Mavi bilgisayar batti...

twilight_flame

Doçent
Katılım
14 Mayıs 2008
Mesajlar
618
Reaksiyon puanı
20
Puanları
18
Cevap 1.)Nasıl bir çaba istiyorsun,Taksim meydanında uygun adım bir yürüyüşmü istiyorsun?Ben her zaman destekçiyim bu konuda.
Cevap 2.)Adamlar gece yarısı mal kaçırıyor.Bu nitelikli dolandırıcılığa girer.Daha önce herşeyin hesabı kitabı yapılmış.Aralarındaki konuşmada ya batarız ya çıkarız muhabbeti geçmiş insanları kimden ve niye savunuyorsun?(Ultimate soru cevap paketidir)
Cevap 3.)Çok yardımsever biriysen,bugüne kadarki yaptığın yardımların bir dökümünü görelim.Lütfen ayıp oluyor.Biraz anlayış göster.Burda kimse senden para vs... istemiyor bunuın için.İnsanlık para ile satın alınamaz.
Cevap 4.)İyi niyetini analyışla karşılıyor gözlerinden öpüyorum.:dil:


1) Adamlarin soyledigi seyi yapmanizi bekliyorum. Birde düzgünce dalga gecer gibi cevap vermemenizi. Sonucta ne mavi calisaniyim ne baska birseyim. Bilgi mailini atin diyorum. Adamlar size cevap verecek mi vermeyecek mi bir bakin diyorum. O da olmazsa Tüketici haklarini koruma derneginden ya da avukattan bilgi alin diyorum. Bir de bu dediklerimi anlayamiyorsan doktordan destek al diyorum.

2) Adamlarin yaptigi dogru demiyorum ama internet sitelerinde yazdiklarina gore size yardimci olmaya calisiyorlar ya da oyle gorunuyorlar onu deneyin diyorum. Sen ne diyorsun

3) Mesajlarimi okursan neler yapabileceginizi soylüyorum bunlarda yardima girer sanirim. Burada benden para istemiyormussun cok duygulandim aglayacam :) Ben sana ne diye para vereyim zaten?

4) Ortaligi velveleye vermek yerine dediklerimi yaptiktan sonra paranizi alamiyorsaniz burada dirdir etmek yerine mahkemelere ve gerekli mercilere basvurmani tavsiye eder alnindan operim :clap:
 

mmdhdmn

Öğrenci
Katılım
4 Temmuz 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
iyide herkez kaçmışlar falan dio da daha 2 gün önce müdür falan mağzadaydı
 

Deveyuku.com

Öğrenci
Katılım
4 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Deveyuku.com olarak, NikeSteeL takma ismi kullanılarak, forumda aşağıdaki linklerde "Deveyuku.com iflas etti" şeklinde yazılan mesajların asılsız ve karalamaya yönelik olduğunu belirtmek istiyoruz.

http://forum.shiftdelete.net/konu-disi/89157-mavi-bilgisayar-batti-22.html

http://forum.shiftdelete.net/konu-disi/89157-mavi-bilgisayar-batti-12.html

Muhtemelen bir rakip firma personeli olduğunu tahmin ettiğimiz kişinin, bu bilgi bir yerden alındı ise kaynağını belirtmesini, aksi halde bu mesajlar karşısında yasal haklarımızı arayacağımızı kendisine forum aracığılı ile bildirmiş bulunmaktayız.

Mavi Bilgisayar'ın yaşamış olduğu durum dolayısı ile üzgünüz. Hangi sektörde olursa olsun firmaların kapanması hem ülkemiz hem de milletimizin zararınadır.

Deveyuku.Com olarak firmamızın herhangi bir şekilde kapanma veya iflas etme durumu bulunmamaktadır. Personel ve alt yapı yatırımlarımız belirli bir plan dahilinde devam etmektedir.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla,
Deveyuku.Com
 

darkside

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Başlığa mesaj atarak ve ÖM yollayarak benden Mavi Bilgisayar'ın kurucusu Hamza Hakan'ın telefon numarasını isteyen herkese kendisinin telefon numarasını gönderdim. Eğer atladığım herhangi biri varsa veya benden kendisinin telefon numarasını göndermemi isteyen birisi varsa bana ÖM yollayarak veya bu başlığa kendisinin telefonunu istediğinizi belirterek mesaj atarsanız kendisinin telefonunu size mutlaka yollarım. Ayrıca eklemek istediğim birşey daha var, ben Mavi Bilgisayar çalışanı veya yöneticisi değilim. Ben de sadece mağdur durumda olan bir müşteriyim ve size hatırlatmam gerekir ki bu ülkede hakkınızı aramazsanız kimse size hakkınızı vermek için çaba bile sarf etmez.

@MdbK, bahsi gecen sahisin telefonunu tarafima ozel mesaj ile iletebilirsen cok sewinirim.
 

kisans

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
başlığa mesaj atarak ve öm yollayarak benden mavi bilgisayar'ın kurucusu hamza hakan'ın telefon numarasını isteyen herkese kendisinin telefon numarasını gönderdim. Eğer atladığım herhangi biri varsa veya benden kendisinin telefon numarasını göndermemi isteyen birisi varsa bana öm yollayarak veya bu başlığa kendisinin telefonunu istediğinizi belirterek mesaj atarsanız kendisinin telefonunu size mutlaka yollarım. Ayrıca eklemek istediğim birşey daha var, ben mavi bilgisayar çalışanı veya yöneticisi değilim. Ben de sadece mağdur durumda olan bir müşteriyim ve size hatırlatmam gerekir ki bu ülkede hakkınızı aramazsanız kimse size hakkınızı vermek için çaba bile sarf etmez.
lütfen acil olarak hamza beyin telefon numarasini gönderirmisiniz.
 

MdbK

Doçent
Katılım
9 Mayıs 2008
Mesajlar
542
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
@darkside, @kisans
Mavi Bilgisayar'ın kurucusu Hamza Hakan'ın telefon numarasını özel mesaj ile gönderdim. Umarım en kısa zamanda probleminiz çözülür.
 

adogan6

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
şu hamza hakan ın telefon numarasının bi zahmet bana da özel msj atın millet
700 tl içerideyim
 

kaptan_07

Asistan
Katılım
22 Nisan 2009
Mesajlar
199
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
arkadaşlar mavi den taşınabilir hdd almıştım bozuldu garantiye verdim daha 30 iş günü bile dolmadı şimdi ben o ürünü nasıl geri alacağım yada parasını :(
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,421
Reaksiyon puanı
131
Puanları
243
arkadaşlar mavi den taşınabilir hdd almıştım bozuldu garantiye verdim daha 30 iş günü bile dolmadı şimdi ben o ürünü nasıl geri alacağım yada parasını :(

Ürünler in Garantisi Markaları Tarafından Korunur . Mavi Bilgisayar la alakan yok Ürünün Firmasından Gerekli bilgiyi alabilirsin

Bu Konudaki Daha Önceki Mesajlarımdan dolayı Meydana Gelen Yanlış anlaşılmayı Düzeltmek istiyorum Ve Konuya Açıklık getirmem Gerek sanırım

Daha önce iflasını verdiğini Söylediğim SanaL Mağaza Sitesi Deveyuku.com Değil Weblebi.com Dur Yanlış anımsamışım ve Yazmışım

Kesinlikle Herhangi Bir Firmanında Çalışanı Değilim . Özel Bir Tıp Merkezinde Bilgi işlem Sorumlusuyum

Daha önceki 2 Mesajımdan Dolayı Sizden ve ilgili Firmadan Özür Diliyorum .!
 

lutkunf

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Mavi Bilgisayar müşterilerine çok büyük geçmiş olsun diyorum. İlk olarak Mavi Bilgisayardan alışveriş yaptıkları için, ikinci olarak firma battığı için... İnşallah peşlerinde çok koşmazsınız.

Mavi Bilgisayar'ın batmasına çok sevindiğimi de dile getirmek isterim. Piyasa, müşterisinin yerine üretici yanında duran ve ticari ihlâktan yoksun bir firmadan kurtulmuş oldu. Allah tamamına erdirsin ve firma sahipleri bir daha firmayı aktif hale getiremesin!

Ben Mavi Bilgisayar'dan Acer Aspire 5024 marka bir dizüstü bilgisayar satın almıştım. Ürünü bir tek Mavi satmıştı ve sanırım ürün kronik hatalıydı, bu yüzden de herkesin makinasının kapağı aynı yerden defalarca çatladı. Aldığımız ayıplı ürün birçok arkadaşımın elinde kaldı. Birkaç kişi olarak hakkımızı aradık ve aylarca mahkemelerde süründük ve neticisini de aldık. Haklıydık ve mahkemeyi biz kazandık. Aslında mahkemeye gidecek bir durum bile yoktu. Bariz haklıydık ama hakkımızı istememiz Mavi'nin hoşuna gitmemişti ve hakkınızı alacaksınız belli ama madem bizden para çıkacak biraz uğraşın demeye getirdiler ve bizi yargıya gitmeye mecbur ettiler. Böylelikle Mavi Bilgisayar'ın gerçekte ne olduğunu öğrendik! Bizlerle birlikte çevremiz de öğrendi, çevremize Mavi Bilgisayarı öğrettik. Görünen o ki, İzmit'teki, Ankara'daki ve internetteki çevremiz iyi öğrenmişler ve gerekeni yapmışlar, tebrik ederim.

Müşterilerine çöpe layık kronik arızalı ürün satarak, bilmem hangi ülkeye pakatlenmiş ürünü Türkiye'de satarak, sikayetvar.com'da sayfalar dolusu şikayet biriktirerek, müşterileri sorunlarını, mahkemelerde süründürerek çözüp yaşayabileceklerini zannediyorlardı. Sen ürünü bana satıp benden kâr eder de nasıl üreticiyi korursun anlayabilmiş değilim ama siz artık anladınız...

Neyse, uzatmak istemiyorum, geleceğe dönük hayırlı bir olay olmuş, kazanız mubarek ola...

Asıl yazmak istediğim şeylerden biri de forumda okuduğum kulaktan dolma yanlış bilgiler... Arkadaşlar bilmeden konuşmayın lütfen. Biliyormuş gibi anlatıp başkalarını da yanlış yönlendirmeyin. Azıcık araştırın, okuyun sonra yazın.

Takıldığım nokta ise Mavi Bilgisayarın sattığı ürünlere teknik destek verme yükümlülüğünün olmadığı iddiası. Gerçi bunu forumda yazanlar gibi Mavi Bilgisayar'ın avukatı da mahkemeye savunma olarak vermişti, biz de yasayı işaret ederek Mavi'nin avukatına diploma veren okulun kulaklarını çınlatmıştık :) ve Mavi'nin savunmasının yasaya aykırı olduğunu ıspatlamıştık. Neymiş, Mavi sadece satış yaparmış, teknik desteği ithalatçının teknik servisleri verirmiş.

Tüketici yasası der ki, üründen zincirleme olarak öncelikle satıcı sonra dağıtıcı, ithalatcı ve üreticisi sorumludur. Öncelikle satan sorumlu kardeşim hem de teknik servisten çok daha fazla sorumlu. En son üretici sorumlu. Ben ilk önce satın aldığım yerde bitiririm olayı. Zaten ürünü direk üreticiden satın alamayışımızın nedeni de budur. Bu hakkı bana yasa tanımış. Mahkemeye de zaten Mavi yi verdim, Acer'i veya Kont Bilişimi değil.

Bakalım sizler sorun yaşarsanız kimi mahkemeye vereksiniz? Sanıyorum iflası ilan edince bazı yükümlülüklerden kurtuluyor firma fakat hangi yükümlülüklerden kurtulur bilemiyorum. İnşallah madur olmazsınız arkadaşlar.

Hepinize tekrar geçmiş olsun, Mavi Bilgisayarla sorun yaşayanlara veya yaşayacaklara Allah'tan güç, morel ve sabırlar diliyorum...
 

realbaltalyus

Öğrenci
Katılım
30 Haziran 2009
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Evet Arkadaşlar, Mavibilgisayar battı.
Sitelerinde yazmışlar müşteriyi mağdur etmeyeceğiz diye ama palavra MDBK isimli arkadaştan numarayı aldım salı ya da pazartesi idi galiba HAmza Bey bir mail atın dedi ama o maillere ne bir geri dönüş var nede o telefonu birdaha açan. Sadece son 6ayda 1000TL mal aldım maviden. 2002'den beri ürün alırım toplamda 10000TL yi çoktan geçmiştir. Ben öyle milletin abarttığı gibi aman aman sorunlar yaşamadım tabi firma büyüdükçe müşteri memnuniyeti azaldı ona bir sözüm yok.
En çok da şu yaptıklarına kızıyorum insan bir tenezzül eder de maillere bir cevap verir bu mudur mağdur etmeme.
Ocak ta aldığım ekran kartımı 27 Haziran Cumartesi Maltepe Teknik Servise bıraktım hay bırakmaz olaydım. O ekran kartına 365 TL verdim ama kart uçtu. Aslında benim konum çözülebilecek en kolay olanıydı ya boğaziçine Teknik Servise ya da evime kargolanması.
Neyse Yazıklar olsun diyorum ve yasal hakkımı aramaya bu hafta başlıyorum(Bir haftadır ankara dışındaydım ancak geldim).
Bu arada hafta içi teknik servislerde başkalarının malları başkalarına ve çalışanlara dağıtılmış kim vurduya gitmiş.Şunuda hatırlatıyım o alan şahsiyetlere Ağlayanın malı gülene yaramaz.
Benim malımda da böyle bir şey söz konusu ise hem alana, hem o mali bana göndermeyen mavi yetkililerine yaramayacaktır.
 

Booster

Öğrenci
Katılım
2 Temmuz 2009
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bir söz vardır der ki: Mağdurun cahili mahkemede derdini hakime değil mübaşire anlatırmış.
 

mavimaduru

Öğrenci
Katılım
6 Temmuz 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Mağdur Durumdaki Arkadaşların Dikkatine

Yaptığım araştırma sonucunda Mavi Bilgisayar'ın kurucusu Hamza Hakan'a ulaşmış bulunmaktayım. Mavi Bilgisayar'dan ürün sipariş etmiş olup da eline geçmeyen kişilerin bankaya ödemenin iptali için talimat vermelerini söyledi bana. Ürününüzün kargolanıp kargolanmadığını öğrenmek içinse MNG Kargo'yu arayıp adınıza bir kargonun bulunup bulunmadığını öğrenmeniz gerekiyor. Ürününüz eğer kargolanmışsa zaten elinize ulaşacaktır.

MNG Kargo Telefon No: 444 06 06

Mağdur durumda olan müşteriler ve çalışanlar eğer Mavi Bilgisayar'ın kurucusu Hamza Hakan'a ulaşmak isterseniz bana PM ile ulaşabilirsiniz. Kendisinin cep telefonu elimde mevcut ve konuştuklarımızdan anladığım kadarıyla hiçbir müşterisini ve çalışanını mağdur etme niyetinde değiller. Ayrıca kendisine internet sitelerinden bir duyuru yapmaları gerektiğini de ilettim.

Banada özelden telefonunu yollarsan sevinirim ..
 

zalim0100

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2009
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
MdbK banada Hamza Hakan 'ın Telefon numarasını özel mesajla atabilme imkanın varmı
 

hakedefini

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar banada barkod üzerinden satış yapıldı hemde iflastan birgün önce. Sony DSC-W290 SİLVER ve Sandisk 4GB memory stick pro ürünlerini almıştım. Yaklaşık 800 TL zararım var şimdi satın aldığım ürünleri alamıyorum. Belirtilen adreslere mesaj attım ama nafile cevap vermiyorlar. Bende bankaya dilekçe yazdım cevap bekliyorum. Bankadan alabilirmiyim aceba alışverişi mağazadan kredi kartıyla yapmıştım. Bu konuda beni aydınlatabilecek bir arkadaşım varsa lütfen yardımcı olun teşekkürler...
 

spybot

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
1 Kasım 2008
Mesajlar
47,206
Reaksiyon puanı
630
Puanları
7,293
Ne çok varmış bu mavininde...:)
 

LaWa

Profesör
Katılım
22 Şubat 2009
Mesajlar
3,119
Reaksiyon puanı
47
Puanları
228
Ankarada ;İstanbul yolundaki mağazanın kepenklerini kapalı olarak gördüm...İflastan haberim yoktu..Üzücü bir durum.Arz talep dengeleri sürpriz sonulara yol açabilir.
 

realbaltalyus

Öğrenci
Katılım
30 Haziran 2009
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bir söz vardır der ki: Mağdurun cahili mahkemede derdini hakime değil mübaşire anlatırmış.
Ne çok düşünür ne çok atasözü yazarımız varmış ama buran bir paylaşım sitesi olduğunu bilmiyorlar herhalde. Derdini anlatmayan derman bulamaz diye bir atasözü daha vardır.
 

Mavibilgisayar

Öğrenci
Katılım
7 Temmuz 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba,

Birçok müşterinin kredi kartı ile ön ödemeli sipariş vermesi ve ürünlerin kendilerine ulaşmaması üzerine yaptıkları şikayetler ile Mavi Bilgisayar mağdur olan müşterilerine sahip çıkarak: “29 Haziran 2009 tarihi öncesi, havale ödeme şekli ile sipariş vermiş ve havalesini gerçekleştirmiş olan müşterilerimiz "bilgi@mavibilgisayar.com" adresine konu ile ilgili e-posta gönderebilirler

kredi kartı ile yapılan ön ödemeler içinse: “29 Haziran 2009 tarihi öncesi, sitemizden kredi kartı ile alışveriş yapmış fakat kendisine ürün gönderilemeyen müşterilerimiz, bankalarına alışveriş için itirazda bulunup, sipariş tutarının kredi kartlarına iade edilmesini sağlayabilirler.

Müşterilerimizin mağduriyetinden dolayı mavi bilgisayar ekibi olarak çok özür dileriz ...
 

N0Fear

Öğrenci
Katılım
7 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Şanssızlığıma inanamıyorum. Geçen hafta en yakın arkadaşım evlenmişti ona hediye olarak bir home theater seti aldım ancak balayına gittiler ve gelince kurdurabileceklerini söylediler. Firma görevlisiyle anlaştık bu akşam için ve cihaz da onlarda kaldı. Az önce kapısındaydım mavi bilgisayar kocaeli şubesinin ve yenileniyoruz yazan bir pankart ve kapalı. Telefonla şubeleri ve merkezi arıyorum ulaşamıyorum, web sitesi de malum. Bu konuda ne yapmam gerek bilen var mı?
ses sisteminiz mağaza kapanmadan önce yetkili servisine teslim edilmiştir.
 

asersag

Öğrenci
Katılım
7 Temmuz 2009
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Mavi bilgisayardan 26 07 2007 tarininde 500550 fatura no lu 1 adet U.ROB.(9108) 125 MBS 4X WIR. AP&ADLS&PRN.SERV ürün almıştım. söz konusu ürünüm daha öncede arızalanmış olup tamir edilerek geri almıştım. garanti kapsamı içerisindedir. şimdi ise çok ısınıyor ve DLS ışığı yanmıyor mavi bilgisayar maltepe şubesine 16/06/2009 tarihinde MA054165 arıza takip no U.ROB.(9108) 125 MBS 4X WIR. AP&ADLS&PRN.SERV ürün adlı , WIR AD USR 08 stok kodlu , 1DAL18IGOORH seri no ile teslim ettim. mavi bilgisayar ilgililerinden Modemimin akibeti hakkında bilgi almak istiyorum. elimde belgelerim var yetkili servise verildi ise hangi firmaya hangi tarihte verildiğini öğrenmek istiyorum Mavi bilgisayarın bu duruma düşmesine çok üzüldüm işallah bir çıkış yolu bulurlar.
 

sazan06

Asistan
Katılım
4 Haziran 2008
Mesajlar
253
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
mavibilgisayar diğerlerine alternatif olabilen bir firmaydı.üzüldüm. ardında ne vardır bilmiyorum. ama bir soru var kafamda: teknoloji piyasası tekelleşiyor mu?
 

hakedefini

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar kandırıyorlar burda tepkileri azaltmaya çalışıyorlar. Ben heryere mesaj attım verilen telefonları aradım kimseye ulaşamadım. Karşımızda muhatap yok. Adamlar sırra kadem bastılar. Hani müşteri hizmetleri kurulacak 1 ay hizmet verecekti? Hepsi yalan dolan. Öyle olmasaydı zaten yangından mal kaçırır gibi malları yükleyip dükkanları kapatmazlardı.

Duyun sesimizi mavibilgisayar yöneticileri ve çalışanları !!!

Çözüm istiyoruz... Muhatap istiyoruz...
 

cripto06

Öğrenci
Katılım
7 Temmuz 2009
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar bu konuyla ilgili yazılarınızın tamamını okudum; fakat internet üzerinden kredi kartlarımızla mavi vb. şirketlerden alışveriş yaparak hem kendimizi madur ettik hem mavi gibi şirketleri ihya ettik hemde bilişim sektöründe kendi çapında hizmet veren işyerlerininde birer birer yok olmasına neden olduk... Şöyle bir düşünün bu tür sorunları mavi vb. şirketler yerine ufak işyerleri ile yaşasaydık eminin gider o işyerinin sahibine olmadığı yapardık. Şimdi ise ya telefonlara sarılıyor doğru düzgün muhattap bulamıyorsunuz yada bulsanızda bulduğunuz bir işe yaramıyor, hatta sorununuzu anlayamayan konuya tamamiyle yabancı olan şahıslarla uğraşmak durumunda kalıyorsunuz çileden çıkıyorsunuz ama bişey yapamıyorsunuz yada hırsınızı telefonunuzdan alıyorsunuz... Buraya kadar sanırım bana katılmayan çok az kişi vardır ? Ben bir süre önce kendi adıma bir karar aldım ve ozamandan beridir sorun yaşamıyorum; artık bu tarz şirketlerden alışveriş yapmamaya karar verdim, araştırıp adam gibi muhattap olabileceğim yerlerden alışveriş yapmaktayım sizlerede nacizane tavsiyem budur... Mavi Bil. gelince durumları nedir bilmiyorum ama yakın çevrelerinden aldığım bilgiye göre borçlanarak girdikleri stoklar onların sonu oldu indirimler dahi bu sonun oluşmasına mani olamadı; zaten aylar öncesinden başlayan indirimler bugünün habercisiydi bunu görmek için kâin olmaya gerek yok, umarım madur olan arkadaşların maduriyeti bir an evvel iyi bir şekilde son bulur. Lafı uzattım biliyorum fakat şunuda eklemden edemiyeceğim DARISI TEKNOSA VATAN ELEKTROWORLD gibi şirketlerin başına !!! Bu arada onca insan işsiz kaldı biliyorum fakat sonuçta bu tür şirketlerin en iyi yaptığı işte bu...
 

the grudge

Profesör
Katılım
17 Eylül 2008
Mesajlar
1,142
Reaksiyon puanı
49
Puanları
228
Yaş
42
Konum
Neptune
Arkadaşlar bu konuyla ilgili yazılarınızın tamamını okudum; fakat internet üzerinden kredi kartlarımızla mavi vb. şirketlerden alışveriş yaparak hem kendimizi madur ettik hem mavi gibi şirketleri ihya ettik hemde bilişim sektöründe kendi çapında hizmet veren işyerlerininde birer birer yok olmasına neden olduk... Şöyle bir düşünün bu tür sorunları mavi vb. şirketler yerine ufak işyerleri ile yaşasaydık eminin gider o işyerinin sahibine olmadığı yapardık. Şimdi ise ya telefonlara sarılıyor doğru düzgün muhattap bulamıyorsunuz yada bulsanızda bulduğunuz bir işe yaramıyor, hatta sorununuzu anlayamayan konuya tamamiyle yabancı olan şahıslarla uğraşmak durumunda kalıyorsunuz çileden çıkıyorsunuz ama bişey yapamıyorsunuz yada hırsınızı telefonunuzdan alıyorsunuz... Buraya kadar sanırım bana katılmayan çok az kişi vardır ? Ben bir süre önce kendi adıma bir karar aldım ve ozamandan beridir sorun yaşamıyorum; artık bu tarz şirketlerden alışveriş yapmamaya karar verdim, araştırıp adam gibi muhattap olabileceğim yerlerden alışveriş yapmaktayım sizlerede nacizane tavsiyem budur... Mavi Bil. gelince durumları nedir bilmiyorum ama yakın çevrelerinden aldığım bilgiye göre borçlanarak girdikleri stoklar onların sonu oldu indirimler dahi bu sonun oluşmasına mani olamadı; zaten aylar öncesinden başlayan indirimler bugünün habercisiydi bunu görmek için kâin olmaya gerek yok, umarım madur olan arkadaşların maduriyeti bir an evvel iyi bir şekilde son bulur. Lafı uzattım biliyorum fakat şunuda eklemden edemiyeceğim DARISI TEKNOSA VATAN ELEKTROWORLD gibi şirketlerin başına !!! Bu arada onca insan işsiz kaldı biliyorum fakat sonuçta bu tür şirketlerin en iyi yaptığı işte bu...

Teknosa ve Vatanbilgisayar bu tarz intihar yatırımı yapmaz ancak ELEKTROWORLD için bir yorum yapmak zor... TEKNOSA ve VATANBILGISAYAR hep kalıcı olurlar...
 

schwarz

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2009
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba,

Birçok müşterinin kredi kartı ile ön ödemeli sipariş vermesi ve ürünlerin kendilerine ulaşmaması üzerine yaptıkları şikayetler ile Mavi Bilgisayar mağdur olan müşterilerine sahip çıkarak: “29 Haziran 2009 tarihi öncesi, havale ödeme şekli ile sipariş vermiş ve havalesini gerçekleştirmiş olan müşterilerimiz "bilgi@mavibilgisayar.com" adresine konu ile ilgili e-posta gönderebilirler

kredi kartı ile yapılan ön ödemeler içinse: “29 Haziran 2009 tarihi öncesi, sitemizden kredi kartı ile alışveriş yapmış fakat kendisine ürün gönderilemeyen müşterilerimiz, bankalarına alışveriş için itirazda bulunup, sipariş tutarının kredi kartlarına iade edilmesini sağlayabilirler.

Müşterilerimizin mağduriyetinden dolayı mavi bilgisayar ekibi olarak çok özür dileriz ...



peki ya teknis serviste kalan mallar ne olacak??

bende dizüstü bilgisayarımı (yaklaşık 2500TL) kocaeli şubesi teknik servisine vermiştim nereden alacam şimdi :S :S boğaziçi ve asusu aradım fakat makinam onlara ulaşmamıs
 

rgulsen

Öğrenci
Katılım
7 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba,

Birçok müşterinin kredi kartı ile ön ödemeli sipariş vermesi ve ürünlerin kendilerine ulaşmaması üzerine yaptıkları şikayetler ile Mavi Bilgisayar mağdur olan müşterilerine sahip çıkarak: “29 Haziran 2009 tarihi öncesi, havale ödeme şekli ile sipariş vermiş ve havalesini gerçekleştirmiş olan müşterilerimiz "bilgi@mavibilgisayar.com" adresine konu ile ilgili e-posta gönderebilirler

kredi kartı ile yapılan ön ödemeler içinse: “29 Haziran 2009 tarihi öncesi, sitemizden kredi kartı ile alışveriş yapmış fakat kendisine ürün gönderilemeyen müşterilerimiz, bankalarına alışveriş için itirazda bulunup, sipariş tutarının kredi kartlarına iade edilmesini sağlayabilirler.

Müşterilerimizin mağduriyetinden dolayı mavi bilgisayar ekibi olarak çok özür dileriz ...


Özür dilemeniz neyi değiştirecek. Hem son güne kadar sipariş alın hemde teknik servisteki olanları sahiplerine dağıtmadan yağmalanmasına müsade edin. Ondan sonra da özür dileyin. Sizin yaptığınız düpe düz "HIRSIZLIK"tan başka birşey değil adi soyguncular.:cursing::cursing::cursing:
ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE !!!!!!
Mavi Bilgisayar = :devil::devil::devil:
 

Cybernetic

Asistan
Katılım
16 Aralık 2008
Mesajlar
272
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
magdur olan ı anladım.

magduriyeti olmayan adamların bu topicde ne işi var

hele ki karalama amacıyla..

magdur arkadasımızın actıgı accounttan 1.mesajına bakın.

magdur olup olmadıgı bile belli degil..
 

ahmet.413

Öğrenci
Katılım
11 Nisan 2008
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar haberi neye dayali olarak veriyorsunuz elinizde bi kaynak varmi??????????? Mağazalari birleştiriyor olamazlarmi
 
Üst