- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,455
- Reaksiyon puanı
- 530
- Puanları
- 0
ATV'nin, yayın hayatına iddialı giriş yapan "Her Şeye Rağmen", 20 Mayıs'ta yayınlanacak olan bölümüyle ekranlara veda ediyor.
Her Şeye Rağmen aksayan senaryosu nedeniyle zaten reyting canavarının kapsama alanındaydı. Sınırlı sayıdaki seyircinin bir kısmı da konsantrasyonu bozan reklamlar yüzünden küsüp gidince, erken final kaçınılmaz oldu.
Projenin tasarımı, imza attığı dönem dizileriyle tanıdığımız Tomris Giritlioğlu gibi deneyimli bir isim. Yapım şirketi sinema dünyasının eski şirketlerinden Avşar Film.
Yönetmeni Ümmü Burhan gibi yetenekli biri.
Yayıncı kuruluş, sloganı Dizi atvde izlenir olan bir kanal.
Ekrana geldiği ilk hafta aldığı reyting de iyiydi.
Ancak sonrasında dizinin reytingi düştü.
Atv yöneticileri de, çoğu televizyoncunun yaptığı klasik yönteme başvurdu, dizinin gününü ve saatini değiştirdi.
Doğrusunu söylemek gerekirse, işe yaramadığını bile bile televizyoncular neden bu yönteme başvururlar anlayabilmiş değilim.
Bu yöntemle ekrandaki ömrü uzayan pek bir dizi hatırlamıyorum.
Yayın günü ve saati değiştikten birkaç hafta sonra dizi mezarlığına giden çok dizi biliyorum.
Erken final yapacak
Her Şeye Rağmen dizisi de aynı akıbete uğradı.
Pazartesi gününden cumaya kaydırılan dizinin reyting kaybı burada da sürdü.
Dizinin reytingi 3lere düşünce atv, başrollerinde Can Nergis, Gülcan Aslan, Erol Gedik, Tuğçe Kumral, Nur Sürer, Avni Yalçın, Engin Şenkan ve Tülay Günalın oynadığı Her Şeye Rağmeni bitirme kararı aldı.
Dizinin bu akşam özel bölümü ekrana gelecek, sanıyorum haftaya da erken final yapıp ekrana veda edecek.
Her Şeye Rağmen hakkında hayranlarının yaptıkları yorumlara baktım. Dizinin reytinglerinin hızla düşmesinin sebeplerinden biri de 1 Nisanda başlayan yeni reklam uygulaması.
Fanatikleri bile, Reklamla o kadar çok bölüyorlar ki diziyi, o ana kadar ki konsantrasyonunuz, duygu yoğunluğunuz kaybolup gidiyor.
Seyretmekten vazgeçiyorsunuz dediğine göre, Her Şeye Rağmen için özel bir durum söz konusu.
Çok reklamın mahsurları
Komedi dizilerinin reklamlarla bu denli bölünmesi izleyici için sorun teşkil etmeyebilir, ama drama ağırlıklı dizilerde ciddi bir sorun bu.
Televizyon kanalları bu sorunu çözemezse daha çok drama gider dizi mezarlığına.
Her dizi aynı şekilde reklamlarla bölünüyor. Niye onların reytingi düşmüyor da Her Şeye Rağmenin ki düşüyor diyenler olabilir.
Bütün renkler aynı anda kirlenmeye başladı, birinciliği beyaza vermişler denir ya. Bu da onun gibi bir şey.
Zırt pırt araya giren reklamlar yüzünden, diğer dizilerde de reyting kaybı söz konusu. Ancak onların ortalaması yüksek olduğu için barajın üstünde kalmayı başarıyorlar.
Her Şeye Rağmen gittikçe zayıflayan prodüksiyonu ve aksayan senaryosu nedeniyle zaten reyting canavarının kapsama alanındaydı.
Altıncı bölümde yönetmen değiştirmesi de dizide bu anlamda işlerin iyi gitmediğinin göstergesiydi.
Sınırlı sayıdaki seyircinin bir kısmı da konsantrasyonu bozan reklamlar yüzünden küsüp gidince, erken final kaçınılmaz oldu.
Ali Eyüboğlu
Her Şeye Rağmen aksayan senaryosu nedeniyle zaten reyting canavarının kapsama alanındaydı. Sınırlı sayıdaki seyircinin bir kısmı da konsantrasyonu bozan reklamlar yüzünden küsüp gidince, erken final kaçınılmaz oldu.
Projenin tasarımı, imza attığı dönem dizileriyle tanıdığımız Tomris Giritlioğlu gibi deneyimli bir isim. Yapım şirketi sinema dünyasının eski şirketlerinden Avşar Film.
Yönetmeni Ümmü Burhan gibi yetenekli biri.
Yayıncı kuruluş, sloganı Dizi atvde izlenir olan bir kanal.
Ekrana geldiği ilk hafta aldığı reyting de iyiydi.
Ancak sonrasında dizinin reytingi düştü.
Atv yöneticileri de, çoğu televizyoncunun yaptığı klasik yönteme başvurdu, dizinin gününü ve saatini değiştirdi.
Doğrusunu söylemek gerekirse, işe yaramadığını bile bile televizyoncular neden bu yönteme başvururlar anlayabilmiş değilim.
Bu yöntemle ekrandaki ömrü uzayan pek bir dizi hatırlamıyorum.
Yayın günü ve saati değiştikten birkaç hafta sonra dizi mezarlığına giden çok dizi biliyorum.
Erken final yapacak
Her Şeye Rağmen dizisi de aynı akıbete uğradı.
Pazartesi gününden cumaya kaydırılan dizinin reyting kaybı burada da sürdü.
Dizinin reytingi 3lere düşünce atv, başrollerinde Can Nergis, Gülcan Aslan, Erol Gedik, Tuğçe Kumral, Nur Sürer, Avni Yalçın, Engin Şenkan ve Tülay Günalın oynadığı Her Şeye Rağmeni bitirme kararı aldı.
Dizinin bu akşam özel bölümü ekrana gelecek, sanıyorum haftaya da erken final yapıp ekrana veda edecek.
Her Şeye Rağmen hakkında hayranlarının yaptıkları yorumlara baktım. Dizinin reytinglerinin hızla düşmesinin sebeplerinden biri de 1 Nisanda başlayan yeni reklam uygulaması.
Fanatikleri bile, Reklamla o kadar çok bölüyorlar ki diziyi, o ana kadar ki konsantrasyonunuz, duygu yoğunluğunuz kaybolup gidiyor.
Seyretmekten vazgeçiyorsunuz dediğine göre, Her Şeye Rağmen için özel bir durum söz konusu.
Çok reklamın mahsurları
Komedi dizilerinin reklamlarla bu denli bölünmesi izleyici için sorun teşkil etmeyebilir, ama drama ağırlıklı dizilerde ciddi bir sorun bu.
Televizyon kanalları bu sorunu çözemezse daha çok drama gider dizi mezarlığına.
Her dizi aynı şekilde reklamlarla bölünüyor. Niye onların reytingi düşmüyor da Her Şeye Rağmenin ki düşüyor diyenler olabilir.
Bütün renkler aynı anda kirlenmeye başladı, birinciliği beyaza vermişler denir ya. Bu da onun gibi bir şey.
Zırt pırt araya giren reklamlar yüzünden, diğer dizilerde de reyting kaybı söz konusu. Ancak onların ortalaması yüksek olduğu için barajın üstünde kalmayı başarıyorlar.
Her Şeye Rağmen gittikçe zayıflayan prodüksiyonu ve aksayan senaryosu nedeniyle zaten reyting canavarının kapsama alanındaydı.
Altıncı bölümde yönetmen değiştirmesi de dizide bu anlamda işlerin iyi gitmediğinin göstergesiydi.
Sınırlı sayıdaki seyircinin bir kısmı da konsantrasyonu bozan reklamlar yüzünden küsüp gidince, erken final kaçınılmaz oldu.
Ali Eyüboğlu