iPhone Xs eSIM Şebeke Yok Sorunu

Thomas Anderson

Öğrenci
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
29
Merhabalar,

Yaklaşık 3 aydır çift hat kullanıyorum. Fiziksel olarak Turkcell, eSIM olarak Vodafone. Fakat son 1 haftadır eSIM hattı olan Vodafone "Şebeke Yok" uyarısı veriyor ve çalışmıyor. Telefonu sıfırladım, hattı aktif pasif yaptım, cihazı açtım kapadım bir türlü sorunu çözemedim. Vodafone destek ile görüştüm; bayiye gitmemi söylediler, çözüm olmadı. Tekrar destek ekibi ile tekrar görüştüm tekrar bir incelemenin ardından yine sorun gözükmediğini söylediler. Konu hakkında bilgisi, önerisi olan var mı arkadaşlar?
 

ömerim55

Profesör
Cezalı
Katılım
19 Kasım 2018
Mesajlar
2,187
Reaksiyon puanı
1,323
Puanları
358
Direkt Vodafone bayisine git. eSim'in ayarlarına biz erisemiyoruz. Ancak bayi halledebilir.
 

Thomas Anderson

Öğrenci
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
29
Hocam ayardan kastın telefon hücresel servis ayarı ise çok da ayarlık bi durum yok. Aktif bir şekilde kullanırken 3 ayın sonunda hiç bir ayar değişikliği olmadan bu sorun geldi meydana.
 

ömerim55

Profesör
Cezalı
Katılım
19 Kasım 2018
Mesajlar
2,187
Reaksiyon puanı
1,323
Puanları
358
Hocam ayardan kastın telefon hücresel servis ayarı ise çok da ayarlık bi durum yok. Aktif bir şekilde kullanırken 3 ayın sonunda hiç bir ayar değişikliği olmadan bu sorun geldi meydana.
eSİM fiziksel bir şey olmadığı için sorun yazılımsal. Bunu da ancak bayi halleder.
 

AbdulkadirGUNAY

Asistan
Katılım
23 Ekim 2018
Mesajlar
133
Reaksiyon puanı
54
Puanları
28
e-SIM sistemi tam olarak nasıl işliyor çok bilgi sahibi değilim ama kaldırıp yeniden ekleme gibi bir şansın varsa deneyebilirsin.
 

Thomas Anderson

Öğrenci
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
29
eSİM fiziksel bir şey olmadığı için sorun yazılımsal. Bunu da ancak bayi halleder.
Hocam bugün tekrar bayiye gittim ve "Biz buradan çok fazla detay göremiyoruz müşteri temsilcisini arayın" dediler. Müşteri temsilcisi de aynı şekilde bayiye gönderiyor. Nereden bulaştım da taahhüt yaptım. Tekrar bi QR code almak için ücret talep ediyorlar. Benim hatam olmayan bir nedenden dolayı bu ücreti vermek de istemiyorum. Yolun sonu tüketici hakları gibi gözüküyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

e-SIM sistemi tam olarak nasıl işliyor çok bilgi sahibi değilim ama kaldırıp yeniden ekleme gibi bir şansın varsa deneyebilirsin.
Maalesef hocam, aktif-pasif seçeneği var onu denedim. Ama dediğiniz gibi tak çıkarlık bi durumdan ziyade sil yükle gibi bir uygulama olabilir.Bu yöntemde de daha önce kullandığınız kodu kullanamıyorsunuz. Tekrar ücret karşılığında eSIM almak gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Üst