iPhone 6s 3.Kez Aynı Arızadan Serviste Yardım?

Kaiiii

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2018
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Merhaba arkadaşlar iyi günler;

Benim sorum daha doğrusu sorunum şu şekilde iPhone 6s cihazımda Şarj %50 ve altında iken elle benim tarafımdan kapatılıp açıldığında şarjı %1 kalıyor veya çoğu zaman şarjı bitmiş oluyor ama şarj cihazına taktığımda 10 saniye içerisinde cihaz tekrar %50 oluyor ben bu sorun ile ilgili Apple müşteri hizmetleriyle iletişime geçip cihazımı aynı arızadan 2 kez teknik servise gönderdim ilk işlemde test yapıp yolladılar sorunsuz diye fakat arıza devam ediyordu tekrar gönderdiğimde Onarım merkezine göndermişler ve ekranını değiştirmişler fakat yine aynı arıza devam ediyordu ben de tekrar iletişime geçtim ve yine göndermemi istediler yine gönderdim fakat şuan teknik serviste olan cihazımı onarım merkezine göndermişler ve eminim ki yine yapmadan gönderecekler sizce nasıl bir yol izlemeliyim haklarım neler bilgisi olan arkadaşlar var rica ediyorum paylaşır mısınız?
 

Astrea Virgo

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,429
Reaksiyon puanı
15,464
Puanları
8,958
Ya ne alakası varki ekranla sorun şarj soketi ve pilde onların değişmesi gerekiyor peki ya senden para aldılar mı?
THH'ye şikayet et orayı
 

Kaiiii

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2018
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Ya ne alakası varki ekranla sorun şarj soketi ve pilde onların değişmesi gerekiyor peki ya senden para aldılar mı?
THH'ye şikayet et orayı
Hayır, ücret almadılar bende aynı soruyu yönelttim bana "Ekranın değişmesi kötü bir şey değil arkadaşlarımız bataryada sorun görmedilerse değiştirmişlerdir" dedi. Şikayet süreci hızlı gelişir mi sonrası yani çünkü müşteri memnuniyetsizliğini ilke edinmiş bir kurum beni 1 ay mağdur ettiler.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,090
Reaksiyon puanı
6,551
Puanları
293
tüketici sorunları ile ilgili konumuz vardı, ona bakabilirsin. ve mümkünse ayfondan kurtulmaya bak bence.
 

Kaiiii

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2018
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
tüketici sorunları ile ilgili konumuz vardı, ona bakabilirsin. ve mümkünse ayfondan kurtulmaya bak bence.
İnceleyeyim, açıkçası bu olay başıma gelmeden memnundum bir sorun yoktu peki tavsiye cihaz var mı.
 
Üst