunsuz bir şekilde kullanabiliyorum. Platformlar arasında da sıkıntı çıkmıyor. İlk defa mağazada oldu bu sorun...
 
Üst