BestLegend
Doçent
Bir şey sormak istiyorum. Kapıda ödemeyi seçtiğimiz zaman kargoyu hiçbir şekilde kontrol etme ihtimalimiz yok mu? İlle parayı verdikten sonra mı kontrol ettiriyorlar? Bir yolunu bilen varsa yazarsa çok sevinirim gerçekten 

Peki parayı geri veriyorlar mı?Kargocu gitmeden önce kontrol ederseniz hatalı ürün gelirse tutanak tutup iade edersiniz.
Hocam malı geri verdiğinizde parayı vermeyeceklerse niye iade edesiniz değil mi?Peki parayı geri veriyorlar mı?
Tamam hocam, cevabımı aldımHocam malı geri verdiğinizde parayı vermeyeceklerse niye iade edesiniz değil mi?Hesabınıza ortalama 3-7 gün sürede geri yatacaktır.
Peki bu süreçte bir sorun çıkabilir mi?Parayı vermeden kargoyu vermezler. Kargoyu verince, bir sorun var ise kargocuya tutanak tutmasını söylersiniz sonrasında geldiğiniz firmaya geri iade edilip, paranın gelmesini beklersiniz
Yani şöyle diyeyim. Eğer ürün size kargolanırken Erkek Ayakkabı diye kargolanırsa ve kapıda bakıp iade istemezseniz (Instagram alışverişleri vs. için söylüyorum.) ve şirket ile uğraşmaya çalışırsanız kabul etmezler çünkü kargo açıklamasında Erkek Ayakkabı diye geldi. Nike çakması ve ya direkt Nike falan yazmazlar. O yüzden dolandırılma ihtimaliniz var Instagram vs.de ve biraz uğraştırır sizi o yüzden kaynaksız alışveriş yapmayın.Tamam hocam, cevabımı aldım
Kısacası dolandırılsam bile paramı geri alıp zarar yemiyorum.
Peki bir problem çıkabilir mi bu süreçte? Kanıt falan gerekir mi?
kişiyse onun insiyatifiPeki bu süreçte bir sorun çıkabilir mi?
Ayrıca firma değil de kişiyse yine geçerli olur mu bunlar?
Spariş ettiğiniz ürüne bağlı bu, eğer kişisel, kişiye özel ürün ise iade almıyorlar sadece sizin için ürettik bunu derler. Elektronik ürünse, gelen kargo paketi patlak, hasarlıysa direkt kabul etmeden iade edin, bilindik firmaysa zaten 14 gün içinde parayı size geri yollar. Siz hasarlı ürün elinize gelince elinizde kanıt olsun, fotoğrafı çekin ve o firmaya gönderip iletişim kurup, iade istediğinizi söylersiniz para iade olur.Peki bu süreçte bir sorun çıkabilir mi?
Ayrıca firma değil de kişiyse yine geçerli olur mu bunlar?
Bir kişiden hocam.kişiyse onun insiyatifi
Nereden alışveriş yapacaksınız?
Bilindik firma olsa zaten çok rahat olurdumSpariş ettiğiniz ürüne bağlı bu, eğer kişisel, kişiye özel ürün ise iade almıyorlar sadece sizin için ürettik bunu derler. Elektronik ürünse, gelen kargo paketi patlak, hasarlıysa direkt kabul etmeden iade edin, bilindik firmaysa zaten 14 gün içinde parayı size geri yollar. Siz hasarlı ürün elinize gelince elinizde kanıt olsun, fotoğrafı çekin ve o firmaya gönderip iletişim kurup, iade istediğinizi söylersiniz para iade olur.
Kapıda ödemede sorun yaşarsanız, ürün istediğiniz gibi çıkmazsa, tutanak tutturup geri gönderirseniz, size kapıda ödeme ücretini ödemeyeceğini söyleyen bile olur, bazı firmalar kapıda ödeme ücretinden bir kısmını kesintiye uğratmaya çalışır paranın ama o yasaktır
Eğer instagram ve ya bilinmedik yerden alışveriş yaptıysanız o siteyi araştırın ama direkt instagramdan yaptıysanız, sorun yaşama derdiniz olabilirBir kişiden hocam.
İlk Facebook'tan konuştuk (En eski gönderisi 5 yıllık) ve çok çok fazla bilgisi ve fotoğrafı vb. var.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bilindik firma olsa zaten çok rahat olurdum![]()