Arkadaşlar, iPhone 12 Pro Max kullanıyorum. Bana en yakın şehirde 2 tane yetkili servis var, bunlardan biri Zentech; şimdiye kadar hep çalıştığım servis, eski cihazlarımda dahil hiç sorun yaşamadım. Diğeri ise Gürgençler. Cihazımın pilini değişmek için Zentech'i aradım ama ulaşamadım, ellerinde pil mevcut mu, değil mi diye öğrenmek için. Sonrasında Gürgençler'i aradım, bana, "Şu an yok ama hafta içi olacak" dediler. Ben de bi' kaç soru sordum, özellikle "değişimde olan sıvı koruma bandı yeniden takılıyor mu?" diye sordum. "Evet, zorunlu zaten." dediler ama bir şey kafamı kurcaladı. Bana, sadece değişim sırasında ekranla alakalı bir şey dediler, panel falan o zarar görürse, ücretsiz ekran da değişir falan dediler. Ondan uzayabilir dediler ama bu da biraz canımı sıktı. Daha önce Zentech'de pil değişimlerim oldu ama böyle bir şey yaşamadım ama bunlar böyle deyince, "acaba başlarına geldi de, yeterince iyi değiller mi?" diye merak ettim. Var mı bilgisi olan, ne yapmam gerektiği hakkında?
Son düzenleyen moderatör: