Huawei ahmak bir servis

Yorukoglu

Öğrenci
Katılım
4 Mayıs 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
Konum
Mersin
Merhabalar bundan 1 ay önce Huawei p smart aldım bazı sebeplerden dolayı format gerekti ve servise gonderdim telefonumu. Format bedeli 290 lira hesap cıkardılar bende oduyemiyecegimi soyleyerek cihazın iadesini istedim. Aradan 1 hafta gecti beni arayıp parayı yatırıp yatırmıyacağımı sordular bende yatırmıyacağımı telefonun iadesini istedim yaklaşık 4 gunun içinde telefon elime gecti. Ancak telefonumu teslim aldığımda sim kartı girişinin olmadığını farkettim servis arandı sim kart yuvası burda yok dendi adıma dilekçe yazıldı fakat bir sonuca alamadım 1 aylık telefonumu suan kullanamıyorum hiçbir muhatapta bulamıyorum en kısa sürede tüketici haklarınada suç duyurusunda bulunacağım yapmamı omerdiğiniz bişey varsa lütfen bana ulaşın
 

Constantin87

Müdavim
Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,516
Reaksiyon puanı
1,973
Puanları
358
Merhabalar bundan 1 ay önce Huawei p smart aldım bazı sebeplerden dolayı format gerekti ve servise gonderdim telefonumu. Format bedeli 290 lira hesap cıkardılar bende oduyemiyecegimi soyleyerek cihazın iadesini istedim. Aradan 1 hafta gecti beni arayıp parayı yatırıp yatırmıyacağımı sordular bende yatırmıyacağımı telefonun iadesini istedim yaklaşık 4 gunun içinde telefon elime gecti. Ancak telefonumu teslim aldığımda sim kartı girişinin olmadığını farkettim servis arandı sim kart yuvası burda yok dendi adıma dilekçe yazıldı fakat bir sonuca alamadım 1 aylık telefonumu suan kullanamıyorum hiçbir muhatapta bulamıyorum en kısa sürede tüketici haklarınada suç duyurusunda bulunacağım yapmamı omerdiğiniz bişey varsa lütfen bana ulaşın

Bir aylık cihaz için neden ücret talep edildi? Sizden kaynaklı mı cihaza yazılım atılması durumu oldu acaba
 

KNMX

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
1,358
Sim kartı girişi nasıl yok? Çekip almışlar mı? Bir daha arayın, tüketici haklarına gideceğinizi falan söyleyin. gene sonuç alamazsanız tüketici haklarına başvurun.
 

Astrea Virgo

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,430
Reaksiyon puanı
15,467
Puanları
8,958
Merhabalar bundan 1 ay önce Huawei p smart aldım bazı sebeplerden dolayı format gerekti ve servise gonderdim telefonumu. Format bedeli 290 lira hesap cıkardılar bende oduyemiyecegimi soyleyerek cihazın iadesini istedim. Aradan 1 hafta gecti beni arayıp parayı yatırıp yatırmıyacağımı sordular bende yatırmıyacağımı telefonun iadesini istedim yaklaşık 4 gunun içinde telefon elime gecti. Ancak telefonumu teslim aldığımda sim kartı girişinin olmadığını farkettim servis arandı sim kart yuvası burda yok dendi adıma dilekçe yazıldı fakat bir sonuca alamadım 1 aylık telefonumu suan kullanamıyorum hiçbir muhatapta bulamıyorum en kısa sürede tüketici haklarınada suç duyurusunda bulunacağım yapmamı omerdiğiniz bişey varsa lütfen bana ulaşın
THH'ye başvurmanız gerekecek. Bu servis hizmeti size gerçekten ciddiye alamamış. İlk defa sim slotunu çalan servisi sizden duydum.
 

KNMX

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
1,358
THH'ye başvurmanız gerekecek. Bu servis hizmeti size gerçekten ciddiye alamamış. İlk defa sim slotunu çalan servisi sizden duydum.
Bence sim yerini problemli olarak gördüler ve çıkardılar, imha ettiler. Sim yerini değiştireceklerdi, müşteri işlem ortasında iptal ettirdiği için yenisini takmadılar, eskisi de bozuk olarak görüldüğü için çöpe atılmıştı-geri de takılamadı-. onlar da zarar etmemek için sim yerini yenisiyle değiştirmediler, öylece simsiz gönderdiler. 290TL sadece formata çok pahalı.
 
Katılım
3 Mart 2018
Mesajlar
375
Reaksiyon puanı
923
Puanları
93
Konum
Lost Heaven
Bence sim yerini problemli olarak gördüler ve çıkardılar, imha ettiler. Sim yerini değiştireceklerdi, müşteri işlem ortasında iptal ettirdiği için yenisini takmadılar, eskisi de bozuk olarak görüldüğü için çöpe atılmıştı-geri de takılamadı-. onlar da zarar etmemek için sim yerini yenisiyle değiştirmediler, öylece simsiz gönderdiler. 290TL sadece formata çok pahalı.
Belkide kaybolmuştur.
 

Astrea Virgo

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,430
Reaksiyon puanı
15,467
Puanları
8,958
Bence sim yerini problemli olarak gördüler ve çıkardılar, imha ettiler. Sim yerini değiştireceklerdi, müşteri işlem ortasında iptal ettirdiği için yenisini takmadılar, eskisi de bozuk olarak görüldüğü için çöpe atılmıştı-geri de takılamadı-. onlar da zarar etmemek için sim yerini yenisiyle değiştirmediler, öylece gönderdiler. 290TL sadece formata çok pahalı.
Hocam ne alakası varki? Konu sahibi telefonu yeni almış garantiye yollamış. Ücretsiz 1 kez ilgilenme hakkı varken 290TL bedel neden isteniyor ki? Yapıp geri vermeleri gerekir.
Merhabalar bundan 1 ay önce Huawei p smart aldım bazı sebeplerden dolayı format gerekti ve servise gonderdim telefonumu. Format bedeli 290 lira hesap cıkardılar bende oduyemiyecegimi soyleyerek cihazın iadesini istedim. Aradan 1 hafta gecti beni arayıp parayı yatırıp yatırmıyacağımı sordular bende yatırmıyacağımı telefonun iadesini istedim yaklaşık 4 gunun içinde telefon elime gecti. Ancak telefonumu teslim aldığımda sim kartı girişinin olmadığını farkettim servis arandı sim kart yuvası burda yok dendi adıma dilekçe yazıldı fakat bir sonuca alamadım 1 aylık telefonumu suan kullanamıyorum hiçbir muhatapta bulamıyorum en kısa sürede tüketici haklarınada suç duyurusunda bulunacağım yapmamı omerdiğiniz bişey varsa lütfen bana ulaşın
Cihaza herhangi bir root işleminde buldunuz mu?
 

KNMX

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
1,358
Belkide kaybolmuştur.
aynen. belki de işlemi yaparken kaybettiler, ya da bozdular. yenisini koymak için yüklü miktarda para istendi, kabul edilmeyince simsiz gönderdiler. bana göre sonuç hep aynı.

---- Mesajlar birleştirildi ----

yok yani belki de sorunun SIM'den kaynaklandığını sanmış olabilirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mart 2018
Mesajlar
375
Reaksiyon puanı
923
Puanları
93
Konum
Lost Heaven
aynen. belki de işlemi yaparken kaybettiler, ya da bozdular. yenisini koymak için yüklü miktarda para istendi, kabul edilmeyince simsiz gönderdiler. bana göre sonuç hep aynı.

---- Mesajlar birleştirildi ----

yok yani belki de sorunun SIM'den kaynaklandığını sanmış olabilirler.
Sonuçta işlerini düzgün yapmamışlar.
 

Astrea Virgo

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,430
Reaksiyon puanı
15,467
Puanları
8,958
aynen. belki de işlemi yaparken kaybettiler, ya da bozdular. yenisini koymak için yüklü miktarda para istendi, kabul edilmeyince simsiz gönderdiler. bana göre sonuç hep aynı.

---- Mesajlar birleştirildi ----

yok yani belki de sorunun SIM'den kaynaklandığını sanmış olabilirler.
Dediğiniz gibi servis kaybediyor kullanıcı değil para istemenin ne gibi bir mantığı var? Kullanıcı kaybedip yenisi istemiyor ki? Garanti haklarında ne ara öyle bir şey oluverdi?
 

KNMX

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
1,358
Dediğiniz gibi servis kaybediyor kullanıcı değil para istemenin ne gibi bir mantığı var? Kullanıcı kaybedip yenisi istemiyor ki? Garanti haklarında ne ara öyle bir şey oluverdi?
Müşteri belki de kazıklanmaya çalışılmıştır, bilemeyiz. Sonuçta bozduğu SIM için servis çalışanı ceza ödeyecek.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,128
Puanları
8,958
huawei niye satmıyorum diye ağlar önce öküz servislerini adam etmeliler garantisi olan cihazdan ücretli onarım yapamazlar THH'ye başvur...
 
Üst