iPhone 6 ve iPhone 6 Plus Kullananlar Kulübü

Bu konuyu okuyanlar

AkçakocaLı

Profesör
Oyun nasıl o kadar yer tutuyor ? Şahsen fotoğrafları ve videoları cloudda saklayan birisiyim.Bide yeni ios sürümleri sorunlu diyorlar o olay nedir ?
oyun ddiğin öyle normal oyunlardan değil :D subway surfers falan değil yani. ModernCombat5 , Asphalt8, Dungeon Hunter4,RealRacin3 gibi oyunları oynarım genelde. Bu oyunlar da 1-2gb arası alan gerektiriyor.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Ben z3 aldım çok memnunum ıphne 6 plus alacaktım kasayı bu sefer kasayı beyenmedim ıphne 5 kullandım eski kasa yeni kasadan bin kat daha güzel.
Spigen Neo Hybrid Aliminum kılıf ile kullanıyorum. Görüntüsü biraz kalınlaştı ama İphone 4 ten daha şekil duruyor cihaz. Resmini çekip atamıyorum ama örnek resim göstereyim ;
 

thenegative57

Öğrenci
oyun ddiğin öyle normal oyunlardan değil :D subway surfers falan değil yani. ModernCombat5 , Asphalt8, Dungeon Hunter4,RealRacin3 gibi oyunları oynarım genelde. Bu oyunlar da 1-2gb arası alan gerektiriyor.

- - - Mesaj Güncellendi - - -


Spigen Neo Hybrid Aliminum kılıf ile kullanıyorum. Görüntüsü biraz kalınlaştı ama İphone 4 ten daha şekil duruyor cihaz. Resmini çekip atamıyorum ama örnek resim göstereyim ;
Şu iOS un yeni sürümlerdeki sorunlarla ilgili bir açıklamada yaparsan note 4 ü iphone 6 16 gb ile takaslamaya çalışacağım
 

AkçakocaLı

Profesör
Şu iOS un yeni sürümlerdeki sorunlarla ilgili bir açıklamada yaparsan note 4 ü iphone 6 16 gb ile takaslamaya çalışacağım
İos 8 den sonrası facia... İOS 8,1,3 güncellemesi cihazı hızlandırmış , akıcılığı göz dolduruyor da Antutu ' da 50 bin alan cihaz 45 bin alıyor , wifi sorunu çözülmüş , şarjın 2 şer 2 şer düşmesi hala daha aynı , zil sesi gecikmesi hala daha aynı .. Tekrar Android ' e dönme zamanı geldi . Note 4 ile yoluma devam edeceğim. Elveda İPhone 6.....:hammer:
 

hsynktn

Öğrenci
Merhaba arkadaslar, 2 aydir note4 kullanicisiyim, telefonumdan da gayet memnunum. Her ne kadar guzel telefon olsa da hala buyuklugune alisamadim. O yuzden iphone 6 almayi dusunuyorum. Telefonumu nerede nasil takas edebilirim, hic ugrasmadim simdiye kadar boyle bir isle o yuzden ne yapabilirim fikir verirseniz cok sevinirim. Telefonunu note4 ile degistirmek isteyen olursa da benimle iletisime gecebilirler.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
merhablar benım bır sorum olcak yardım edersenız sevınırm arkadasım almnyadan bana ıphone 6 plus aldı pasaportu kayıt ettırıp bana posta yolu ıle gonderıcek ama ustune telefon oldugunu belıtrmıycem yınede x ısınlarına takılırmı sonucta kazaga sarıcak sorun cıkar mı cevaplarsanız sevınırım
 

Batkut

Öğrenci
Benim ıphone6 ım var üst yüzeyine bastırınca hafifce tık tık sesler geliyor. Bunu amerikadan aldım ama 1 yıl uluslararası garnati var ve bu kusurlu malı değiştirirler mi?
 

Ugur_c

Öğrenci
iphone 6 aldım bir ay önce ve ekranda boşluk olduğunu farkettim bastırdığımda ekran içeri doğru gidiyordu telefon düşmedi veya ezilmedi değişim istedim gerçekleşir mi?
 

corcia

Öğrenci
sahibinden . com üzerinden satmaya çalış eğer bir acelen yoksa, dükkanlar cihazı öldürür, sonra senden alır, eğer yurtiçi cihaz ve garantisi devam ediyorsa sorunsuz ve iyi bir paraya satabilirsin bence

Takas yapmak istiyorsan referansın olmayan yerden takas yapmamalısın, Kadıköy'de tonlarca dükkan var, iyileri de var tabii içlerinde ama dediğim gibi referans ile gitmelisin.
 
Arkadaşlar merhabalar benim bir sorunum var ip 6 var ve Avea hat kullanıyorum defalarca ip6 Alıp iade ettim bu Karşıdan gelen ses Yüzünden en son aldığımda da aynı şekilde sorun var bir ilanda görmüştüm iPhone Avea ile uyumlu diye Avea da böyle bir sorun mu var yoksa cihazda mı sorun var anlamadım Avea kullanıpta böyle sorun yaşayan var mı yada diğer hat sahipleri konuşma esnasında ahizeden ses nasıl geliyor yani aldığım tüm teller sorunlu değildir herhalde dimi herzamanda yapmıyor arada sırada yapıyor netice de insanın canı sıkılıyor yardımcı olursanız sevinirim iyi günler
Not simkart kesik kırık değil orjinal nano
 

drsakal

Profesör
Arkadaşlar merhabalar benim bir sorunum var ip 6 var ve Avea hat kullanıyorum defalarca ip6 Alıp iade ettim bu Karşıdan gelen ses Yüzünden en son aldığımda da aynı şekilde sorun var bir ilanda görmüştüm iPhone Avea ile uyumlu diye Avea da böyle bir sorun mu var yoksa cihazda mı sorun var anlamadım Avea kullanıpta böyle sorun yaşayan var mı yada diğer hat sahipleri konuşma esnasında ahizeden ses nasıl geliyor yani aldığım tüm teller sorunlu değildir herhalde dimi herzamanda yapmıyor arada sırada yapıyor netice de insanın canı sıkılıyor yardımcı olursanız sevinirim iyi günler
Not simkart kesik kırık değil orjinal nano

Turkcell kullanıyorum, benzer sorunla hiç karşılaşmadım iphone 6 da.
 

mayycryy

Doçent
oyun ddiğin öyle normal oyunlardan değil :D subway surfers falan değil yani. ModernCombat5 , Asphalt8, Dungeon Hunter4,RealRacin3 gibi oyunları oynarım genelde. Bu oyunlar da 1-2gb arası alan gerektiriyor.

- - - Mesaj Güncellendi - - -


Spigen Neo Hybrid Aliminum kılıf ile kullanıyorum. Görüntüsü biraz kalınlaştı ama İphone 4 ten daha şekil duruyor cihaz. Resmini çekip atamıyorum ama örnek resim göstereyim ;

Hayırlı olsun :wink:
 

metinyildirim

Öğrenci
iPhone 6 ım var. iOS 8.1.3 yükledikten sonra format atayım dedim. Formattan sonra iCloud u aktifleştirmeme rağmen Kişilerim telefona yüklenmiyor. Hatta kaydettiğim kişiler bile iClouda yedeklenmiyor. Oysa rehber yedeğim iCloud da duruyor. Bunu iPhone 5s ve iPhone 6 plus da da denedim ikisinde de aynı sorun var. Hatayı nasıl giderebiliriz yardım edebilecek birisi var mı?
 

cml5

Öğrenci
ARKADASLAR yurt dısından bi iphone6plus aldım telefonda sım kılıdı varmıs gıttım aldıgım yere actırdım vodafon hattı taktım acıldı calıstı ama bı endısem var telefonu sıfırayınca veya güncelleyınce sım kılıdı tekrar devreye girer mi yardımcı olur musunuz
 

Namaku

Öğrenci
Beyler bir sorunum var ben iphone 6+ kullanıyorum telefonu istemeden bir iki kere yere düşürdüm baktığımda ekranda etrafında hiçbirşey yoktu şeffaf bir kılıf var ama 1 hafta sonra ekrana hafif bastırdığımda sol tarafa bir ses geliyor acaba ekran çıkmış olabilir mi hafiften 😰 yardımınızı bekliyorum
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Alışamadım şahsen . Kötü değil aksine çok iyi ve akıcı.Ben klişe bi laf olacak ama kişiselleştirmeyi seven biriyim.Burda kişiselleştirme duvar kağıdı ve tema değil. Envayi çeşit Custom Rom , Root ve de illegal APK yükleyebileceğim bi sistem :mrgreen: İPhone sade , hızlı ve güvenilir. Onun dışında beni cezbeden hiçbirşeyi yok. Sırf ilerde satarken en az zarar ettiren cihaz diye aldım , Note 4 ' ü bekleyemedim :4:

jailbreak diye bir şey var keşke araştırsaydın, akabinde cihaza ek uygulamalar kuruyorsun tema, crackli uygulama, bluetoothu aktifleştirme, tuş kilidine ek yamalar, bildirim merkezine ek yamalar, daha bir çok şey...
 

AkçakocaLı

Profesör
jailbreak diye bir şey var keşke araştırsaydın, akabinde cihaza ek uygulamalar kuruyorsun tema, crackli uygulama, bluetoothu aktifleştirme, tuş kilidine ek yamalar, bildirim merkezine ek yamalar, daha bir çok şey...
sıfır alınmış bir cihaza jailbreak kurmam veya android tarafında root-rom olayına girmem.Tedbiri elden bırakmamak lazım. Garantisiz her cihazıma bugüne kadar root-rom atmışlığım var.Şu an garantisiz İphone olsa bende direk Jailbreak atardım..
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
sıfır alınmış bir cihaza jailbreak kurmam veya android tarafında root-rom olayına girmem.Tedbiri elden bırakmamak lazım. Garantisiz her cihazıma bugüne kadar root-rom atmışlığım var.Şu an garantisiz İphone olsa bende direk Jailbreak atardım..

jailbreak amerikada yasal ve cihazınızı garanti dışı bırakmaz restore yapıp garantiye gönderirsiniz (türkiyede de gönderebilirsinizz anlamazlar), tedbirlik bir şey yok jailbreak yapınca birileri sızmıyor cihaza , her bulduğunuz crackli uygulamayı kurarsanız elbette riske atabilirsiniz kendinizi ki bunu windows kullanırken de çoğu kişi yapıyor.

2008den beri aktif jailbreak yapıyorum hiçbir zararını görmedim cihazlarım da bozulmadı. hatta garantisi bitmiş olanında bir donanımsal hata çıktı, 2012de ABDye gönderdim restore edip, sıfır cihaz geldi ;)

android tarafı biraz daha farklı rootlamakla bitmiyor custom romlar, apklar var adamın neyi modifiye ettiğini bilemezsin.

jailbreak çıkarmak crackli uygulama yapmaktan zor belli gruplar var ios üzerine yoğunlaşan onlar yeni çıkan jailbreakin zararsız olduğunu onaylamadan cihazıma kurmuyorum.
 

Ugur_c

Öğrenci
Telefon garantiden geldikten sonra kurulum yaptım ve uygulamaları güncellemek için appstore girdim ama ingilizceydi biraz kurcaladım ama bi anlam çözüm bulamadım yardım edermisiniz
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ben 8.1.1 i güncelledim çok memnunum :) ekleyecek bir şey bile yok harika bence ...
 

Burk.Clik

Profesör
Yukarıda sorunumu yazmıştım

Düşmeden kaynaklanmıyor aynı sıkıntı bende de var sağ alt tarafa bastırdığımda ses geliyor. Spigen Slim armor kılıf kullanıyorum kılıfı taktığımda ses kesiliyor. Burada servise vermek istemiyorum, önümüzde ki aylarda İstanbul'a gidersen apple Store a gidip şikayetimi anlatacağım.
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst