Roketçi Tavşan
Asistan
Yaklaşık 2 aydır kullandığım Galaxy Buds kulaklığım hergün aynı şekilde kullanırken bir sabah en yüksek düzeyde bile çok kısık ses veriyordu. Seste bir bozukluk yok ve her iki kulaklıkta aynı oransa kısık ses veriyordu. Garantiye göndermeyi düşündüm.
Çıldırmak üzereyim. Yaklaşık 20 gündür uğraşıyorum ve hiçbir işlem dahi başlatılmadı. Hergün hepsiburadayı arayıp talep iletimi yapıyorum ve 3 gün sonra yanıt alıyorum. Olaylar şu şekilde; ilk aradığımda bize gönderin dendi ve kargo takip numarası verildi. Şubede Kargoda numarada hata var denildi. Tekrar aradım ve talep ilettiklerini 3 gün içinde dönüş yapacaklarını söylediler. 3 gün sonra dönüş olmadı ve ben aradım. Ürünün aksesuar olduğu için kendilerinin ilgilenmediğini söylediler. Bende niye ilk arkadaş farklı dedi ve 3 gündür niye bekliyorum o zaman dedim, cevap vermediler. Bana bir site söylediler oradan cihaz hasar kaydı yaptırın diye fakat ürünüm cihazlar listesinde yok. Tekrar aradım ve yeni talep oluşturduklarını söylediler. 3 gün daha bekledim. Bu arada da Samsung bayisine gidip sordum ve bu ürünün yalnızca alınan yer aracılığı ile garantiye girdiğini söylediler. Bana 3 gün sonra döndüklerinde dedikleri ilk şey iyice baktınız mı listeye oldu. Evet baktım dedim. (En az 3-4 kere baştan aşağı okudum) Sonra bana bayiye gidip işlem yapın dediler. Bayinin niye kabul etmediğini anlattım ve başka bir bayı adresi verdi. Oraya gittim ve yine aynı cevabı aldım. Tekrar numarayı aradım ve durumu açıkladım. Yine talep oluşturdular. 3 gün sonra mağduriyet sebebi ile bana bir kod verdiler ve bu kodla bize gönderim sağlayın dediler. Kargoya gittim ve kod yine yanlış dendi. Kargodayken hepsiburadayı aradım. Başka bir kod oluşturduklarını söylediler ve gönderim sağlayabildim. Ellerine ulaştıktan sonra 3 gün içinde gönderim yapılacaktır denildi fakat 3. Gün aradım daha inceleniyor dendi. Bugün ise 4. günü ve bana sabah aradığımda ürünü size geri yollamak zorundayız, siz linkten form doldurun ve gerekenleri yapın dediler. 20 günlük uğraş sonrası cevapsız bıraktılar beni. Olanları anlattım ve o kadar bilgisiz bir temsilciydi ki bana bunlardan sonra bile ürün listeden kesin olarak çıkmıyor mu emin mısınız dedi. Kulaklığı söyleyişi de "budus" şeklinde. Ardından bana önceli taleplerinizi göremiyorum dedi. Tam konuşacaktım telefon kapandı tekrar aradım. Durumları anlattım ben talep oluşturuyorum dedi. Yine mi talep, ben kesin cevap istiyorum dedim. Önceki talepleriniz gözüküyor. Mağduriyetiniz sebebi ile size gün içinde dönüş sağlanacak dendi. 3 gün beklemek yerine 1 gün bekleyeceğim. Bakalım ne olacak. Yaklaşık 20 gün oldu ve daha işlem başlatılmadı. Çıldırmak üzereyim.
Çıldırmak üzereyim. Yaklaşık 20 gündür uğraşıyorum ve hiçbir işlem dahi başlatılmadı. Hergün hepsiburadayı arayıp talep iletimi yapıyorum ve 3 gün sonra yanıt alıyorum. Olaylar şu şekilde; ilk aradığımda bize gönderin dendi ve kargo takip numarası verildi. Şubede Kargoda numarada hata var denildi. Tekrar aradım ve talep ilettiklerini 3 gün içinde dönüş yapacaklarını söylediler. 3 gün sonra dönüş olmadı ve ben aradım. Ürünün aksesuar olduğu için kendilerinin ilgilenmediğini söylediler. Bende niye ilk arkadaş farklı dedi ve 3 gündür niye bekliyorum o zaman dedim, cevap vermediler. Bana bir site söylediler oradan cihaz hasar kaydı yaptırın diye fakat ürünüm cihazlar listesinde yok. Tekrar aradım ve yeni talep oluşturduklarını söylediler. 3 gün daha bekledim. Bu arada da Samsung bayisine gidip sordum ve bu ürünün yalnızca alınan yer aracılığı ile garantiye girdiğini söylediler. Bana 3 gün sonra döndüklerinde dedikleri ilk şey iyice baktınız mı listeye oldu. Evet baktım dedim. (En az 3-4 kere baştan aşağı okudum) Sonra bana bayiye gidip işlem yapın dediler. Bayinin niye kabul etmediğini anlattım ve başka bir bayı adresi verdi. Oraya gittim ve yine aynı cevabı aldım. Tekrar numarayı aradım ve durumu açıkladım. Yine talep oluşturdular. 3 gün sonra mağduriyet sebebi ile bana bir kod verdiler ve bu kodla bize gönderim sağlayın dediler. Kargoya gittim ve kod yine yanlış dendi. Kargodayken hepsiburadayı aradım. Başka bir kod oluşturduklarını söylediler ve gönderim sağlayabildim. Ellerine ulaştıktan sonra 3 gün içinde gönderim yapılacaktır denildi fakat 3. Gün aradım daha inceleniyor dendi. Bugün ise 4. günü ve bana sabah aradığımda ürünü size geri yollamak zorundayız, siz linkten form doldurun ve gerekenleri yapın dediler. 20 günlük uğraş sonrası cevapsız bıraktılar beni. Olanları anlattım ve o kadar bilgisiz bir temsilciydi ki bana bunlardan sonra bile ürün listeden kesin olarak çıkmıyor mu emin mısınız dedi. Kulaklığı söyleyişi de "budus" şeklinde. Ardından bana önceli taleplerinizi göremiyorum dedi. Tam konuşacaktım telefon kapandı tekrar aradım. Durumları anlattım ben talep oluşturuyorum dedi. Yine mi talep, ben kesin cevap istiyorum dedim. Önceki talepleriniz gözüküyor. Mağduriyetiniz sebebi ile size gün içinde dönüş sağlanacak dendi. 3 gün beklemek yerine 1 gün bekleyeceğim. Bakalım ne olacak. Yaklaşık 20 gün oldu ve daha işlem başlatılmadı. Çıldırmak üzereyim.
Son düzenleyen moderatör: