Murat kahraman63
Öğrenci
- Katılım
- 28 Nisan 2018
- Mesajlar
- 19
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 29
Hepsiburada'dan aldığım iki ürünün kaşesi yoktu. Müşteri temsilcisine bildirdim ve fatura garantı yerine geçer dediler. Gelen ürünlerı açmıyorlarmış, bu yüzden kaşe yapılmıyormuş. Herkese öyle gönderiliyormuş. Alan arkadaşlar doğru mu? Garantiye gönderdiğinizde sıkıntı yaşayan var mı kaşeyle ilgili? Ürünler anakart ve işlemci.
elimde sadece E fatura var yani garanti servisine gönderen sıkıntı yaşadımı lütfen acil cevap yazın detaylı
elimde sadece E fatura var yani garanti servisine gönderen sıkıntı yaşadımı lütfen acil cevap yazın detaylı