HTC şarj sorunu

Kazanan18

Öğrenci
Katılım
15 Ağustos 2018
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
24
bende htc u play var vifi ya bağlanmıyor şarji cok cabuk bitiyor 15 saniyede yuzde 28 şarjinin bittiğini gördüm ve telefon kapalıykende şarji cok bitiyor bu sorunlari bir tek ben mi yaşıyorum sizde de böyle sorunlar var mı
 

İlprohan

Doçent
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
601
Reaksiyon puanı
301
Puanları
63
Yaş
34
bende htc u play var vifi ya bağlanmıyor şarji cok cabuk bitiyor 15 saniyede yuzde 28 şarjinin bittiğini gördüm ve telefon kapalıykende şarji cok bitiyor bu sorunlari bir tek ben mi yaşıyorum sizde de böyle sorunlar var mı
Eskiyse telefon batarya ölmüştür artık
 

umit4421

Müdavim
Müdavim
Katılım
15 Eylül 2019
Mesajlar
2,063
Reaksiyon puanı
1,114
Puanları
358
Telefon aldığımdan beri boyle ama 1.5 yildir kullanıyorum
kardeşimde de aynı telefon var çok ısınıyor ve şarjı %60 da kapanıyor sürekli garantiye götürüyorum ama 2 ay sonra yine aynı sorunlar olmaya başlıyor.
 

hamıl

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
20
Şarj esnasında sorun yaşıyorum
Aşağıdaki sorunlardan herhangi birini yaşıyor olabilirsiniz:
  • Telefonunuz tam olarak şarj olmadan önce duruyor.
  • Telefonunuz şarj esnasında şarj LED'i göstergesini görüntülemiyor.
  • Telefonunuz yalnızca belirli pozisyonlarda veya elde tutulduğunda şarj oluyor.
  • Telefonunuzun pil ömrü azaldı veya beklenenden kısa.
En iyi şarj performansı için pili şarj etmek için telefonunuz ile gelen adaptörü ve USB kablosunu kullanın. Pil gücü çok zayıfladığında şarj işlemini bilgisayarınızdan USB kablosu bağlantısı yerine güç adaptörüyle gerçekleştirin.
Not: Bazı telefonlarda LED göstergesi yoktur.
Ekranda gösterge görüntülenmiyorsa GÜÇ düğmesine basıldığında ekranda şarj göstergesi görüntülenmelidir. Telefon şarj olmuyorsa ve açılmıyorsa şu adımları takip edin:
  1. SES DÜZEYİNİ ARTIR, SES DÜZEYİNİ AZALT ve GÜÇ düğmelerini iki dakika veya telefon titreyinceye kadar basılı tutun.
  2. Telefonun şarj olup olmadığını kontrol edin.
    • Pil gücü çok düşükse, LED'in değişmesi 2 dakikaya kadar sürebilir. LED göstergesi aygıtın şarj olduğunu göstermek için arka arkaya yanıp sönebilir ve birkaç dakika sonra sabit bir şekilde yanabilir.
    • LED yanıp sönüyorsa LED sabit bir şekilde yanana kadar telefon şarj olur fakat açılamaz. Telefonu açmayı denemeden önce LED sabit bir şekilde yanana kadar bekleyin.
Bazı şarj durumlarında şarj cihazı gerilimin çok düşük olduğunu algılayabilir ve hala fişe takılı olsa dahi telefonun şarjını durdurabilir. Sistem yazılımı güncellemeleri bu sorunu çözecektir.
Telefonun tamamen güncel olduğundan emin olun. Şu adımları izleyin:
  1. Ayarlar > Hakkında > Yazılım güncellemeleri kısmına gidin. Tam yol, telefonunuza bağlı olarak farklılık gösterebilir.
    Aşağıdakiler tipik yollardır:
    • Ayarlar > Hakkında > Yazılım güncellemeleri
    • Ayarlar > Sistem güncellemeleri > HTC yazılım güncelleme
  2. Güncellemeleri denetlemek için Şimdi kontrol et öğesine dokunun.
    • Bir güncelleme varsa ekrandaki yönergeleri izleyin.
    • Hiçbir güncelleme bulunmazsa, telefonunuzda en son yazılım sürümünün olduğunu onaylayın. Ayarlar > Hakkında > Yazılım bilgisi kısmına gidin.
Şarj bağlantı noktası, kablo veya şarj adaptörü hasarı hatalı şarj davranışına (yalnızca belirli pozisyonlarda veya elde tutulduğunda şarj etme) veya cihazın hiç şarj olmamasına neden olabilir. Soruna arızalı bir kablonun veya adaptörün mü neden olduğunu kontrol etmek için şu adımları takip edin :
  1. Şarj bağlantı noktasını hasar veya kir açısından kontrol edin; eğilmiş pimler, kir veya bağlantı noktasını tıkayan tiftik.
  2. Kabloyu ve adaptörü hasar açısından kontrol edin, kabloda bükülmeler veya yıpranmalar veya şarj cihazında eğilmiş pim olup olmadığı.
  3. Aygıt için doğru gerilim ve amper değerlerine sahip başka bir şarj cihazı kullanın; bazı USB bağlantı noktalarının yeterli şarj için yeterli güç vermediğine dikkat edin.
Telefonunuzda sistemi yeniden başlatmak sorunu çözmeye yardımcı olabilir. Şu adımları izleyin:
  1. Telefon Seçenekleri görünene kadar GÜÇ düğmesini basılı tutun.
  2. Kapama öğesine dokunup, telefonun tamamen kapanmasını bekleyin.
  3. Bir süre bekleyip, GÜÇ düğmesini basılı tutarak telefonu açın.
Aygıtın Güvenli Modda şarj olup olamadığını kontrol edin.
 

26¥¥26

Müdavim
Müdavim
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
2,793
Reaksiyon puanı
1,553
Puanları
358
Yaş
23
Konum
ES ES
Şarj esnasında sorun yaşıyorum
Aşağıdaki sorunlardan herhangi birini yaşıyor olabilirsiniz:
  • Telefonunuz tam olarak şarj olmadan önce duruyor.
  • Telefonunuz şarj esnasında şarj LED'i göstergesini görüntülemiyor.
  • Telefonunuz yalnızca belirli pozisyonlarda veya elde tutulduğunda şarj oluyor.
  • Telefonunuzun pil ömrü azaldı veya beklenenden kısa.
En iyi şarj performansı için pili şarj etmek için telefonunuz ile gelen adaptörü ve USB kablosunu kullanın. Pil gücü çok zayıfladığında şarj işlemini bilgisayarınızdan USB kablosu bağlantısı yerine güç adaptörüyle gerçekleştirin.
Not: Bazı telefonlarda LED göstergesi yoktur.
Ekranda gösterge görüntülenmiyorsa GÜÇ düğmesine basıldığında ekranda şarj göstergesi görüntülenmelidir. Telefon şarj olmuyorsa ve açılmıyorsa şu adımları takip edin:
  1. SES DÜZEYİNİ ARTIR, SES DÜZEYİNİ AZALT ve GÜÇ düğmelerini iki dakika veya telefon titreyinceye kadar basılı tutun.
  2. Telefonun şarj olup olmadığını kontrol edin.
    • Pil gücü çok düşükse, LED'in değişmesi 2 dakikaya kadar sürebilir. LED göstergesi aygıtın şarj olduğunu göstermek için arka arkaya yanıp sönebilir ve birkaç dakika sonra sabit bir şekilde yanabilir.
    • LED yanıp sönüyorsa LED sabit bir şekilde yanana kadar telefon şarj olur fakat açılamaz. Telefonu açmayı denemeden önce LED sabit bir şekilde yanana kadar bekleyin.
Bazı şarj durumlarında şarj cihazı gerilimin çok düşük olduğunu algılayabilir ve hala fişe takılı olsa dahi telefonun şarjını durdurabilir. Sistem yazılımı güncellemeleri bu sorunu çözecektir.
Telefonun tamamen güncel olduğundan emin olun. Şu adımları izleyin:
  1. Ayarlar > Hakkında > Yazılım güncellemeleri kısmına gidin. Tam yol, telefonunuza bağlı olarak farklılık gösterebilir.
    Aşağıdakiler tipik yollardır:
    • Ayarlar > Hakkında > Yazılım güncellemeleri
    • Ayarlar > Sistem güncellemeleri > HTC yazılım güncelleme
  2. Güncellemeleri denetlemek için Şimdi kontrol et öğesine dokunun.
    • Bir güncelleme varsa ekrandaki yönergeleri izleyin.
    • Hiçbir güncelleme bulunmazsa, telefonunuzda en son yazılım sürümünün olduğunu onaylayın. Ayarlar > Hakkında > Yazılım bilgisi kısmına gidin.
Şarj bağlantı noktası, kablo veya şarj adaptörü hasarı hatalı şarj davranışına (yalnızca belirli pozisyonlarda veya elde tutulduğunda şarj etme) veya cihazın hiç şarj olmamasına neden olabilir. Soruna arızalı bir kablonun veya adaptörün mü neden olduğunu kontrol etmek için şu adımları takip edin :
  1. Şarj bağlantı noktasını hasar veya kir açısından kontrol edin; eğilmiş pimler, kir veya bağlantı noktasını tıkayan tiftik.
  2. Kabloyu ve adaptörü hasar açısından kontrol edin, kabloda bükülmeler veya yıpranmalar veya şarj cihazında eğilmiş pim olup olmadığı.
  3. Aygıt için doğru gerilim ve amper değerlerine sahip başka bir şarj cihazı kullanın; bazı USB bağlantı noktalarının yeterli şarj için yeterli güç vermediğine dikkat edin.
Telefonunuzda sistemi yeniden başlatmak sorunu çözmeye yardımcı olabilir. Şu adımları izleyin:
  1. Telefon Seçenekleri görünene kadar GÜÇ düğmesini basılı tutun.
  2. Kapama öğesine dokunup, telefonun tamamen kapanmasını bekleyin.
  3. Bir süre bekleyip, GÜÇ düğmesini basılı tutarak telefonu açın.
Aygıtın Güvenli Modda şarj olup olamadığını kontrol edin.
Bunlarda olmuyorsa bize bütçeni söyle hemen telefon bulalım.
 

Sansar667

Müdavim
Müdavim
Katılım
19 Ekim 2012
Mesajlar
2,428
Reaksiyon puanı
526
Puanları
293
bende htc u play var vifi ya bağlanmıyor şarji cok cabuk bitiyor 15 saniyede yuzde 28 şarjinin bittiğini gördüm ve telefon kapalıykende şarji cok bitiyor bu sorunlari bir tek ben mi yaşıyorum sizde de böyle sorunlar var mı

bataryayı değiştir.
 

26¥¥26

Müdavim
Müdavim
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
2,793
Reaksiyon puanı
1,553
Puanları
358
Yaş
23
Konum
ES ES
Orijinal batarya kullan.Yoksa telefon havaya uçar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tabi batarya bulabilirsen.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben S3 Neo nün bataryasını bulamamıştım.
 
Üst