Macbook 16 inç aldığımın 2. Günü arıza verdi

Teknoblog

Öğrenci
Katılım
22 Mayıs 2020
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
23
Dün Teknosa İstinyepark mağazasından Macbook Pro 16 inç 16gb aldım. Bilgisayarı aldığım gün “Mac bir sorundan dolayı yeniden başlatıldı” uyarısı aldım. Bugün de “Sisteminizdeki uygulama belleğinde hiç yer kalmadı” hatası aldım. Fakat sadece Google Chrome ve Podcast açıktı. Günlük olarak kullandığım 16 Gb Windows 10 Masaüstü bilgisayarımda hiç böyle bir sorun almamıştım. Hiç bir çökme ile karşılaşmayayım diye Mac aldım fakat 2. gün böyle bir hata vermesi acayip geldi. Apple’da rezervasyon bulamadı. Yarın Apple Store Mağazasına gidip değişim istiyeceğim. Daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Sizce Apple ürünü değiştirir mi? Teşekkürler.
 

KarabelaGustavo

Asistan
Katılım
10 Haziran 2020
Mesajlar
131
Reaksiyon puanı
52
Puanları
28
Yanıtınız için teşekkür ederim. Peki sizce rezervasyonsuz gidersem bir sıkıntı çıkar mı?
koronadan dolayı teknik serviste şu ara yoğunluk olabilir önden aramanızı tavsiye ederim sonra getirin derlerse 2 kere git gel yapmamış olursunuz.hem sağlığınız için iyi olur hemde masraf yapmazsınız
 
Üst