i9100 Galaxy S2 Kullanıcı Hatası

hayalperest_01

Öğrenci
Katılım
10 Şubat 2013
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar 20.12.2011 tarihinde i9100 modeli cep telefonu aldım. telefonu aldıktan sonra "Aşırı ısınma,Donma,Reset atma,Pilin çok çabuk bitmesi,Gps uydu bulamaması" sorunlarından 5 defa telefonu garantiye götürdüm.

1.Gönderiş --> Adana Destek Bilişim --> 23.04.2012 --> Güncel Yazılım ve Servis Ayarları Yüklendi.

2.Gönderiş --> Adana Destek Bilişim --> 16.08.2012 --> Arızalı Elektronik Parça Değişimi Yapıldı

3.Gönderiş --> Adana Destek Bilişim --> 08.09.2012 --> Güncel Yazılım Yüklendi. Ön Panel Değişti. Aktif test edildi. Test Ok.

4.Gönderiş --> Adana Destek Bilişim --> 19.11.2012 --> Aktif Test Edildi. Belirtilen Arızalar Görülmedi. Güncel Yazılım ve Servis Ayarları Yüklendi. Not: Hafıza kartınızı Kontrol edin.

5.Gönderiş --> Adana Başarı --> 07.02.2013 --> Yetkisiz İşlem. Sıvı Teması Bulunmaktadır. İşlem Ücreti 712,00 TL.

şimdi sizlere sormak istiyorum. ne yapabilirim. adana başarı servis cihazımı garanti dışı bıraktı ve samsung müşteri temsilcisini aradığımda "beyefendi cihaz da sıvı teması bulunuyor. bende normal değilmi 76 derece ısınan bi cihazın içinde nemlenme sonucu oksitlenme olması dedim. hava almıyor beyefendi nasıl nemlenebilir dedi. isterseniz ilgili arkadaşlara sorununuzu ileteyim servisin çektiği fotoğraflar incelensin dedi." yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Telefondan çektiğim sorunlarla ilgili resimler ;

img20121220wa0003m.jpg
img20121220wa0004.jpg


img20121220wa0005.jpg
 

sirnatli21

Asistan
Katılım
11 Kasım 2012
Mesajlar
278
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
çok enteresan .. su almadığını söylüyorsun onlarda sıvı teması olduğunu söylüyor ..böyle bir durumda tüketici haklarına suç duyurusunda yapmanı öneriyorum
 
Üst