Yakın zamanda TTNET abonesi oldum. Abonelikten bu yana sürekli kopmalar ve düşük hız problemi yaşıyorum. Bu sorun nedeniyle talep oluşturdum, arıza ekibi geldi ve inceleme yaptıktan sonra bana sormadan veya bilgi vermeden internet hızımı düşürdüler. Ardından hiçbir şey olmamış gibi arızanın giderildiğini söylediler ve kontrol yapmadan gittiler.
Daha düşük bir porta bağlantı yapıldı. Eski indirme hızımı dahi alamamaya başladım. Kopmalar hala devam ediyor ve internet şu anda kullanılamayacak halde, internet hızında sabit bir değer görmek zor sürekli olarak düşmeler ve kopmalar yaşanılıyor. İşim gereği, altyapının desteklediği hızı tam verimli şekilde kullanmak istiyorum. Satış sırasında 50 Mbps hızında internet hizmeti sunacaklarını belirttiler, buna istinaden VDSL altyapıda kayıpların olacağını biliyorum ama altyapının vadettiği hızı tam olarak kullanmak istedim ve 580 TL 15 ay taahhütlü 50 Mbps yalın tarife satın aldım. ancak şu anda bu hızın 1/10’unu bile sağlamıyorlar. Bir tüketici olarak, bana taahhüt edilen altyapı hızını talep ediyorum.
Başvuru sürecimde bana bilgi veren müşteri temsilcisi, “48 Mbps VDSL2 altyapınız mevcut, isterseniz bu tarifeyi tercih edebilirsiniz” demişti. Aynı performans ve ilgiyi, mevcut şikayetimde bahsettiğim arızayı çözmek için de göstermelerini rica ediyorum ancak durum vahim. Güncel olarak şu anda kullanmakta olduğum internet altyapısının VDSL2 desteklediğini ve 50 Mbps indirme hızı olduğunu görüyorum bu hızın tarafıma sağlanmasını istiyorum, ben istiyorum istemesine ama acaba internet sağlayıcı bunu istiyor mu?
Sorum şu;
Hali hazırdaki problem çözülmezse ve bana taahhüt edilen hızı sağlayamazlarsa, bu hakkımı yasal yollar ile alabilir miyim veya sağlanamadığı taktirde cayma hakkımı kullanabilir miyim?
Daha düşük bir porta bağlantı yapıldı. Eski indirme hızımı dahi alamamaya başladım. Kopmalar hala devam ediyor ve internet şu anda kullanılamayacak halde, internet hızında sabit bir değer görmek zor sürekli olarak düşmeler ve kopmalar yaşanılıyor. İşim gereği, altyapının desteklediği hızı tam verimli şekilde kullanmak istiyorum. Satış sırasında 50 Mbps hızında internet hizmeti sunacaklarını belirttiler, buna istinaden VDSL altyapıda kayıpların olacağını biliyorum ama altyapının vadettiği hızı tam olarak kullanmak istedim ve 580 TL 15 ay taahhütlü 50 Mbps yalın tarife satın aldım. ancak şu anda bu hızın 1/10’unu bile sağlamıyorlar. Bir tüketici olarak, bana taahhüt edilen altyapı hızını talep ediyorum.
Başvuru sürecimde bana bilgi veren müşteri temsilcisi, “48 Mbps VDSL2 altyapınız mevcut, isterseniz bu tarifeyi tercih edebilirsiniz” demişti. Aynı performans ve ilgiyi, mevcut şikayetimde bahsettiğim arızayı çözmek için de göstermelerini rica ediyorum ancak durum vahim. Güncel olarak şu anda kullanmakta olduğum internet altyapısının VDSL2 desteklediğini ve 50 Mbps indirme hızı olduğunu görüyorum bu hızın tarafıma sağlanmasını istiyorum, ben istiyorum istemesine ama acaba internet sağlayıcı bunu istiyor mu?
Sorum şu;
Hali hazırdaki problem çözülmezse ve bana taahhüt edilen hızı sağlayamazlarsa, bu hakkımı yasal yollar ile alabilir miyim veya sağlanamadığı taktirde cayma hakkımı kullanabilir miyim?