Lenovo y560p takılma sorunu

californ1a

Asistan
Katılım
26 Aralık 2011
Mesajlar
386
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
Yaş
36
Arkadaşlar laptop'a net bağlamadan önce hiçbir sıkıntısı yoktu oyunlarda falan gık demezdi ısınmazdı hala ısınmıyor soğutucu mezcuttur (tt) ama interneti bağladım ve bi film açtım dırrrrzzzztt die bi ses geliyo 1 saniye kasıyo pc aynısını oyundada yaptı ve en son film izlerken (film indirilip izlendi) aynı donma yasanıp kapandı mavi ekranla yardıııımmm :)

lenovo y560p

i7 2630qm
4gb 1333
750 gb hdd
1 gb hd 6570m
win7 home pro
KİS 2012 lisanslı
 

junbao

Öğrenci
Katılım
10 Nisan 2012
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
KArdeş Problemi çözebildiysen banada yardımcı olur musun
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaslar paramızla rezil olduk bendede y 560 p modeli var tır tırr tırr sesleri beni verem etti artık alıstım gülesim geliyor :D sorunu bilen varsa söylesin allah rızası için
 

thruthreign

Guru
Emektar
Katılım
3 Aralık 2006
Mesajlar
23,091
Reaksiyon puanı
159
Puanları
7,243
Yaş
43
KİS kasan bir virüs programıdır.Ondan olabilir.
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
DVD RW vidasını kontrol et belki o gevşemişdir.
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaslar bizim sorun müzik dinlerken dırrttttt diye ses cıkarması dırrttt diye ses cıkardımı pc 1 sn takılıyor sonra devam ediyor olay bukadar bütün güncelleştirmeleri yaptım gine aynı
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
İşletim sistemini yükle dedam ederse garantisi devam ediyor ise servise gönder. İleride daha çok sorun olabilir.
 

re13el

Dekan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
9,137
Reaksiyon puanı
114
Puanları
243
Sorunun çözümü güncellemelerle olmuyorsa, garantisi de devam ediyorsa aldığınız yere bir götürün derim. Belki donanımsal bir arızadır. Benim masaüstü pc de arada donup düzeliyordu ki nedeni eskimiş olan harddiskimdi. Harddiski değiştirdim sorun kalktı.
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bilgisayarı 4 kez garantiye götürdüm ilk ikisinde bios gncelendi ses ve takıla giderildi dediler üçüncüsünde anakart degişti geldi bilgisayarı acar acmaz gine aynı sorun devam etti dördüncü seferdede pc de bir sorun algılanmadı diye söylediler atık elimden bişe gelmiyor:s
 

re13el

Dekan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
9,137
Reaksiyon puanı
114
Puanları
243
bilgisayarı 4 kez garantiye götürdüm ilk ikisinde bios gncelendi ses ve takıla giderildi dediler üçüncüsünde anakart degişti geldi bilgisayarı acar acmaz gine aynı sorun devam etti dördüncü seferdede pc de bir sorun algılanmadı diye söylediler atık elimden bişe gelmiyor:s
Belki de o seriye ait bir sorundur.(Umarım değildir ve düzelir.) Ben z570 aldım sıfır sorun var. Tabi almadan önce araştırmıştım biraz.
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Belki de o seriye ait bir sorundur.(Umarım değildir ve düzelir.) Ben z570 aldım sıfır sorun var. Tabi almadan önce araştırmıştım biraz.


valla rezil oldum sogudum bilgisayardan lanet olsun lenovoya tüketici haklarına basvuracagım pc mi geri almaları lazm 3 defa aynı sorundan gitti birinde batarya degişti birinde anakart şikayet edicem
 

californ1a

Asistan
Katılım
26 Aralık 2011
Mesajlar
386
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
Yaş
36
Arkadaşlar ekran kartı sürücüsünü güncelleyin güzelce düzelecektir ben hallettim.
Ayrıca öyle demeyin çok kaliteli bi notebook kendileri.
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar ekran kartı sürücüsünü güncelleyin güzelce düzelecektir ben hallettim.
Ayrıca öyle demeyin çok kaliteli bi notebook kendileri.


Bütün güncellştirmeleri yükledim sorun gine aynı gine aynı bunda baska bişe var :S
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
nezaman ne olduktan sonra yapmaya başladı durup dururken mi iyi dşünün.
bilgisayarı hiç sarsmadım hiç bişe yapmadım masanın üstünde kullandım ama aldıgım günden beri hep böyle anakartı degiştirdiler gine aynı :S gidip hardisk alıcam kendi paramla garantisi biterse bitsin umrumda degil zaten bişe yapamıyorlar bana güzel bir hardis modeli söylermisiniz arkadaslar ):
 

tameryildirim

Öğrenci
Katılım
28 Nisan 2012
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bilgisayarı hiç sarsmadım hiç bişe yapmadım masanın üstünde kullandım ama aldıgım günden beri hep böyle anakartı degiştirdiler gine aynı :S gidip hardisk alıcam kendi paramla garantisi biterse bitsin umrumda degil zaten bişe yapamıyorlar bana güzel bir hardis modeli söylermisiniz arkadaslar ):
[MENTION=262606]yakinta[/MENTION]
Merhabalar. Yaşadığınız "garanti" deneyimini henüz yaşamadım; ama yaşamaya en yakın adayım. Sorun bende de var. Bilgisayar yirmi günlük. İlk dizüstü bilgisayarım beni kanser etmek üzere... Aldığımın ikinci günü müşteri hizmetlerine verdim Vatan'ın... Bios vs. güncelleştirmelerinin yapıldığı ve uzun testlere tâbi tutularak denetlendiği, yazıyordu ve elbette bir sorunla karşılaşılmadığı... Bu tabii ki bir yalandı ve "baştan savma" bir hareketti. Bugün burada gördüğüm sürücü güncelleme önerisi üzerine güncelleştirmeyi yaptım. Sanki azalmış gibi; ama asla bitmiş değil. Umarım takiptesinizdir ve gelişmelerden beni haberdar edersiniz. Ben şimdilik garantiye vermekten korkuyorum; çünkü sizin gibi deneyimli kişiler beni iyice garantiye verme işinden önce sıkı bir araştırma yapmaya sevk ediyor. :unsure:
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
@yakinta
Merhabalar. Yaşadığınız "garanti" deneyimini henüz yaşamadım; ama yaşamaya en yakın adayım. Sorun bende de var. Bilgisayar yirmi günlük. İlk dizüstü bilgisayarım beni kanser etmek üzere... Aldığımın ikinci günü müşteri hizmetlerine verdim Vatan'ın... Bios vs. güncelleştirmelerinin yapıldığı ve uzun testlere tâbi tutularak denetlendiği, yazıyordu ve elbette bir sorunla karşılaşılmadığı... Bu tabii ki bir yalandı ve "baştan savma" bir hareketti. Bugün burada gördüğüm sürücü güncelleme önerisi üzerine güncelleştirmeyi yaptım. Sanki azalmış gibi; ama asla bitmiş değil. Umarım takiptesinizdir ve gelişmelerden beni haberdar edersiniz. Ben şimdilik garantiye vermekten korkuyorum; çünkü sizin gibi deneyimli kişiler beni iyice garantiye verme işinden önce sıkı bir araştırma yapmaya sevk ediyor. :unsure:

Cihazınız daha yeni. Teknik servise verin ve değişim talebinde bulunun. Eğer sorun görürler ise size değişim yazısı verecekler. Sizde bütün aksesuarları ile birlikte aldığınız yere gidip değişim yapacaksınız.

Servise faturanız ile beraber gitmeyi unutmayın. Bu arada 30 gün içerisinde değişim hakkınız var süreniz azalmış. Bence hemen başvuru yapın
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
@yakinta
Merhabalar. Yaşadığınız "garanti" deneyimini henüz yaşamadım; ama yaşamaya en yakın adayım. Sorun bende de var. Bilgisayar yirmi günlük. İlk dizüstü bilgisayarım beni kanser etmek üzere... Aldığımın ikinci günü müşteri hizmetlerine verdim Vatan'ın... Bios vs. güncelleştirmelerinin yapıldığı ve uzun testlere tâbi tutularak denetlendiği, yazıyordu ve elbette bir sorunla karşılaşılmadığı... Bu tabii ki bir yalandı ve "baştan savma" bir hareketti. Bugün burada gördüğüm sürücü güncelleme önerisi üzerine güncelleştirmeyi yaptım. Sanki azalmış gibi; ama asla bitmiş değil. Umarım takiptesinizdir ve gelişmelerden beni haberdar edersiniz. Ben şimdilik garantiye vermekten korkuyorum; çünkü sizin gibi deneyimli kişiler beni iyice garantiye verme işinden önce sıkı bir araştırma yapmaya sevk ediyor. :unsure:


Arkadasım istersen telefon numaramı vereyim ordan konusalım veya ben sana durumu burdan anlatayım


Bilgisayarı 2011 .. 11 ci ayında aldım tam 5 ay oldu 1 ay 7 gün sonra servise verdim dedim hardiski bozuk bu makinanın adamlar bataryayı degiştirip yolladılar bana sonra sorunlar devam ettii 2 ci yollayısımda (BİOS GÜNCELLENDİ SES VE TAKILMA SORUNU GİDERİLDİ DENDİ)3 CÜ YOLLAYISIMDADA AYNI OLAYI YAPTILAR )Dördüncüde anakartı degiştirdiler ) Bilgisayar geldi daha ilk acılmada gine aynı sorun oldu bende pc yi alıp (vatanabilgisayara )götürdüm dedim en yetkili kişi ile görüsecegim onlarda beni sagolsun en yetkili kişi ile görüstürdüler Beşinci sefer verdiler vatandakiler (Cihazda bir sorun görülmedi dediler Altıncı sefer yolladı vatan Bilgisayarı Bugun bilgisayar gelmiş vatana / kadın acmıs bakmıs yazıda cihazda sorun görülmedi demişler Ve acar acmaz Gine dırrrttt sesi gelmiş Ordaki teknisyenleri cagırmıs onların yanındad yapmıs aynı sorunu ordaki adamlar % 90 hardisk de sorun var


Ve bana dedi artık karnıma agrılar giriyor ben bu bilgisayarı sana tamir edilmiş bir sekilde vericem söz veriyorum dedi

Olay böyle arkadaslar yedinci defa gidiyor Pazartesi vericez dediler kargoya kadın bizzat ben gidip görüsürüm dedi gerekirse Olay böyle arkadaslar rezil oldum Üniversite okuyorum düstügüm hale bak 1 600 para verdim peşin artık bunalıma girdim ):
 

tameryildirim

Öğrenci
Katılım
28 Nisan 2012
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadasım istersen telefon numaramı vereyim ordan konusalım veya ben sana durumu burdan anlatayım


Bilgisayarı 2011 .. 11 ci ayında aldım tam 5 ay oldu 1 ay 7 gün sonra servise verdim dedim hardiski bozuk bu makinanın adamlar bataryayı degiştirip yolladılar bana sonra sorunlar devam ettii 2 ci yollayısımda (BİOS GÜNCELLENDİ SES VE TAKILMA SORUNU GİDERİLDİ DENDİ)3 CÜ YOLLAYISIMDADA AYNI OLAYI YAPTILAR )Dördüncüde anakartı degiştirdiler ) Bilgisayar geldi daha ilk acılmada gine aynı sorun oldu bende pc yi alıp (vatanabilgisayara )götürdüm dedim en yetkili kişi ile görüsecegim onlarda beni sagolsun en yetkili kişi ile görüstürdüler Beşinci sefer verdiler vatandakiler (Cihazda bir sorun görülmedi dediler Altıncı sefer yolladı vatan Bilgisayarı Bugun bilgisayar gelmiş vatana / kadın acmıs bakmıs yazıda cihazda sorun görülmedi demişler Ve acar acmaz Gine dırrrttt sesi gelmiş Ordaki teknisyenleri cagırmıs onların yanındad yapmıs aynı sorunu ordaki adamlar % 90 hardisk de sorun var


Ve bana dedi artık karnıma agrılar giriyor ben bu bilgisayarı sana tamir edilmiş bir sekilde vericem söz veriyorum dedi

Olay böyle arkadaslar yedinci defa gidiyor Pazartesi vericez dediler kargoya kadın bizzat ben gidip görüsürüm dedi gerekirse Olay böyle arkadaslar rezil oldum Üniversite okuyorum düstügüm hale bak 1 600 para verdim peşin artık bunalıma girdim ):

Telefonunuzu özelden alıp arayayım; ama konuyla ilgili konuşmaları burada yapalım ki aynı sorunu yaşayan mağdur arkadaşlar yararlanabilsinler.
 

tameryildirim

Öğrenci
Katılım
28 Nisan 2012
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bir gelişme var mı? Cuma günü götürmeyi düşünüyorum ben Vatan'a...
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
lenovo cıhaz takıpı servısınden baktıgımda bugun bunları gordum onarılmakta olan urununuzun parcası yurt ıcı stoklarında bulunmadıgından yurt dısı stoklarımızdan sıparıs edılmıstır en kısa surede onarılcaktır dıye bır mesaj ... Cıldırmak uzareyım sorun ıse hardısk arkadaslar yanı takılma sorunu hardısk %100 ısın ılgınc tarafı vatanı aradım bıze yardımcı olan kadınla gorusmek ıstedım onun haberı varmıs ve bana sunları dedı evet ben bugun gorustum hardıste arıza varmıs fakat ben gıne kabul etmıcem urun degıstırmeyı dıretıcem soyledı 5 aylık mucadelemın meyvelerını almak uzareyım fakat vatandakı yetkılı kadın cok yardımcı oldu bana "ve lenovo ıle yaptıgım gorusmede boyle arızaların genelllıkle hardısk kokenlı arızalar oldugunu one surdu Buda boyle bılıne Takılma sorunu yasayan arkadaslar buyuk bır ıhtımal hardısk sorunu var yardımcı olabıldıysem ne mutlu bılgısyar gelınce sıze gıne haber edıcem ıyı gunler.
 

ALIŞTIK ARTIK

Öğrenci
Katılım
6 Mayıs 2012
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar 1 ay önce bende aynı laptop u aldım ve actıgım gün cızırtı yapmaya başladı hala da yapıyor garantıye falanda götürmedım alıstık yaa :)

--- Mesaj Güncellendi ---

ARKADASIM BU ekran kartını nasıl güncelleyecegım nerden ındırecegım bır türlü bulamadım .......tesekkürler
 

yakinta

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2012
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar 1 ay önce bende aynı laptop u aldım ve actıgım gün cızırtı yapmaya başladı hala da yapıyor garantıye falanda götürmedım alıstık yaa :)

--- Mesaj Güncellendi ---

ARKADASIM BU ekran kartını nasıl güncelleyecegım nerden ındırecegım bır türlü bulamadım .......tesekkürler


http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonmob_win7-64.aspx

Burdan indirebilirsin Kücük bir dosya indiricen sonra o kurmaya baslıyacak

Sistemini yazmamısın ama büyük bir ihtimal windows 7 64 bittir
 

startwarrior

Öğrenci
Katılım
30 Mart 2010
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
evet beyler uzun uğraşlar geçirmişssiniz. öncelikle geçmiş olsun. şimdi hepinizeki problemin ana sebebi kesinlikle lenovo'ya ait değildir. o yüzden karalama yapmadan aşağıdaki yazıyı okuyunuz.

Problem intelin b2 kod adlı chipsetinde. yani intel 6 nesil chipseti. Lenovo bu problemi geçen sene şubat ayında farkederek üretimi durdurmuştur.

büyük ihtimalleki açıklamalarda belirtiyor. problem donanımsal.

açıklamada anakart değişimi yaptıklarını ancak aynı sorun devam ederse, geri ödeme yapabileceklerinide izah etmişler.

sizde en kısa sürede müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek ürünün tam tamirini olmuyorsa geri iadesini isteyebilirsiniz.

geri iade için değişim kartı adında bir sistem kurmuşlar

ayrıca şubat ayından sonra üretilen modellerde böyle problemin olmadığıda söyleniyor.

açıklama
http://www.lenovo.com/popup/web_statement.html


bu sorundan etkilenen modeller şunlardır.
Ideapad dizüstü - Y460P, Y560P, Z570, G470, G570, V370, V470, V570, B470, B570
IdeaCentre masaüstü - K330, K330A, B520


Lenovo Supports Customer to Fix Intel 6 Series Chipset Error

Following Intel's announcement confirming a design issue in their recently released support chip, the Intel 6 Series, Lenovo will be putting in place a special service program that will enable customers who purchased affected PCs to receive a system board replacement free-of-charge, as soon as those parts become available. Details of the special service program will be available on the lenovo support page within the next 15 days. Please go to
[url]www.lenovo.com/support[/URL] for further information.
Lenovo wants to reassure its customers that it is safe to use their Idea-branded PCs with Intel 6-series chipsets, and that customers' data is not threatened by this issue. Lenovo also wants to reassure its customers that the probability of failure in these Intel system boards is very low, and estimated to be no greater than five percent over three years, well within industry averages for system board failure rates. As a result, the large majority of Lenovo customers will continue to use their new Lenovo PC with Intel 6 Series chipset with no evidence of failure.
Possible Lenovo models affected may include the latest generation of IdeaPad laptops and IdeaCentre desktop PCs, including:
Ideapad laptop - Y460P, Y560P, Z570, G470, G570, V370, V470, V570, B470, B570
IdeaCentre desktop - K330, K330A, B520
Of these, we have shipped a limited number of units with the affected Intel chip worldwide. As of February 1, 2011, Lenovo has stopped shipping all products with an Intel 6 Series chipset.
Lenovo is working with Intel on the technical details and we will have further updates as appropriate. In the meantime, we want to reassure our customers that Lenovo stands behind its products, and we will do whatever it takes to maintain our customers' satisfaction. If any customer is not satisfied with the system board replacement program, we will work with our customers to **** an alternative remedy, including a full refund.
 

tameryildirim

Öğrenci
Katılım
28 Nisan 2012
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İngilizce açıklama koymanın artistliği nedir, ayrıca biz yalan mı söylüyoruz?
 
Üst