Galaxy S3 Model telefonum arızalandığı için İntel İletişime telefonumu 06. 12. 2012 tarihinde amire bıraktım. Kendilerine ara ara telefon açıp telefonum durumunu öğrenmek istediğim de ya Chrismas nedeniyle yedek parça temin edemediklerini ya da yetkili teknik servis elemanının şu an firmada olmadığını yarın aramam gerektiğini söylediler. 28. 12. 2012 tarihinde tüketici haklarında belirtilen 20 iş gününü doldurduğu için ve telefonumu hala tamir etmedikleri için yeni telefon vermelerini istedim. Fakat bana yeni telefon vermek yerine hala beklemem gerektiği ilgili personelin hastanede olduğu onun yerine de karar verecek kimse olmadığını bu yüzden yeni telefon veremeyeceklerini söylediler. Aynı konuyu Sanal Reyonumdan Esra hanımla mail yoluyla bildirdikten sonra (telefonla ulaşmak imkansız olduğu için) ise kendilerine teknik servisten herhangi bir yazı gelmediğini fakat konuyu intel iletişim ile konuşacaklarını belirti. Fakat Sanal Reyonumdan da daha sonra cevap alamadım.
Ben de durumu tüketici hakları mahkemesine taşıdıktan sonra İhtalatçı firma olan İntel İletişim (http://www.intellicel.com.tr) ile yeniden konuştum. Bu sefer ne tamir ettikleri ne de yeni telefon vermedikleri için kendilerinden Para iadesi talep ettim. Telefonda konuşan Lale hanım para iadesini yapmayacaklarını telefonun tamir edilip bana geri gönderileceğini hala parçanın da yurt dışından gelmediğini bunun için beklemem gerektiğini sert bir şekilde söyledikten sonra TELEFONU SURATIMA KAPATTI. Dün ise 05.01.2013 tarihinde sanal reyonum vasıtasıyla telefonun tamir olduğunu teknik servise gidip alabileceğimi almadığım halde ise surat kargo ile göndereceklerini söylediler.
Ben de göndermeleri halinde ilgili tutanakların tutulup telefonu kendilerine geri göndereceğimi söyledim.
Böyle zorlama ve zorbalık ile kanunları hiçe sayarak iş yapan "al yavrum çikolatan şimdi mutlu musun?" der gibi müşteriyi çocuk yerine koyan zihniyetler inşallah en kısa zamanda değişir böyle ithalatçılar ortadan kalkar.
Ben de durumu tüketici hakları mahkemesine taşıdıktan sonra İhtalatçı firma olan İntel İletişim (http://www.intellicel.com.tr) ile yeniden konuştum. Bu sefer ne tamir ettikleri ne de yeni telefon vermedikleri için kendilerinden Para iadesi talep ettim. Telefonda konuşan Lale hanım para iadesini yapmayacaklarını telefonun tamir edilip bana geri gönderileceğini hala parçanın da yurt dışından gelmediğini bunun için beklemem gerektiğini sert bir şekilde söyledikten sonra TELEFONU SURATIMA KAPATTI. Dün ise 05.01.2013 tarihinde sanal reyonum vasıtasıyla telefonun tamir olduğunu teknik servise gidip alabileceğimi almadığım halde ise surat kargo ile göndereceklerini söylediler.
Ben de göndermeleri halinde ilgili tutanakların tutulup telefonu kendilerine geri göndereceğimi söyledim.
Böyle zorlama ve zorbalık ile kanunları hiçe sayarak iş yapan "al yavrum çikolatan şimdi mutlu musun?" der gibi müşteriyi çocuk yerine koyan zihniyetler inşallah en kısa zamanda değişir böyle ithalatçılar ortadan kalkar.