Internetim arzali bir yardim edermisiniz ?

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Türk telekom internetim yapmıyorlar ve 3 ay dir internetin yok sizce nasil yapmam lazım eger yanlış vs yazdıysam kusura bakmayın forumda yeniyim
 

umitarabaci

Asistan
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
309
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
37
3 aydır internet faturasi gelmeye devam ediyor mu , turktelekom merkezleri oluyor telefon internet altyapi vs hepsine bakan oraya daniş 3 aydir internet kullanmadigini gosteren evral almaya calis yada online islemlerden 3 aydir 0 gb internet kullandiginin ciktisini al tuketici mahkemesine basvur
 

vedat_1966

Asistan
Katılım
10 Mart 2008
Mesajlar
300
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
79
Puanları
28
Türk telekom internetim yapmıyorlar ve 3 ay dir internetin yok sizce nasil yapmam lazım eger yanlış vs yazdıysam kusura bakmayın forumda yeniyim
Hangi işlemleri yaptılar. Yapmıyorlar derken hiç bir işlem yapmadılar mı yoksa evin girişine kadar kontrol edip sağlam mı dediler.
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Bana kablo sorun dediler martin 31 yapacaz dediler sonra geri nisan 30 yapacaz diyorlar şimdide
 

vedat_1966

Asistan
Katılım
10 Mart 2008
Mesajlar
300
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
79
Puanları
28
Bu durumda genel müdürlüğe bir dilekçe ile başvurup mağduriyetini anlat ve kullanılmayan zamanlar için ücret iadesinde bulun. Sonuç alamazsan tüketici hakem heyetine başvur. Bir an önce çözülmesi dileği ile.
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Ben müdürlüğe bildirdim bana bekleyin dediler mart 31 kadar ama gene yapmadılar peki tüketiciler hakemine başvursam sonuç olarak ne alabilirim
 

umitarabaci

Asistan
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
309
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
37
Ben müdürlüğe bildirdim bana bekleyin dediler mart 31 kadar ama gene yapmadılar peki tüketiciler hakemine başvursam sonuç olarak ne alabilirim
Yeni internet mi baglatican yoksa aboneydin ariza var onu mu yapmiyorlar
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Arza var ve yapmıyorlar müdürlüğe gidiyorum tamam diyorlar sonra müşteri hizmetlerine şikayet bıraktım bana ocakta ken dönüş yaptılar 31 mart yapacaz genel bir arza diye bende tama dedim bu seferde bana 30 nisan diyorlar
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Ve eğer iptal etirecem bu seferde sözleşme parasi istiyorlar
 

umitarabaci

Asistan
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
309
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
37
Ve eğer iptal etirecem bu seferde sözleşme parasi istiyorlar
Abone olurken yapilan sözleşmeyi okumak lazim altyapi sorunlari nedeniyle cayma hakki filan olabilir yada hangi durumlarda cayma hakkin var,benim tasindigim evde altyapi yoktu taatumu sorunsuz iptal ettiler
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Ben zaten aklımda iptal vs yok sadece internettin yapılmasının istiyorum zaten 3 ay sonra yaşadim şehirden tasinacam is yuzune burdayım bana sadece 3 ay lazim bu internet
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Bana en hızlı ve en etkili nasil arızayı yapilmasin sağlaya bilirim ?
 

umitarabaci

Asistan
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
309
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
37
4.13. Mücbir sebep halleri, ALT YAPI SAĞLAYICI'nın şebeke bakım onarım çalışmaları, işletme arızaları, ABONE'lerin veya üçüncü
kişilerin hileli bir biçimde hatları bloke etmeye çalışmaları ve hukuki düzenlemelerden veya işbu SÖZLEŞME'den kaynaklanan
sebepler başta olmak üzere, İŞLETMECİ’den kaynaklanmayan nedenlerle, sağlanan HİZMETLER kısmen veya tamamen, geçici veya
sürekli olarak kısıtlanabilir veya durdurulabilir. İŞLETMECİ, belirtilen durumların yanında, kendisinin ALT YAPI SAĞLAYICI veya bir
başka kurum kuruluştan aldığı hizmetlerde oluşan aksamalar veya üçüncü şahıslarla kurum veya kuruluşların sebep olduğu hizmet
sürekliliğini veya tesisini engelleyen etkenler nedeniyle HİZMET'in sağlanamamasından ve altyapıda meydana gelen arıza ve
aksaklıklar nedeniyle HİZMET'in sağlanmasında yaşanacak performans problemlerinden ve kayıplarından da sorumlu değildir.
ABONE, söz konusu hallerde İŞLETMECİ’den herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunmayacaktır.
Bu haller dışında İŞLETMECİ’nin kusuru nedeniyle Sözleşme’de belirtilen nitelikte Hizmet sunulamaması halinde ABONE Sözleşme’yi
feshederek ayıplı Hizmete ilişkin ödediği bedelin iadesini ya da fatura tutarından ayıp oranında indirim yapılmasını talep edebilir.
Yapılan incelemede Abone’nin talebinin haklı nedenlere dayandığının tespit edilmesi üzerine; Abone’nin seçimine göre (i) ilgili tutar
müteakip faturalardan mahsup edilir ya da (ii) Abone’nin nakit iade için gerekli bilgi ve belgeleri (kimlik, banka hesap numarası gibi)
sunmasını müteakiben iade yapılır.
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Yanin yapabileceğim hic bişey yok 30 nisan kadar beklemek zorundayim
 

umitarabaci

Asistan
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
309
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
37
Yanin yapabileceğim hic bişey yok 30 nisan kadar beklemek zorundayim
Herseyi kendilerine gore ayarlamislar ama iptal etme hakki var sen yine ara sozlesmede altyapi sorunlarindan iptal etme hakkinin oldugunu soyledikleri tarihe kadar yapilmazsa iptal edicegini filn soyle
 

Burak7373

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2019
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
Aynen kardeş bir laf okunacak lafi büyük okunmayacak lafi küçük yazıyorlar genede araştıracak ve çözecem
 
Üst