Hepsiburada'nın İnsanları Nasıl *Kandırdığını Okuyun

ahmeta

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
2,328
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Hepsiburada dan Şubat ayında kahve makinesi aldım ürün mekanizma sıkışması nedeni ile servise gitti ve servis sorumlusu mekanizmayı çıkartırken içinden parça kırmış teslim alırken bana söylemedi bende temizlerken parça düştü neyse görüştük ve değişim raporu verdi ürüne, ürünü servis değişim raporu ile hepsiburadaya gönderdim ürünü teslim aldılar ve bir kaç gün sonra beni para iadesi yapmak için aradılar bende para iadesi almak istemediğimi değişim raporu olduğunu ve bana yeni ürün göndermelerini söyledim yaklaşık 1 ay hiç bir gelişme olmadı geçen hafta arayıp neden ürünü göndermediklerini sordum kayıt açtılar ve beni arayacaklarını söylediler ancak arayan soran olmadı ve benden habersiz ve iznim olmadan ürün fiyatı yükseldiği için para iadesi yapmışlar. İtiraz ettim ancak para iadesi yapıldığı için geri dönüş yapamadıklarını söylediler (Nasıl çok iyi tezgah değil mi?) Şimdi aynı ürünü almak istediğimde yaklaşık 750₺ gibi bir fark ödemem gerekiyor!
Hepsiburada bunu daha önce defalarca yapmış aldığınız ürünün fiyatı yükselirse size para iadesi yapıyor ve sizi mağdur ediyor.
Yüksek rakamlı ürün alırken bir daha düşünün ve marka hakkındaki şikayetleri ve yorumları okuyun yarın sizde mağdur olabilirsiniz bunu unutmayın.
Bende para iadesi gerçekleştikten sonra yasal yollara başvuracağım ve aradaki zararımı tazmin edilmesi için tüketici hakem heyetine başvuracağım.
Umarım sizin başınıza gelmez...
*Dolandırdığını
 

ahmeta

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
2,328
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Zaten olay o
Aldığınız fiyat düşük ise ve ürün fiyatına zam geldiyse (ki canım memleketimde kolay kolay birşeyin fiyatı düşmez) size aldığınız fiyatı geri ödüyor istesenizde istyemesenizde. Sonra sizi daha yüksek fiyat dan almaya zorluyor ki buda haksız kazanç sağlamasına yol açıyor. Şikayetvar üzerinden benimkine benzer yorumlar var dikkatli olun Hepsiburadaya güvenmeyin
 

_Zaur_

Rektör
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
14,167
Çözümler
5
Reaksiyon puanı
23,298
Puanları
4,958
Zaten olay o
Aldığınız fiyat düşük ise ve ürün fiyatına zam geldiyse (ki canım memleketimde kolay kolay birşeyin fiyatı düşmez) size aldığınız fiyatı geri ödüyor istesenizde istyemesenizde. Sonra sizi daha yüksek fiyat dan almaya zorluyor ki buda haksız kazanç sağlamasına yol açıyor. Şikayetvar üzerinden benimkine benzer yorumlar var dikkatli olun Hepsiburadaya güvenmeyin
Değişim raporuyla göndermişseniz ürünü, ama habersiz para iadesi yaptılarsa bence bu davadan sen haklı çıkarsın.
Olayın üstüne düşme gibi fikriniz var mı?
 

alsh

Asistan
Katılım
19 Ekim 2015
Mesajlar
265
Reaksiyon puanı
97
Puanları
28
Haklsın ürün fiyatı yükselince hemen iade yapıyor ve isterseniz yenisini sipariş edin diyor.. Başımıza bikaç defa geldi bu durum. Üstelik çok pahalı ürünlerdi. Geçmiş olsun :(
 

SinHa

Doçent
Katılım
31 Ekim 2013
Mesajlar
720
Reaksiyon puanı
767
Puanları
93
Geçmiş olsun. Ufak tefek ürünlerde sıkıntı olmuyor da bu tip durumları daha öncede duydum maalesef. Umarım çözüme ulaşırsınız. Fakat diğer alış veriş sitelerine göre HB gene iyi sayılır. Düşünün buna iyi sayılır diyoruz diğerleri ne durumda... Üstüne birde lanet kargo firmaları da girince hiç çekilmez oluyor
 

Andromedavor

Profesör
Katılım
26 Temmuz 2016
Mesajlar
1,258
Reaksiyon puanı
1,339
Puanları
293
Yaş
33
Eğer olayın üstüne giderseniz sonucunda ne olduğunu bizimle paylaşın.
 

Mateist

Profesör
Katılım
10 Ekim 2011
Mesajlar
1,290
Reaksiyon puanı
238
Puanları
243
Şaşırdım, hakkınızı arayın. Sonuca ulaşırsınız. Hepsiburadadan çok alışveriş yaptım. Bir çok telefon, bilgisayar, teknolojik alet aldım. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Hepsiburada güvenilirdir. Sadece kargo şirketleri ile ufak sıkıntılar yaşadım.
 

MMTKR

Profesör
Cezalı
Katılım
29 Ağustos 2018
Mesajlar
1,113
Reaksiyon puanı
520
Puanları
293
Yaş
23
ürün için para iadesi aldınız değil mi evet garantiye gönderiken bunu belirtmeniz lazımdı ben ürün istiyorum diye ben burda bir dolandırıcılık görmüyorum sizi mağdur etmemişler ödediğiniz parayı almışsınız
 

Szayel

Profesör
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
293
Prensip olarak amazon tavsiye ederim.
Bu arada 1 ay haber beklemek ne yazık ki saflık şu dönemde. Hata sizde ben canlarına okurdum.
 

Tuxs

Asistan
Katılım
17 Ekim 2012
Mesajlar
228
Reaksiyon puanı
208
Puanları
43
Tüketici hakem heyetine başvurup dilekçe yazarsanız haklı çıkacağınızı düşünüyorum. Elinizde değişim raporu varsa %90 haklı bulunursunuz. Geçmiş olsun.
 

higlift

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
23
yanlışım yoksa, benim bildiğim kadarı ile hepsiburada değişimi yapmıyor tüm iadelerde para iadesi yapıyor siz ürünü iade edip yeniden satın alıyorsunuz,
 

Szayel

Profesör
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
293
Haklı bulunsa da adam "stok yok" dediği an yapabileceğin birşey yok. Süreç esnasında samimiyet açısından çılgınlar gibi arayıp üst üste kayıt açtırman gerekliydi.

Bir hikaye size yaşadığım;
2 tane mouse aldım. Hepsi jet yazmıyordu. Özelliklede siparişteyken belirttim hepsijet yazmıyor ve onla yollamayın çünkü gelmiyor. Sipariş tamamlandı ve hepsijet ile yollanmış :) Aradım çıngar çıkardım derken ürün uzun süre gelmediği için iadeye düştü. Ücret iadesi yapıldı, iade faturası istendi. Mouseler bu süreç sonrası elime geçti. Telefonda ise ücret istemiyoruz sizin olsun :)))
Hak geçmesin diye gene de geri yolladım.
 

sokratez

Öğrenci
Katılım
27 Ağustos 2020
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Sizi bu konu ile ilgili ufak bir olay anlatayım gayet haklısınız size para iadesi vermek zorunluluk değil siz bunun ücretini ödemiş bulunmaktasınız o yüzden gayet haklısınız ve değişim hakkı talebiniz yerinde fiyatının artmış olması bir önem teşkil etmez. son telefon zammı gelmeden önce arkadaşıma iphone 7 plus satın aldım ancak almadan önce bütün stoklar tükenmişti belli ki zam gelicek o sıra her gün kontrol ediyorum zamdan önce stok var mı diye baktım ki hepsiburada da stok var 4500 tl den açılmış hemen verdim siparişi 2 gün sonra (hızlı kargoyla göndermişler) kapıma ulaştığını ve teslimi yapıldığı belirtilmiş ancak telefon elime ulaşmadı tabi bu durumda arkadaş beni sıkıştırdı telefon elime ulaşmadı bunlar teslim edildi diyor vs vs bir yerde yanlışlık var o zaman hepsiburadayı aradım ve telefonun tarafıma teslim edildi şeklinde belirtildiğini söyledi tarafıma teslim edilmediğini aynen belirttim bunun sonucunda kargonun bu şekilde hatalar yapabildiğini ve kısa süre içerisinde teslim edeceğini söyledi 2-3 gün süre geçti gelen giden yok tekrar aradım bu sefer kargonun hepsiburadaya döneceğini ve para iadesi yapılacağını söyledi ancak söyle bir şey vardı bu süreçte telefon zammı geldi ve 5000 tl yi aşmıştı bile ancak her halükarda haklı olan bendim telefonun kesinlikle iade yapılamayacağını bu yüzden para iadesi yapılacağını söyleyip duruyordu aynen şöyle dedim telefonun ücret iadesini istemiyorum ve telefonu istiyorum burada hatalı olan sizin kargonuz bu yüzden sizden kaynaklı bir sorundan dolayı mağdur kaldım üstelik zamlandığı halde para iadesi belirtiyorsunuz ya benim paramı (15 20 günlük bir süreç) telefonun bugünkü fiyatından vericeksiniz ya da telefonu tarafıma ulaştıracaksınız baskılı vurgulayarak ve birazda sinirli bir şekilde haklılığımı belirterek konuşuyorum sonunda sizin bu durumunuzu belirten bir talep açıyorum dedi yani para iadesi o kadar da zorunlu değilmiş değil mi :D 3 gün sonra tekrardan aradım ve durumun incelenip incelenmediğini sordum aynı şekilde konuşmaya devam ediyorum pazartesi günü talebin sonuçlanacağını söyledi en son bir kaç görüşme daha geçti sürekli sıkıştırıyorum farklı farklı operatörleri o sıra da sorun var telefonlar sürekli suratıma kapanıyor ve sinirlenmemek için zor duruyorum 20 kere aramışımdır görüşmeleri yapabilmek talep sonucu telefon elime ulaştı hatta arkadaş sen bu hepsiburadaya ne söyledin telefon 2 günde elime ulaştı felan dedi tabi :D işin özü sert kararlı ve vazgeçmeyen tavrınla istemen gerekiyor
 

beleşadam

Profesör
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
2,046
Reaksiyon puanı
907
Puanları
293
Sizi bu konu ile ilgili ufak bir olay anlatayım gayet haklısınız size para iadesi vermek zorunluluk değil siz bunun ücretini ödemiş bulunmaktasınız o yüzden gayet haklısınız ve değişim hakkı talebiniz yerinde fiyatının artmış olması bir önem teşkil etmez. son telefon zammı gelmeden önce arkadaşıma iphone 7 plus satın aldım ancak almadan önce bütün stoklar tükenmişti belli ki zam gelicek o sıra her gün kontrol ediyorum zamdan önce stok var mı diye baktım ki hepsiburada da stok var 4500 tl den açılmış hemen verdim siparişi 2 gün sonra (hızlı kargoyla göndermişler) kapıma ulaştığını ve teslimi yapıldığı belirtilmiş ancak telefon elime ulaşmadı tabi bu durumda arkadaş beni sıkıştırdı telefon elime ulaşmadı bunlar teslim edildi diyor vs vs bir yerde yanlışlık var o zaman hepsiburadayı aradım ve telefonun tarafıma teslim edildi şeklinde belirtildiğini söyledi tarafıma teslim edilmediğini aynen belirttim bunun sonucunda kargonun bu şekilde hatalar yapabildiğini ve kısa süre içerisinde teslim edeceğini söyledi 2-3 gün süre geçti gelen giden yok tekrar aradım bu sefer kargonun hepsiburadaya döneceğini ve para iadesi yapılacağını söyledi ancak söyle bir şey vardı bu süreçte telefon zammı geldi ve 5000 tl yi aşmıştı bile ancak her halükarda haklı olan bendim telefonun kesinlikle iade yapılamayacağını bu yüzden para iadesi yapılacağını söyleyip duruyordu aynen şöyle dedim telefonun ücret iadesini istemiyorum ve telefonu istiyorum burada hatalı olan sizin kargonuz bu yüzden sizden kaynaklı bir sorundan dolayı mağdur kaldım üstelik zamlandığı halde para iadesi belirtiyorsunuz ya benim paramı (15 20 günlük bir süreç) telefonun bugünkü fiyatından vericeksiniz ya da telefonu tarafıma ulaştıracaksınız baskılı vurgulayarak ve birazda sinirli bir şekilde haklılığımı belirterek konuşuyorum sonunda sizin bu durumunuzu belirten bir talep açıyorum dedi yani para iadesi o kadar da zorunlu değilmiş değil mi :D 3 gün sonra tekrardan aradım ve durumun incelenip incelenmediğini sordum aynı şekilde konuşmaya devam ediyorum pazartesi günü talebin sonuçlanacağını söyledi en son bir kaç görüşme daha geçti sürekli sıkıştırıyorum farklı farklı operatörleri o sıra da sorun var telefonlar sürekli suratıma kapanıyor ve sinirlenmemek için zor duruyorum 20 kere aramışımdır görüşmeleri yapabilmek talep sonucu telefon elime ulaştı hatta arkadaş sen bu hepsiburadaya ne söyledin telefon 2 günde elime ulaştı felan dedi tabi :D işin özü sert kararlı ve vazgeçmeyen tavrınla istemen gerekiyor
E adamlarda sistemden bakıyor sonuçta ulaşmışmı ulaşmamışmı diye sen ne görüyorsan aynı onlarda öyle görüyor konuştuğun kişinin bir suçu yok, şu kargoylan alakalı belki başka biri senin gibiymiş gibi davranıp kargoyu kendisi almış olabilir ayrıca.
 

sokratez

Öğrenci
Katılım
27 Ağustos 2020
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
E adamlarda sistemden bakıyor sonuçta ulaşmışmı ulaşmamışmı diye sen ne görüyorsan aynı onlarda öyle görüyor konuştuğun kişinin bir suçu yok, şu kargoylan alakalı belki başka biri senin gibiymiş gibi davranıp kargoyu kendisi almış olabilir ayrıca.
Yalnız mevzu şu ulaşıp ulaşmamasından ziyade ulaşmasını sağlamak ve müşteri memnun etmek ordaki kişinin görevi ancak işin başında sadece para iadesinden bahsediyorlardı eğer devam etselerdi tüketici haklarına başvuracaktım
 

Dertsizali

Profesör
Katılım
24 Nisan 2020
Mesajlar
2,598
Reaksiyon puanı
2,177
Puanları
358
Hepsiburada dan Şubat ayında kahve makinesi aldım ürün mekanizma sıkışması nedeni ile servise gitti ve servis sorumlusu mekanizmayı çıkartırken içinden parça kırmış teslim alırken bana söylemedi bende temizlerken parça düştü neyse görüştük ve değişim raporu verdi ürüne, ürünü servis değişim raporu ile hepsiburadaya gönderdim ürünü teslim aldılar ve bir kaç gün sonra beni para iadesi yapmak için aradılar bende para iadesi almak istemediğimi değişim raporu olduğunu ve bana yeni ürün göndermelerini söyledim yaklaşık 1 ay hiç bir gelişme olmadı geçen hafta arayıp neden ürünü göndermediklerini sordum kayıt açtılar ve beni arayacaklarını söylediler ancak arayan soran olmadı ve benden habersiz ve iznim olmadan ürün fiyatı yükseldiği için para iadesi yapmışlar. İtiraz ettim ancak para iadesi yapıldığı için geri dönüş yapamadıklarını söylediler (Nasıl çok iyi tezgah değil mi?) Şimdi aynı ürünü almak istediğimde yaklaşık 750₺ gibi bir fark ödemem gerekiyor!
Hepsiburada bunu daha önce defalarca yapmış aldığınız ürünün fiyatı yükselirse size para iadesi yapıyor ve sizi mağdur ediyor.
Yüksek rakamlı ürün alırken bir daha düşünün ve marka hakkındaki şikayetleri ve yorumları okuyun yarın sizde mağdur olabilirsiniz bunu unutmayın.
Bende para iadesi gerçekleştikten sonra yasal yollara başvuracağım ve aradaki zararımı tazmin edilmesi için tüketici hakem heyetine başvuracağım.
Umarım sizin başınıza gelmez...
*Dolandırdığını
Bence parayı kurtardina şükür et.. bir daha da alışveriş yapma..
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,869
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,118
Puanları
7,293
bu hb hep böyle yapıyor hep de afişe oluyor ama niyese herkes oradan alıyor gene...
 

OzkanK.

Rektör
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
10,693
Reaksiyon puanı
13,061
Puanları
4,958
Ürünü aldığın satıcı direk HEPSİBURADA mı yoksa alelade bir satıcı mı ?

Şimdi Her hangi bir satıcısıysa sen aylar sonra iade ve yeni ürün istediğinda adamda haklı olarak elimde stok yok para iadesi yapıyorum diyecektir. Elinde o kahve makinesi olmayan mağaza ne yapacak sonuçta aracı bunlar resmi satıcı değilse 2 katı paraya başka yerden alıp sana mı verecekti. Bence Para iadesi alman gayet doğal ellerinde ürün yoksa. ( Seni Yetkili servise yönlendirim süründürmelerinden iyidir bence. )
 
Üst