Hizlial.com sitesi sipariş sorunu

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Merhaba. Hizlial.com sitesinden alışveriş yaptım. İlk ve son oldu benim için. Aldığımda iki adet flash bellek.
5. güne girdi hala ürün faturalandı kargo takip numarası alınacak deniyor. Ya ayıptır. Bunu beceremiyosan neden yola çıkıyorsun.
Defalarca müşteri hizmetlerine yazdım ama yarın bugün diye oyalıyorlar. Siz siz olun hizlial.com dan alışveriş yapmayın.
İki flash belleği sarıp kargolayamayan firmadan ne beklersiniz ki başka. 44 liralık ürün neyse ki pahalı birşey almadım.
Ama kaç gündür bekliyoruz işimiz aksıyor.
 

mr_rain

Guru
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,957
Reaksiyon puanı
441
Puanları
83
Defalarca alışveriş yaptım ancak bugüne kadar böyle bir sorun yaşamadım hiç...
 

Theurer

Doçent
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
729
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
int alışveriş yapmak görücü usulü evlilik gibi birader ne çıkacağı belli olmuyor :)
 

JBoND

Asistan
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
324
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Uzun zamandır kullandığım site hiç sorun yaşamadım, hatta yüksek tutarlı alışverişlerim oldu sorunsuz. Sadece bir kere tv yi paralel ithalat göndermişler uyardım 2 güne değişti. Muhtemelen tedarikçisinden sıkıntı yaşıyordur, çamaşır makinem 2 haftada geldi piyasanın yarı fiyatına olunca hemde distribütör garantili bekledim.
 

pcwolf

Dekan
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
Abartılı başlık.
Her mağazada her yerde aksaklık oluyor, herkes yaşadığı olayı anlatıp ordan alışveriş yapmayın derse...
Teknosadan tv aldık 10 günde geldi, bizim gibi kaç kişinin ürünü geç gelmiştir Allah bilir.
 

jack bauer

Profesör
Katılım
8 Şubat 2010
Mesajlar
1,120
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Bende 2 kere alışveriş ypatım ikiside aynı gün kargoya verilmişti gayet hızlıydı ama arkadaşların dediği gibi ellerinde olmayabilir ürünü bekliyorlardır buda doğru değil tabi olmayan ürünü var demek.
 

sevket_19

Doçent
Katılım
17 Kasım 2010
Mesajlar
802
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben burdan tablet almıştım şarj yeri bozuldu aynı hafta arıza olarak yolladım iade aldılar ne kadar dua ettim ve sevindim.Çünkü biliyorum gelse gene bozulacaktı.Üstelik otg kablosu falan da bende kaldı arayıpta istemediler hala o otg kablosunu kullanıyorum adamlar aşmış.Bu arada eğer süre sizin için önemli ise hızlı gönderi olanları alın 2 güne mutlaka elinizde oluyor.
 

semih61

Profesör
Katılım
26 Ekim 2011
Mesajlar
1,456
Reaksiyon puanı
43
Puanları
48
ürün tedarik süreleri ürün sayfasında yazıyor olmalı kimi üsünler için 5 gün vs olabiliyor kimilerinde aynı gün kargo tabi senin durumun böylemi bilmem ama ben defalarca hizlial.com dan alışveriş yaptım hepsinde memnun kaldım.
satış sonrası hizmetleri türkiyede örneğini görmedim. ilgi alakaları çok iyi geç gönderebilirler belki bilmiyorum belki bana denk gelmiştir hep...

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Ben burdan tablet almıştım şarj yeri bozuldu aynı hafta arıza olarak yolladım iade aldılar ne kadar dua ettim ve sevindim.Çünkü biliyorum gelse gene bozulacaktı.Üstelik otg kablosu falan da bende kaldı arayıpta istemediler hala o otg kablosunu kullanıyorum adamlar aşmış.Bu arada eğer süre sizin için önemli ise hızlı gönderi olanları alın 2 güne mutlaka elinizde oluyor.
aynen katılıyorum kulaklık almıştım birkeresinde ilk gün jakını kırdım geri yolladım yenisini yolladılar
logitech fare aldım 3 4 ay sonra bozuldu geri yolladım tamir işlemi uzun sürdü biraz ki araya bayramda girdi buna rağmen memnunum ilgili sayfadan bilgi istediğimde ilgilendiler beni para değil müşteri olarak görüyorlar hb gibi değil
 

fthtsdmr

Profesör
Katılım
5 Ocak 2009
Mesajlar
2,548
Reaksiyon puanı
44
Puanları
48
Çamaşır makinesi siparişi vermiştim.Parafın indirimi ve 24 saat içerisinde kargo olduğu içinde çok hoşuma gitmişti.Bir gün sonra siteye girdiğimde (kargo takibi numarası falan bekliyorum)ürünün kargo süresi 5 gün yazıyordu.Mesaj attım çok pek sallamadılar.Eyvallah dedik hadi 5 gün olsun.5 günde geçti 6. günde arayıp aldığınız ürünü en erken 10 gün içinde teslim edebiliriz onun yerine başka ürün verelim dediler.Siparişi iptal etmek zorunda kaldım.

Müşteri hizmetleri ise kopyala-yapıştır cevap yazmaktan başka hiçbir şey yapmadı.Kargoya verme süren geçmiş müşteriyi kandırmışsın insan bir özür diler bir şey der.Direkt taslak cevapları kopyala-yapıştır yapıp yolladılar neymiş? ilgili birime iletilmiş, gün içerisinde bana döneceklermiş.Pehh.Herşeyi geç goldun uzantısı olduğu için uzak durulması gereken yer.
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Abartılı başlık.
Her mağazada her yerde aksaklık oluyor, herkes yaşadığı olayı anlatıp ordan alışveriş yapmayın derse...
Teknosadan tv aldık 10 günde geldi, bizim gibi kaç kişinin ürünü geç gelmiştir Allah bilir.
İşte aldığınız ürünün 10 günde gelmesine razı olmanızla alakalı. Ürün stokta var gözükmese anlarım beklerim. Ama stokta bulunan ürün 1 hafta olmuş hala kargo takip numarası alamadıysa ve bu ürün alt ucu sandisk usb bellek ise bu firma için bu başlığı atma hakkını kendimde bulurum. (İşlerimden dolayı alışveriş yapmaya vakit ayıramadığım için internetten almıştım. Yoksa heryerde vardır ) Benim işlerimde aksaklık oldu. Yeğenime de aldım öğretmeni sorup duruyormuş o da bekliyor. Yani bir işi yapıyorsan hakkıyla yapacaksın yada ibare koyacaksın en az 1 hafta beklersin diye.
 

emubaltaci

Rektör
Emektar
Katılım
21 Kasım 2005
Mesajlar
18,862
Reaksiyon puanı
129
Puanları
63
2 hafta kadar önce bir saat aldım böyle bir sorun yaşamadım.
 

anfy

Doçent
Katılım
5 Nisan 2009
Mesajlar
545
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
yıllardadır online sitelerden alışveriş yaparım ufak tefek sıkıntılar her zaman olabilir. bu işler birazda şans işi bazı ürünün tedariki olmaz kargoya verilir kargo firmasında sıkıntı çıkar vs. vs. bu sorunlar yüzündende online alışverişten vazgeçmem. çünkü çok büyük rahatlık oturduğun yerden siparişi veriyorsun kapına teslim oluyor.
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
81
Puanları
48
5 gun oldu demişsinde araya haftasonu ve bayram tatili girmiş muhtemelen
 

re13el

Dekan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
9,153
Reaksiyon puanı
114
Puanları
63
Trendyoldan alışveriş yapmamış bu arkadaş anlaşılan. :)

İnternetten alışveriş yaparken artık aklında olur, her zaman aksaklık olabilme ihtimali.
 

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Defalarca alışveriş yaptım ancak bugüne kadar böyle bir sorun yaşamadım hiç...

işte bu da demek oluyor ki 2tane flash belleğin gelmedi diye koca bir alışveriş sitesine koca bir başlıkla pok atmayacaksın. karalamak bu kadar kolay olmamalı. bu siteden hiç alışveriş yapmadım ama tekrar söylüyorum her hangi bir şeyi karalamak bu kadar kolay olmamalı.
 

malatya

Profesör
Katılım
2 Aralık 2007
Mesajlar
2,183
Reaksiyon puanı
6
Puanları
38
Yaş
39
en çok alışverişi bu siteden yaptım Valla savunucusu da değilim bu sitenin ama daha bir gün mesajlarıma 1 gün içerisinde cevap vermemezlik yapmadılar.o kadarda beklememişimdir.belki bu bayram arefesinde birde Cumhuriyet bayramı arefesinde aksaklık olmuştur belkide.
 

pcwolf

Dekan
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
İşte aldığınız ürünün 10 günde gelmesine razı olmanızla alakalı. Ürün stokta var gözükmese anlarım beklerim. Ama stokta bulunan ürün 1 hafta olmuş hala kargo takip numarası alamadıysa ve bu ürün alt ucu sandisk usb bellek ise bu firma için bu başlığı atma hakkını kendimde bulurum. (İşlerimden dolayı alışveriş yapmaya vakit ayıramadığım için internetten almıştım. Yoksa heryerde vardır ) Benim işlerimde aksaklık oldu. Yeğenime de aldım öğretmeni sorup duruyormuş o da bekliyor. Yani bir işi yapıyorsan hakkıyla yapacaksın yada ibare koyacaksın en az 1 hafta beklersin diye.
Hayır ürün indirimdeydi ve gerekli olunca aldık, razı olmayla alakalı değil.
Başka yerde aynı fiyattan yoktu ve teşhir ürünü vermektense sıfırını verelim dediler.
Biz de 3 gün bekledik ama dediler depoyu yanlış seçmişiz yine sipariş verdik, o şekilde saçma sapan şeylerle uğraştık.
Kargo bile ürünü getirirken yol üzerindeki ilimize getirmeyip, merkezi olduğu başka bir ile gidip ordan tekrar dağıtıma bize geliyor...

Sürekli aynı hataları tekrarlıyorsa şikayet edilmesi daha mantıklı bence.
Tabi her şikayeti belirtmenin de faydası olur orası ayrı.
Ama asla alışveriş yapmayın demek gerçekten abartı, herkes yapıyor ve problemsiz ürün alanlar var.
Arıza(konu arıza değil ama anlatmak istediğimi anlarsınız) çıktı diye asla almayın diyebilecek o kadar ürün ve marka var ki...
 

friendly

Rektör
Katılım
19 Mart 2009
Mesajlar
11,874
Reaksiyon puanı
671
Puanları
113
Mümkün olan her fırsatta bu tip alışverişlerimi gidip bizzat mağazalardan yapmayı tercih ediyorum.
İnsanı gerçekten fıtık ediyorlar.
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Nihayet bugün sorun çözüldü. Geçen gün şikayetvar platformuna yazmıştım. Akabinde bir bayan aradı gerçekten çok ilgilendi. Sorunu çözdü. Şikayetimi de kaldırmamı rica etti, ben de tabi ki dedim. Ama şunu da belirteyim MNG kargo 3-4 sokak yanda ki adresime ürünü getiremedi. 2 .gün oldu ben bizzat gidip aldım. Neyse durum bu yani :)
 

ByKaMiKaZe

Profesör
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
1,457
Reaksiyon puanı
20
Puanları
38
Olur öyle sorunlar maruz görmek lazım. Ayrıca alışveriş sitelerindeki bence en iyi müşteri dönüşü hizlial da. Olumlu veya olumsuz cevap geliyor. Karşında bir muhattap bulabilmek bile güzel birşey.
 
Üst