ahmeta
Profesör
- Katılım
- 5 Temmuz 2009
- Mesajlar
- 2,328
- Reaksiyon puanı
- 36
- Puanları
- 228
Hepsiburada dan Şubat ayında kahve makinesi aldım ürün mekanizma sıkışması nedeni ile servise gitti ve servis sorumlusu mekanizmayı çıkartırken içinden parça kırmış teslim alırken bana söylemedi bende temizlerken parça düştü neyse görüştük ve değişim raporu verdi ürüne, ürünü servis değişim raporu ile hepsiburadaya gönderdim ürünü teslim aldılar ve bir kaç gün sonra beni para iadesi yapmak için aradılar bende para iadesi almak istemediğimi değişim raporu olduğunu ve bana yeni ürün göndermelerini söyledim yaklaşık 1 ay hiç bir gelişme olmadı geçen hafta arayıp neden ürünü göndermediklerini sordum kayıt açtılar ve beni arayacaklarını söylediler ancak arayan soran olmadı ve benden habersiz ve iznim olmadan ürün fiyatı yükseldiği için para iadesi yapmışlar. İtiraz ettim ancak para iadesi yapıldığı için geri dönüş yapamadıklarını söylediler (Nasıl çok iyi tezgah değil mi?) Şimdi aynı ürünü almak istediğimde yaklaşık 750₺ gibi bir fark ödemem gerekiyor!
Hepsiburada bunu daha önce defalarca yapmış aldığınız ürünün fiyatı yükselirse size para iadesi yapıyor ve sizi mağdur ediyor.
Yüksek rakamlı ürün alırken bir daha düşünün ve marka hakkındaki şikayetleri ve yorumları okuyun yarın sizde mağdur olabilirsiniz bunu unutmayın.
Bende para iadesi gerçekleştikten sonra yasal yollara başvuracağım ve aradaki zararımı tazmin edilmesi için tüketici hakem heyetine başvuracağım.
Umarım sizin başınıza gelmez...
*Dolandırdığını
Hepsiburada bunu daha önce defalarca yapmış aldığınız ürünün fiyatı yükselirse size para iadesi yapıyor ve sizi mağdur ediyor.
Yüksek rakamlı ürün alırken bir daha düşünün ve marka hakkındaki şikayetleri ve yorumları okuyun yarın sizde mağdur olabilirsiniz bunu unutmayın.
Bende para iadesi gerçekleştikten sonra yasal yollara başvuracağım ve aradaki zararımı tazmin edilmesi için tüketici hakem heyetine başvuracağım.
Umarım sizin başınıza gelmez...
*Dolandırdığını