Mavi bilgisayar batti...

ayhanguler

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Beddua etmek cokkolay, herkes herkese edebilir. ama unutma ki haksız yere edersen bumerang gibi döner döner kendini bulur. İnternette kendini bilmez atıp tutan birsuru insan var. Onune gelene hakaret eden beddua eden. Kimsenin kimsede zere kadar hakkı kalmayacagını soyleyende rabbimiz var! Bunu bilen zaten herkese beddua edemez.

Sonuç ortadaymış, sonucun ne oldugunu bildiğini sanmıyorum. İflas haberin geldiği sabah bizim yanımızda olsaydan sonucun ne oldugunu anlardın. Yeni evlenen, yeni cocugu olan, ev alıp birsuru kredi borcunun altında işsiz kalan. Belkide tirilyonlarca borca girip bir omur borclu kalan insanların imtihanını görseydin "sonuc ortada" diye rahat rahat soylemezdin.

İflas eder etmez yonetimden bize mesaj geldi, maaslarınızın asgarisi yattı diğerlerinide elden en kısa zamanda vereceğiz dendi. "Paraları calıp gitmiş bu patronlar" diyen utanmaz herifler var. Adamalr ömür boyu borclu olmuslar, depresyona girmiş evlerinden cıkmaya cekiniyorlar, sağlıkları bozulmus ama dedikleri seylere bakın.

Hamza ve Ali beyi yakından tanıyan biri olarak emin olabirsiniz ki kimseyi madur etmek gibi bir niyetleri yok. Bu olaydan kesinlikle en fazla madur olanlar onlar ama diğer madur olanları kendilerinden çok dusunuyorlar.

gecmiş olsun üzüldüm diyen hatta dua eden arkdaslardan Allah razı olsun, utanmazca iftiralar atanlarada Allah hakında hayırlısını versin!

Merhaba Arkadaşlar,

Öncelikle tüm Mavi Bilgisayar çalışanlarına kurucularına geçmiş olsun. İnşallah kısa zamanda yeni işler ile hayatınıza kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Sevdiğim ve sık alışveriş yaptığım bir yerdi kapanmasına çok üzüldüm.

Ben iki ay öncesi aldığı bir ürünü iade etmiş ve karşılığında da 150 TL'lik bir harcama çeki almıştım. Ne yazık ki kullanabilme şansı bulamadan şirket iflas etti ve harcama çeki de elimde kaldı.

Anladığım kadarı ile firma sahipleri ellerinden geldiğince insanları mağdur etmek istemiyorlar. Gidip bir sorgulayacağım neler yapabiliriz diye.

Gerçekten çok zor durumdalar ve maaşları bile ödeyemeyecek durumdalarsa 150 TL ile ölmeyiz sineye çekeriz. Ama ahlak dışı bir yaklaşım ile paraları alıp gitme yolundalarsa doğal olarak bir isyanımız olacak.

Ben ikinci seçeneğin olmadığını düşünmek istiyorum.
 

esengul

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
insanları bukadar düşünen birileriydi madem bunların iflasedeceği bellidir bir anda olurmmu aklsam ürün siparişi veriyoruz sabaha iflas etmiş siteye girilmiyor, mağazamız kapanacaktır falan diye not düşer insan siteye yada siteyi bir anda kapatmak yerine yazı yauyınlar insan saf gibi site çökmüşü diye beklemeyiz açılmasını bizdebri çaresine bakarız, mavi bilgisayara güvenen bir müşteri olarak bu şekilde yapmalarını beklemezdim
 

ersislim

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar bendeki şans kimsede yok sanırım...mavi bilgisayardan aldığım kasada sorun çıktı götürdüm ve anakartta sorun olduğunu söylediler anakartımı istanbuldaki servisine gönderdiler.Ancak kasam bütün sistem parçalarım mavi bilgisayarın servisindeydi.(2000 ytl)civarında.ve 13 gün geçmişti ne oldu diye bakarken kapandığını gördüm ..anlayacağınız anakarttan geçtim kasa ortada yok boşaltmışlar mağazaları.Durum kötü yani...elimde teslim ettiğime dair kağıtlar var faturam var bugün itibariyle avukatla görüşüp hukuki işlemleri başlatacam ama iflas eden bir şirket olduğundan dolayı herhangi bir şey çıkacağını sanmıyorum...umarım dediğinizi gibi haftaya teknik servis kısmı açılır ama kasayı nerden bulcaz artık anlamadım..
 

negerekvar

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba Bir kaç forumda yazılan yazıların tamamını okudum şirket sahiplerini tanıyanlar söz konusu kişilerin ne müşteriyi nede çalışanları magdur etmeyeceğini yazıyor,Bu dogru veya yalnış durumu kimse net olarak bilmemekte ama bekleyip görmekten başka çare yok yinede her kes kendisi için yasal önlemlerini alsın hak sahiplerinin hakları verildiğinde ortada dava bile olsa kapanır. hakikaten sektörden biri olarak yerli firmaların kapanmasına üzülüyorum,çok kepenk kapatan firma oldu,dahada olacak gibi öyle bir dönemden geçiyoruz ki bırakın maviyi vatanı nice dev şirketler kendilerinden korkar oldu bir şekilde yabancı firmalara karşı önlem almak zorundayız; bu şirketler türkiyedeki pazar paylarını optimum duruma getirdiklerinde şu anda bu firmalara mal satan distiribütörler den mal almayacaklar direk yurt dışından malzemeyi kendileri getirecekler. Yani önlem alınmazsa yakın zamanda bilişim sektörüde tamamen yabancıların eline geçecek.
 

esengul

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ben ürünlerin gönderişleceğine yada para ödeneceğine pek inanamıyorum çünkü iflas edilmişse büyükj ihtimalle haciz gelmiştir, haksız çıkmak dileğiyle...
 

kurbani98

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Tüm çalışanlarına ve sahiplerine geçmiş olsun. Bende yaklaşık 2 yıl aradan sonra hafta sonu alışveri yaptım. Şans diyelim. Şu tlf numarasını bilen arkadaşlar banada atabilirmi acaba?..
 

twilight_flame

Doçent
Katılım
14 Mayıs 2008
Mesajlar
618
Reaksiyon puanı
20
Puanları
18
ben ürünlerin gönderişleceğine yada para ödeneceğine pek inanamıyorum çünkü iflas edilmişse büyükj ihtimalle haciz gelmiştir, haksız çıkmak dileğiyle...


Bence bu kadar umutsuz olmamak gerek. Yanlis bilmiyorsam senin olan bir ürüne haciz yoluyla el koyamazlar. Faturaniz oldugu sürece bir problem cikacagini düsünmüyorum.

Ancak arkadaslarinda dedigi gibi her duruma karsi hukuken neler yapabileceginizi arastirmaniz sizin yarariniza olacaktir.
 

esengul

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
problem suki para kredi kartından cekildi cumartesi ve ürün kargoya verilmedi.... keske taksitli alsaymısım hiç olmazsa geri kalan parayı kurtarırdım :))
 

cozmic_power

Öğrenci
Katılım
30 Haziran 2009
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Telefon veriyorsunuzda peki verdiğniz kişinin bundan haberi varmı? Eyer yoksa yaptıgınız ayıp. Biraz düşünceli olun lütfen kendinizi onun yerine bir koyun. Hepsininde piskolojileri bozuk, bu olayaı atlatmaya çalışıyor. Ve burada bir kac arkdasda yazmıs zaten musterileri mağdur etmemek için. musteri hizmetleri ve teknik servis vesayire 1 ay daha acık.

Haberi yoksa lutfen herkese telefonunu yaymayın. İçinizde mavi bilgisayardan yararlanan memnun olan arkdaslar var bence gecmiş olsun bile demeliler!

Bende 2 senedir mavi bilgisayar calısanı olarak cok sevdiğim işimi kaybettim. 20TL , 40TL ibi rakamlardan bahseden arkdaslara biraz sasırıyorum. Tabiki haklılar, haklarını arasınlar ama. İşsiz kalan olan 200 u geckin insan var.

Arkadaşım esas mavibilgisayarın ve senin yaptığın şey ayıbında ötesşnde düpedüz terbiyesizilik. hem paran dolardırılsın hemde ayıp mayıp diye su üstüne çıkmaya çalışın. Bir gecede tırları mağazaya dayaıp ne var ne yok götürün bir trilyon borç ve binlerce mağdur insanı dolandırın. Sonrada gidip hamza şerefsizini savunun. Nasıl olcak yaaa. Söylermisin bana. asıl sen sözlerine dikkat et.
 

sevimayz

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Mavi bilgisayardan ps3 satın aldım. Region uyumsuzluğu nedeniyle ürünü geri gönderdim. 3 haftadır teknik serviste diye oyalıyorlar. İade işlemlerinde faturayı da ürünle birlikte göndermek zorunlu olduğu için faturam yok. Kanıt olarak sadece havale dekontu ve kargo fişim var. MUSTERI HIZMETLER inin bir ay açık kalacağı söylenmiş. Telefon numarasını bilen varsa paylaşabilir mi? Teşekkürler.
 

esengul

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben Ankara Çukurambarda mavi bilgisayar çalışanıydım bu sabaha kadar.
Gece arkadaşım telefon açtı ve mağazayı boşaltıyor patronlar koş dedi, ben şaka yapıyor sanıp inanmadım ve sabah gittimde yerde bir çöp bile yoktu tabi ,bizim Mavi bilgisayar Patronu HAMZA HAKANDA
icon_sad.gif

ben ve benim gibi bi kaç aylığı içerde kalmış arkadaşlara geçmiş olsun
icon_smile.gif

Kaçıran kaçırmış malları bizede soğuk su içmek düşer
icon_sad.gif


çalışandan alıntı baska bir siteden hani herkes almıstı maasını, kaçmamışlardı şimdi hangi çalışan doğru söylüyor acaba.....
 

esengul

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
servis cevap vermiyor, hiçbir telleri cevap vermiyor
 

Magdur

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Beddua etmek cokkolay, herkes herkese edebilir. ama unutma ki haksız yere edersen bumerang gibi döner döner kendini bulur. İnternette kendini bilmez atıp tutan birsuru insan var. Onune gelene hakaret eden beddua eden. Kimsenin kimsede zere kadar hakkı kalmayacagını soyleyende rabbimiz var! Bunu bilen zaten herkese beddua edemez.

Sonuç ortadaymış, sonucun ne oldugunu bildiğini sanmıyorum. İflas haberin geldiği sabah bizim yanımızda olsaydan sonucun ne oldugunu anlardın. Yeni evlenen, yeni cocugu olan, ev alıp birsuru kredi borcunun altında işsiz kalan. Belkide tirilyonlarca borca girip bir omur borclu kalan insanların imtihanını görseydin "sonuc ortada" diye rahat rahat soylemezdin.

İflas eder etmez yonetimden bize mesaj geldi, maaslarınızın asgarisi yattı diğerlerinide elden en kısa zamanda vereceğiz dendi. "Paraları calıp gitmiş bu patronlar" diyen utanmaz herifler var. Adamalr ömür boyu borclu olmuslar, depresyona girmiş evlerinden cıkmaya cekiniyorlar, sağlıkları bozulmus ama dedikleri seylere bakın.

Hamza ve Ali beyi yakından tanıyan biri olarak emin olabirsiniz ki kimseyi madur etmek gibi bir niyetleri yok. Bu olaydan kesinlikle en fazla madur olanlar onlar ama diğer madur olanları kendilerinden çok dusunuyorlar.

gecmiş olsun üzüldüm diyen hatta dua eden arkdaslardan Allah razı olsun, utanmazca iftiralar atanlarada Allah hakında hayırlısını versin!

O zaman nitelikli elemanlar çalıştırsınlar.Aralarında iyi olanlar illaki vardır.Ama iyi olanlarıda kötü çalışanlar bozuyorlar.Adamın çoluğu çocuğu var diye ben paramı sokağa atmaya ya da kötü hizmet almaya mecbur muyum? Çalıştığın firmadan memnun olmayanları görmek istiyorsan alttaki linkten bakabilirsin.

ŞikayetVar

Bir de örnek olay ve cevap :)

MAVİ BİLGİSAYAR'dan Aldığım Helikopterin Motoru Yandı

Yaklaşık 1.5 ay önce yaklaşık 320 tl değerinde model helikopter aldım. Modifiye yapmak amacıyla aksesuar aldım ve üzerine taktım. Helikopteri hiç uçuramadım çünkü motoru yandı. Herhangi bir yere çarpmadım.

Aldığım yer İzmit Mavi Bilgisayar. Bu şirket de İstanbul'dan bir yerden alıyor sanırım. Para karşılığında tamir yapacaklarına dair mesaj attılar. Benim hatam olmadığı halde benden para talep etmeleri haksızlık. Ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?^^

Mavi Bilgisayarın Verdiği Cevap

Değerli Müşterimiz;

Bahsi geçen ürün; İlgili mevzuat gereği, Garanti Belgesi ile satılmak zorunda olan mallar kapsamında olmadığından Garanti kapsamı işleyişine dahil değildir.

Saygılarımızla.

Daha hala neyi savunuyorsunuz anlamadım.Malı alana kadar iyi müşteri aldıktan sonra en kötü niyetli kişi oluyoruz.

Arkadaşım esas mavibilgisayarın ve senin yaptığın şey ayıbında ötesşnde düpedüz terbiyesizilik. hem paran dolardırılsın hemde ayıp mayıp diye su üstüne çıkmaya çalışın. Bir gecede tırları mağazaya dayaıp ne var ne yok götürün bir trilyon borç ve binlerce mağdur insanı dolandırın. Sonrada gidip hamza şerefsizini savunun. Nasıl olcak yaaa. Söylermisin bana. asıl sen sözlerine dikkat et.

Bunu hep yapıyorlar.Heralde eleman alırken de aradıkları nitelikler içinde senin saydıklarında oluyor :4:
 

adogan6

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Öncelikle bütün çalışanlarına ve Mavi Bilgisayarın sahiplerine (eğer gerçekten iflas etmişse, çünkü diğer yönünü düşünmek bile istemiyorum) geçmiş olsun diyorum.

Bende 6 sene önce ilk bilgisayarımı kızılayda küçücük bir apartman dairesinde iken maviden almıştım ve daha sonra defalarca alışveriş yaptım.

Gerçekten çok kötü bir durum çevremdekilere söylediğimde herkesin ağzı bir karış açık kalıyor. Koskoca mavi bilgisayara nasıl böyle bişi olur diye.

Bende 27.06.2009 tarihinde barkod satışı ile monitör almıştım ve bu hafta içi gelecek diye bekliyordum ama pazartesi günü hiçbir mağaza telefonlarıma cevap vermedi ve internetten mavinin battığını öğrendim.
Ödemeyi iptal etmek için ben dün elimdeki fatura ve ödeme slipi ile doğruca işlemin yapıldığı pos cihazının sahibi BankAsya'ya gittim. Onlar da genel müdürlüklerinden haber beklediklerini ve ona göre işlem yapabileceklerini söylediler. Slipin fotokopisi ve telefonumu aldılar biz size haber verecez dediler. Pek umudum yok ama yine de çıkmadık candan umut kesilmez.

tekrar herkese geçmiş olsun
 

cozmic_power

Öğrenci
Katılım
30 Haziran 2009
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
190 TL param köz gibi yandı .Haramı nahoş olsun. Bu dünyada alamazsam öbür dünyada yakasına yapışacam bu şerefsizlerin. Parayıda borç almıştım. Bu insanlar nasıl yataklarında uyuyabiliyor hayret ediyorum doğrusu.
 

baaydin

Profesör
Katılım
2 Kasım 2007
Mesajlar
2,172
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
valla battıklarına üzüldüm bu kriz zamanında batan firma çok oldu. ama bu kadar sorumsuz ve düşüncesizce büyüyen bir şirketin bir anda batmasıda çok doğal bence.
 

fark

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar bende pazar günü mavi bilgisayar mağdurlarındanım hamza hakandan bahsediliyor bu şahsa ulaşan oldu mu olduysa ne yanıt aldı eğer numarası varsa bana da verebilir misiniz bnm 1000 tl civarında param çekildi ama ürün yok ortada bu nasıl bir ticaret anlayışı. bazı arkadaşlar iyidir hoştur demişler iyi olan insan bu kadar insanı 1 gecede mağdur edermi?
 

freenet

Öğrenci
Katılım
11 Mart 2008
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Emin misin? çünkü daha iki hafta önce, Ankara İstanbul Yolu'ndaki mağazasına gidip Lcd ekranlara baktım ve oldukları yerde duruyorlardı, açıkça söylemek gerekirse öğlen sıcağı ve haftaiçinin etkisiyle mi bilemiyeceğim ama koca mağazada neredeyse hiç müşteri yoktu. Oysa bazı ürünlerde gerçekten iyi fiyat veriyorlardı. Bence bu devirde artık kimse risk almasın, yok öyle 50 bin ytl kiralar filan, onun yerine bir merkez açıp orada yeterli sayıda adam istihdam ederek internetten satış yapsınlar... Bizim millette artık üç beş adam çalıştıran,kira vermeyen,üstüne üstlük mahalle arası bilgisayar dükkanlarıya aynı fiyattan ürün satıp bunu ucuzluk diye lanse eden H.Burada gibi sitelerden alışveriş yapacaklarına, M.Bilgisayar'dan alışveriş yapsınlar!
 

aynari

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
exper ve zyxel ürün alanlar hiç merak etmeyin ürünlerinizin garantisinde sorun çıkmaz.
O konuda içiniz rahat olsun
Bazı arkadaşlarımız zannedersem bilgisayar sektörünü pek bilmiyorlar.
Bu tarzdaki firmaların batması için bizzat kendileri çaba sarfediyorlar. %8 kar marjı olan bir sektörde %20 indirimle mal satarsan gün gelir kendinde batarsın
uyguladıkları yanlış fiyat politikaları yüzünden bu sektöründe bir sürü insan işyerini kapatmak zorunda kaldı
Bu sektörde eğer bu tarzda fiyat politikaları devam ederse başka firmaların iflas etmeleri içten bile değildir.
İşsiz kalan arkadaşlar en kısa zamanda inşallah iş bulurlar
 

soner26

Öğrenci
Katılım
24 Ağustos 2008
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
sektörümüze geçmiş olsun çalışanlarına Allah yardım etsin ama şu taraftan bakın ki büyük balık herzaman şanlı değil biz adam gibi işimizi yapmaya çalıştıkça nerden geldiği belli olmayan desteklerle bu kadar büyümenin kimleri ezdiğini bilmek lazım , sadece paket teslimatı yapan katma değer olmayan satışlarla bizlerin burnundan getirdiler yıllarca umarım bu sonu Vatanda yaşar ve diğerleride işsiz kalan var ama onlar yüzünden işinden olan sayını ne siz sorun ne ben yazayım duam darısı vatan ve diğerleride bu sonu paylaşsınlar
kardeşim senin işlerini bozuyor diye niye batsınlar.vatandaşa sizde ucuz verin sizden alsın vatandaş.piyasayla aralarında yüzde 20 ye yakın fark var.tabii bu durum piyasanın işine gelmiyor.çokk çokk yazık olmuş üzüldüm..rekabete indirilen bir darbe.
 

erdincbilgic

Öğrenci
Katılım
2 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sahibi Hamza bey önce maltepe pazarında sonra kızılayda göktelende sonra şehit adem yavuz sokakta sonra maltepe sonra çukurambar ve istanbul yolu kısa zamanda hızlı yükselen bir firma. Sahibi Hamza bey dürüst, bilgili ve mütevazi bir adam. Bence yarını belli olmayan bu piyasada artık mücadele edemeyecek hale gelmiştir. Kimseyi mağdur etmez diye tahmin ediyorum mutlaka borcu varsa öder. Garanti takiplerinide zaten distribütör firmalardan yapabilir bence kullanıcılar. Elektroworld, Mediamarkt gibi firmalar yüksek iskontolu, uzun vadeli ve bol promosyonlu ürün alabiliyor distribütör firmalardan, bu yüzdende baş etmek çok zor. İnşAllah diğer Türk firmalar bu sıkıntılı sürece dayanabilir.
 

akmanaktürk

Öğrenci
Katılım
2 Temmuz 2009
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar aranızda Mavi Bilgisayar ve türevi firmaları kötüleyenler de olmuş, övenlerde...
Eminim hepimizin bu firmalar ile iyi yada kötü bir alışverişi kesinlikle olmuştur.
Çalışanlarına en içten dileklerimle geçmiş olsun diyorum ve umarım her biri en kısa zamanda daha iyi koşullarda çalışabilecekleri yerlerde başlayabilirler.
Kimseyi zan altında bırakmak istemem; ama bilinen bir gerçek var.
Mavi Bilgisayar, bundan iki yada üç gün önce gece 2 sularında Çukurambar mağazasına tırları dayayıp mallarını apar topar topladı ve gitti.
Ayrıca, bu tarihten bir süre önce yaptığı %20 indirim kampanyasında, sattığı bir çok ürünü, müşterilerine eve teslim edeceklerini söylediler.
Hemen ardından gelen bu batma haberi ve bir gecede kimsenin ruhu bile duymadan boşaltılan depolar pek hayra alamet değil.
Çukurambar şubesini öyle bir boşaltmışlar ki, (gidip inceleyebilirsiniz) kablolar olduğu gibi duruyor.
Duvarlarda takılı olan plasma tv'leri olduğu gibi söküp apar topar gitmişler ve geriye kalan kablolar duvarlardan sarkıyor.
Kimsenin ahını almak istemem.
Bu sadece benim görüşlerim.
Dediğim gibi, en kısa zamanda hakkı olan herkesin iyi günlere kavuşması dileği ile...
Saygılarımla
 

lark

Öğrenci
Katılım
29 Haziran 2009
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
tüm teşekkürlerimi geri alıyorum. MdbK ile ilgili olan hariç. herşey uçtu. adı geçen şahıs telefonlara bile çıkmıyor. bu arada bu servis numaralarını bilen var mı bildiğim bütün numaraları aradım. sonuç sıfır. moral sıfır. lanet olsun böyle işe. ahımızı alanlara lanet olsun. arkadaşlar hukuki yolu bilen varsa bana bildirsin ben elimden geldiğince sonuna dek zorlayacam. benim param değildi çünkü bir sürü günahsız öğrencimin parasıydı giden para. Allah bildiği gibi yapsın diyorum. bi gelişme olursa forumda paylaşalım.
saygılarımla

arkadaslar hiçbirinizin paniklemesine yada boş tartışmalara girmesine gerek yok bu mesaj çoğunuza cevap niteliğinde olsun MAVI Bilgisayar ın tüm mağazalarını kapattıgı dogrudur,fakat müşterilerini mağdur durumda bırakmamak içinde bir ay daha servis ve müşteri hizmetleri bölümünün devam etmesine karar vermiştir,ses sistemini alan arkadasta bir hafta kadar sabrederse telefonlarına cevap alabilir ani bir gelişme oldugu için bu hizmetlerde bir aksama yaşanmış olabilir haftaya hersey düzene girer ve hepinizin sorunları giderilir
kardeş inşallah senin dediğin gibi olur. msj yazdığım saate bakarsan ne kadar uyuyabilidiğimi anlarsın. ayrıca her geçen zaman senin iddianı çürütüyor. Allah hepimize sabırlar versin. uyuyamıyoruuuuuummmmm.
sabır... ayrıca bu bilgiyi nereden aldın? kesin bi bilgi mi?
 

eyesoftheangels

Öğrenci
Katılım
2 Temmuz 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
mavi bilgisayardan aldığım garantili ekran kartını battığından nereye vereceğimi bilemiyordum.bu konuda yardımcı olan bir firma var ismi msanet bilgisayar www.bolsecenek.com üzerinden online msn desteği veriyorlar saolsunlar benim ekran kartının garantisi kapsamında tamir ettirdiler.bütün disbiritörleri ve garantileri takip edebiliyorlar.arkadaşımında cep telefonu konusunda yönlendirme yapmışlar...elimde kalan ekran kartım kurtuldu..
 

mila12

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
İnternet sitesinden açıklama yapılmıştır.

29 Haziran 2009 tarihi öncesi, sitemizden kredi kartı ile alışveriş yapmış fakat kendisine ürün gönderilemeyen müşterilerimiz, bankalarına alışveriş için itirazda bulunup, sipariş tutarının kredi kartlarına iade edilmesini sağlayabilirler.

29 Haziran 2009 tarihi öncesi, havale ödeme şekli ile sipariş vermiş ve havalesini gerçekleştirmiş olan müşterilerimiz "bilgi@mavibilgisayar.com" adresine konu ile ilgili e-posta gönderebilirler.

Ayrıca; yaşadığımız bu süreçte, mağdur olan diğer müşterilerimiz yaşadıkları problemi "bilgi@mavibilgisayar.com" adresine gönderebilirler.

Mavi Bilgisayar olarak elimizden geldiğince, yaşanan problemleri çözmeye çalışacağız.

Göstereceğiniz ilgi ve anlayış için teşekkür ederiz.

http://www.mavibilgisayar.com/
 

esengul

Öğrenci
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
şükür yani sonunda bi açıklama var umarım alınır paralar, h
 

robertoeko

Öğrenci
Katılım
30 Haziran 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bankaya talimat verdik ama daha bir ses çıkmadı bakalım aramarını bekliyorum... İnş. sorunumuz çözülür...
 

sansür

Asistan
Katılım
16 Nisan 2009
Mesajlar
197
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
eskiden mavi bilgisayar ile çalışmıştım çok iyi bir firmadır batmasına üzüldüm :(
 

frontrunner

Öğrenci
Katılım
2 Temmuz 2009
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Gerçekten Traji-Komik bir olay Firma son güne kadar internetten satış yapıyor aynı anda Tırları malzemeleri götürmek üzere hazır bekletiyor.

Çok üzülen arkadaşlar 50-100 Tl bağışta bulunsun Siparşite bulunup alamayanlarda sineye çeksinler...Şirket böylece kurtulur belki...

Bu kadar iyi niyete... Güldürmeyin beni..
 
Üst