Durumu Hamza Hakan'la konuştum. Gelişmelerden haberdar etmeye çalışırım.Valla insankaynaklarının eline düşmek uww çok kötüvalla ilgilenirler ilgilenmezse kalır onlarda paran
Durumu Hamza Hakan'la konuştum. Gelişmelerden haberdar etmeye çalışırım.Valla insankaynaklarının eline düşmek uww çok kötüvalla ilgilenirler ilgilenmezse kalır onlarda paran
Mağdur Durumdaki Arkadaşların Dikkatine
Yaptığım araştırma sonucunda Mavi Bilgisayar'ın kurucusu Hamza Hakan'a ulaşmış bulunmaktayım. Mavi Bilgisayar'dan ürün sipariş etmiş olup da eline geçmeyen kişilerin bankaya ödemenin iptali için talimat vermelerini söyledi bana. Ürününüzün kargolanıp kargolanmadığını öğrenmek içinse MNG Kargo'yu arayıp adınıza bir kargonun bulunup bulunmadığını öğrenmeniz gerekiyor. Ürününüz eğer kargolanmışsa zaten elinize ulaşacaktır.
MNG Kargo Telefon No: 444 06 06
Mağdur durumda olan müşteriler ve çalışanlar eğer Mavi Bilgisayar'ın kurucusu Hamza Hakan'a ulaşmak isterseniz bana PM ile ulaşabilirsiniz. Kendisinin cep telefonu elimde mevcut ve konuştuklarımızdan anladığım kadarıyla hiçbir müşterisini ve çalışanını mağdur etme niyetinde değiller. Ayrıca kendisine internet sitelerinden bir duyuru yapmaları gerektiğini de ilettim.
durum gayet acık, mavi bilgisayar artık bu sabah itibariyle yaklasık 9 senelik ömrünü sonlandırdı. MM ve Artık kemiklişmiş doğan, SA vs grublar zaten sahip oldukları buyuk pazar paylarını artırarak devam ettirecek. Kriz miriz dinlemeyip yabancı sermayeyle ülkeye gelip malı götüren firmalar sömürmeye devam edecek. Yakında satürn de istanbulda açılıyormuş. onun da açılmasıyla bir kaç türk firması daha gider.... boyle devam eder..
Ülkemizde bu tür firmalara tepkiyi gösterecek sorumlukta insanlar çok az. O firmalara tepkiyi gösterip türk firmalarını destekleyebilecek kabiliyette insanlar yok.
Cesitli forumlarda tanık oldum. Mavi nin hafta sonu kampanyasından cogu zaman yararlanmıs ama bir hafta fırsat urunlerinden biri veya bir kaçını beğenmediği için düşman kesilip intikam alırcasına sırıtarak, "artık bunlarda cok oldu kapansın gitsin" diye yazanlar oluyordu. Kendilerini bir zararı dokunmamıs insanlar bile uzaktan atıp tutup firmayı karalayıp durdular. Kapanmasını isteyen bir kac "arkadas" simdi seviniyorlardır heralde
burada maviden alış veriş yapıpda mesajlardan anlaşıldığı üzere madur olan arkadaslar var. Tabi hepside haklı. kimse istemezdi "40 tl" vs her neyse gitmesini veya ne oldugunu bilemeyeceği belirsiz bir duruma dusmesini. Elbe bizzat yakında tanıdıgım hamza ve ali bey bir çaresine bakacak ilgilenecektir. Kendilerini yaklasık 2 senedir tanıyorum ve Allah razı olsun çok iyi insanlar. Şuan hepside zor durumdalar. Gene bizler işsiz kaldık insallah yakında birseyler cıkar calısmaya devam ederiz ama onlar bircok sorumluk altındalar, çok daha zor durumdalar..
@xcape
Telefon numarasını ÖM olarak yolladım. Umarım probleminiz en kısa zamanda çözülür.
MdbK arkadaşa ve ilgilenen herkese binlerce kez teşekkürler. Şu an için en azından mhatap alabileceğimiz birinin bile olması çok sevindirici. Ayrıca naz333 arkadaşım; sabretmek sorun değil yeterki sonu hayır olsun. Benim korkum; okulmuza almıştım bu sistemi ve bilirsinki resmi olarak yapmam gerekiyordu işlemleri. sonuçta böyle olunca ister istemez strese girdim açıkçası. İnşallah sorunum çözülür ve bende mavi bilg.da alnımızın akıyla çıkarız bu arapsaçı gibi işten. Tüm ilgilenen arkadaşlar ve özellikle MdbK ya sonsuz teşekkürler. Keşke Mavi hiç kapanmasaydı keşke bunları hiç yaşamasaydık...arkadaslar hiçbirinizin paniklemesine yada boş tartışmalara girmesine gerek yok bu mesaj çoğunuza cevap niteliğinde olsun MAVI Bilgisayar ın tüm mağazalarını kapattıgı dogrudur,fakat müşterilerini mağdur durumda bırakmamak içinde bir ay daha servis ve müşteri hizmetleri bölümünün devam etmesine karar vermiştir,ses sistemini alan arkadasta bir hafta kadar sabrederse telefonlarına cevap alabilir ani bir gelişme oldugu için bu hizmetlerde bir aksama yaşanmış olabilir haftaya hersey düzene girer ve hepinizin sorunları giderilir
mesajları okurken tekrar yazmak istedim Mavi Bilgisayar kapandı fakat müşterileri mağdur bırakmamak için TEKNIK SERVIS ve MUSTERI HIZMETLERini bir ay daha acık bırakıyor arkadaslar mavinin sahipleri cogunuzun savundugu o diger büyük sirketlerden çok daha insancıl ve anlayışlıdır,bu haftaki karışıklıgın içinde ulasamamanız cok normaldir....
@cozmic_power
Telefon numarasını yolladım. Umarım problemin en kısa zamanda çözülür..
@xcape
Telefon numarasını ÖM olarak yolladım. Umarım probleminiz en kısa zamanda çözülür.
ee Alma Mazlumun Ahını Çıkar Aheste Aheste malı satıp arkasında durmazsan.Bu kadar adamın bedduasını alırsan.Sonuç ortada...İyi bari zarar gören insanların sayısı artmadan kapanmış.