Kas , baklava , kol kası

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Zindex

Üyecik
Merhaba arkadaşlar Bir konuda yardım almak istiyorum.


Önceklikle belirtmek istiyorum ki başlıktaki belirtilen alanlarda ücut geliştirmesi yapmak istiyorum. Göğüs kas var ( Memeler belirgin ) dik durunca hafif belirgin biraz göbek oluşmaya başlıyor. Şimdi yaş 17 bu yaş için göbek çıkarsa ilerde sıkıntı. Birde basen problemi var aşırı basen var.
Vücut ne durumda :

Yaş : 17
Boy : 1.85
Kilo : 87
Yağ oranı : %25 - %30 arası


Halk ne söylüyor : Boyun olduğu için kilon fazla belli değil yapılısın. Sendeki kollar bende olcak herkezi yıkarım, basenlerin var ( gerçektende var ).

Vücutta olması gereken :

Karın kası baklava diye tabire ettiğimiz, kol kası ( en hızlı gelişen kasmış ) - ve göğüs kasını dahada şişirmek.

Mevcut kaslar :

Göğüs kası, bacak kası.

Benim düşüncem protein tozu + fitness fakat kaç ay sürecek hangi yolu izlemeliyim. Kaç ay düzenli gidince kaslar belli olmaya başlar, zaten ben en ufak bir kas belirtisi olsun yani 2 tane baklava çıksın 5 yıl ben fitness yaparım. Vucüt çalışırım.

Umaırm anlatabilmişimdir. Bilgisi olan kişilerden yardım bekliyorum. :yes:
 

brkalagz

Üyecik
Bilader oncelikle bu sporda nekadar surecek diye birsey yok.Cunku insandan insana degisir.Sen en iyisi fitness salonuna git hocanin birine yapis ve onu somur.Yani cardio programi,agirlik programi ve beslenme programi al.Supplement onerilerine gore supplement da alabilirsin.
 
Bakalım vücuduna göre protein tozu alman gerekiyor mu ? gerekmiyor mu ?
İşi bilen birinden yardım alman gerekiyor ya da evde spor yapmak için egzersiz, beslenme programları sunan benimde kayıt olduğum çok güzel siteler var oralardan tavsiyeleri uygulayıp egzersiz programlarına başlasan iyi olur
 

ssslytherin

Asistan
Benim boy 1.80, kilom 63 :) salona gidip kilo alma programı yazdırdım, tabi yanında vücut da çalışılıyor haliyle ama amacım sadece vücut değil. Arkadaşım da 1.85 boy, 92 kilo. Cardio ve vücut çalışıyor. Sende de herkes gibi 1 hafta sıkı çalışayım baklavalarım çıksın, kollarım şöyle böyle olsun havası var ama öyle bir dünya yok :) Arkadaşımın bir gün cardio, bir gün vücut şeklinde gidiyor genelde. Vücut olan günlerde de cardio yine var ama fazla değil. Bunları sabırlı ol diye söylüyorum, ağırlığı eline almadan terin suyun içinde kalıp evine döneceğin olacak. Ağırlık çalışıp aynada kendine bakacaksın, yeni çalıştığın için hacim artışı olan kolun, eve döndüğünde eski haline gelecek :D 1 haftada, 1 ayda 2 ayda olmaz. Yemene içmene dikkat et kesinlikle. Kolay gelsin şimdiden.
 
Üst
stat counter