• Yeni nesil Apple TV 4K inceleme!

    Apple'ın geçen sene iPhone XR'ın A12 Bionic işlemcisi ile ürettiği Apple TV 4K modelini kutusundan çıkarıp inceledik.

Hepsiburada Rezaleti - Fiyatı 4000TL Artan Ürünü Değişim Raporuna Rağmen Değiştirmiyor

Bu konuyu okuyanlar

diemcizone

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar. Hepsiburada.com / Satıcı: Hepsiburada ile MSI GS73 8RE X021TR İsimli ürünü aldım.
Ürünüm arızalandı, Yetkili servis tarafından ürün değişim için onay aldı, tarafıma da değişim raporu verdiler.

Hepsiburada'dan değişimin onaylandığı gün tarafımı aradılar, değişim mi istersiniz iade mi dediler. Ben de henüz karar vermedim, fiyatlara ve modellere bakmadım. Karar verdiğimde sizi arayacağım, değişim raporunun 1 ay süresi var zaten dedim. Buna rağmen

Hepsiburada kafasına göre ücreti iade etmiş. Ürünü ben 8400TL'den almıştım, şuan ürünün fiyatı 12.500TL civarı.
Defalarca müşteri hizmetlerini aradım, sitelerinden kayıt açtım. Şikayetvar.com ile konu oluşturdum.

Değişim raporu elimde, kendilerine henüz raporu bile göndermeden kafalarına göre bilerek ürünü iade etmişler. Birde yalan konuşuyorlar, ürün stoğumuzda yoktu falan. Hikaye! Ürünün satışı devam ediyor ve ithalatçısı penta ile görüştüğümde yalan konuşuyorlar, bizde ürün var. Biz zaten sizin iade ettiğiniz ürüne karşılık kendilerine ürün göndereceğiz. Onlar muhtemelen ürünü satacaklar, fiyat farkı az bir fark değil dediler.

Siz siz olun, üç kuruş fazla verin başka satıcılara yönelin. Ben bu kadar rezillik görmedim, müdürlükten arayan kişilerin tavır ve yaklaşımlarını görseniz şaka gibiler, yalan makinası hepsi. Güya ben iade talep etmişim yetkili servise. Madem öyle servis bana niye değişim raporu verdi? Kanıtlayın diyorum, yok...
16 Gündür açtığım her kayıda kopyala yapıştır usulü cevap veriyorlar.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,495
Reaksiyon puanı
2,074
Puanları
113
Bu durumda tüketici hakem heyetine başvurun mahkemeye verin konuşmalar kayıt altına alınmış olmalı bu durumda sizden yana karar verirler..
 

diemcizone

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Bu durumda tüketici hakem heyetine başvurun mahkemeye verin konuşmalar kayıt altına alınmış olmalı bu durumda sizden yana karar verirler..
Daha önce kendilerini farklı sebeple Tüketici Hakem Heyetine şikayet ederek 2800TL zararımı tahsil ettim, bu firma akıllanmaz. Tüketici mahkemesine yol gözüktü gibi, ben çözüm için ne kadar uğraşsamda adamlar 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun ve satış sonrası hizmetler yönetmeliğine ters orantılı hareket ediyor. Genel müdürlükleri zaten asarım, keserim yok en yetkili benim şeklinde konuşuyor. Bunlar neyine güveniyor çok merak ediyorum, yine dava açacağım ve yine kazanacağım. Bende bütün yazışmaların yedeği var. Hakkımı yedirmeyeceğim, bu firmanın ne kadar adi olduğunu da burada insanlar görsün, ona göre alışveriş yapsınlar.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,495
Reaksiyon puanı
2,074
Puanları
113
Burada hepsiburada'nın da yanlışı var sitr olarak bellş kuralları var bu satıcılarda o sözleşmeyi kabul edip site üzerinden satışlarını gerçekleştiriyorlar yanlış hareket eden kişilerin satış yapmalarını engellemek zorundalar ama onlarda birşey yapmıyorlar kendi markaları zarar görüyor satılan ürünlerin hepsinin orjinal olduğuna dair maddeleri var aynı ürünü 20 lira'ya satanda var 100 lira'ya satan biri orjinal değil önlem almıyorlar..
 

diemcizone

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Burada hepsiburada'nın da yanlışı var sitr olarak bellş kuralları var bu satıcılarda o sözleşmeyi kabul edip site üzerinden satışlarını gerçekleştiriyorlar yanlış hareket eden kişilerin satış yapmalarını engellemek zorundalar ama onlarda birşey yapmıyorlar kendi markaları zarar görüyor satılan ürünlerin hepsinin orjinal olduğuna dair maddeleri var aynı ürünü 20 lira'ya satanda var 100 lira'ya satan biri orjinal değil önlem almıyorlar..
Benim ürünümün satıcısı zaten Hepsiburada hocam.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,495
Reaksiyon puanı
2,074
Puanları
113
Başka satıcı olduğunu düşündüm bu tarz şikayetler hepsiburada da çok fazla olmaya başladı..
 

diemcizone

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Başka satıcı olduğunu düşündüm bu tarz şikayetler hepsiburada da çok fazla olmaya başladı..
Bende konu açmadan önce forumlara baktım, benzer şikayetleri gördüm. Hepsiburada'dan tuvalet kağıdı bile almam bu dakikadan sonra.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
23,878
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,084
Puanları
113
Eh bu tarz şeyler Türkiye'de her sitede veya satış mağazasında oluyor olay sadece Hepsiburada'da değil maalesef. Vatan, Medimakart ve bu tarz internetten-elden satış yapan çoğu yerde bu tarz sorunlar oluyor bunun nedeni ülkede tüketicinin hakları gözetilmiyor, adalet yok. Amerika'da bu tarz olaylar nedense hiç olmuyor hele bir olsun bakayım büyük-küçük fark etmez şirketler tüketicilere milyon dolarlara varan tazminat ödüyor çünkü. Demek istediğim olay HB olayı değil yarın başka bir mağazada bu tarz bir olay yaşadığınız zaman bunun olması olasılığı yine yüksek. Bir tek Amazon'dan beklentim var bakalım onlar ne yapacak.
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,115
Reaksiyon puanı
1,690
Puanları
113
Merhaba arkadaşlar. Hepsiburada.com / Satıcı: Hepsiburada ile MSI GS73 8RE X021TR İsimli ürünü aldım.
Ürünüm arızalandı, Yetkili servis tarafından ürün değişim için onay aldı, tarafıma da değişim raporu verdiler.

Hepsiburada'dan değişimin onaylandığı gün tarafımı aradılar, değişim mi istersiniz iade mi dediler. Ben de henüz karar vermedim, fiyatlara ve modellere bakmadım. Karar verdiğimde sizi arayacağım, değişim raporunun 1 ay süresi var zaten dedim. Buna rağmen

Hepsiburada kafasına göre ücreti iade etmiş. Ürünü ben 8400TL'den almıştım, şuan ürünün fiyatı 12.500TL civarı.
Defalarca müşteri hizmetlerini aradım, sitelerinden kayıt açtım. Şikayetvar.com ile konu oluşturdum.

Değişim raporu elimde, kendilerine henüz raporu bile göndermeden kafalarına göre bilerek ürünü iade etmişler. Birde yalan konuşuyorlar, ürün stoğumuzda yoktu falan. Hikaye! Ürünün satışı devam ediyor ve ithalatçısı penta ile görüştüğümde yalan konuşuyorlar, bizde ürün var. Biz zaten sizin iade ettiğiniz ürüne karşılık kendilerine ürün göndereceğiz. Onlar muhtemelen ürünü satacaklar, fiyat farkı az bir fark değil dediler.

Siz siz olun, üç kuruş fazla verin başka satıcılara yönelin. Ben bu kadar rezillik görmedim, müdürlükten arayan kişilerin tavır ve yaklaşımlarını görseniz şaka gibiler, yalan makinası hepsi. Güya ben iade talep etmişim yetkili servise. Madem öyle servis bana niye değişim raporu verdi? Kanıtlayın diyorum, yok...
16 Gündür açtığım her kayıda kopyala yapıştır usulü cevap veriyorlar.

Ürün ücretini iade ederek sorunu çözmüşler herhangi bir finansal zararın yok ürün fiyatının yüksek olmasından dolayı zarar ettiğini düşünüyorsun ancak piyasa koşulları bu :) ürün fiyatı düştüğünde nasıl değişim talep etmeyeceğin gibi arttığında da değişim için ısrarcı olmamalısın benim düşüncem.
 

diemcizone

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Ürün ücretini iade ederek sorunu çözmüşler herhangi bir finansal zararın yok ürün fiyatının yüksek olmasından dolayı zarar ettiğini düşünüyorsun ancak piyasa koşulları bu :) ürün fiyatı düştüğünde nasıl değişim talep etmeyeceğin gibi arttığında da değişim için ısrarcı olmamalısın benim düşüncem.
Türkiye Cumhuriyeti burası, yasaları ve kanunları var. Herkes yasalara ve kanunlara uymak zorunda, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğini incele o hâlde. İlk defa konu başıma gelmiyor da, umarım aynı mağduriyet senin de başına gelir bakalım o zaman ne yapacaksın? Değişim raporu var diyorum elimde, değişim talep ediyorum. Bana sormadan etmeden kafalarına göre ücret iadesi yapıyorlar. Hepsiburada çalışanı mısın?
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,115
Reaksiyon puanı
1,690
Puanları
113
Türkiye Cumhuriyeti burası, yasaları ve kanunları var. Herkes yasalara ve kanunlara uymak zorunda, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliğini incele o hâlde. İlk defa konu başıma gelmiyor da, umarım aynı mağduriyet senin de başına gelir bakalım o zaman ne yapacaksın? Değişim raporu var diyorum elimde, değişim talep ediyorum. Bana sormadan etmeden kafalarına göre ücret iadesi yapıyorlar. Hepsiburada çalışanı mısın?

Senin gibi düşünmediğim için hemen firma çalışanı mısın sorusu :) benim düşüncem bu isteğinde iyi niyet görmüyorum haklıysan alırsın o zaman.
 

diemcizone

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Senin gibi düşünmediğim için hemen firma çalışanı mısın sorusu :) benim düşüncem bu isteğinde iyi niyet görmüyorum haklıysan alırsın o zaman.
İsteğimi iyi niyetli görmüyor musun? konuyu tekrar oku istersen.
Ürün ayıplı mal statüsünde ve bu bağlamda tüketici seçimlik haklarını kullanabilir. Ben ayıpsız misli ürün mü istiyorum? kaldı ki öyle bir hakkımda var. Üst modelini talep edebilirim. Ben ne istiyorum? 1:1 değişim. Yetkili servis bunu onaylıyor, değişim raporu hazırlanıyor. Kanun ve yasalar dahilinde haklarımı kullanıyorum, yasalara ve kanunlara itirazın varsa kendinin de tüketici olduğunu ve başına bu veya buna benzer olayların gelebileceğini göz önünde bulundurarak yasaların düzeltilmesi için gerekli başvurularda bulunabilirsin.
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,115
Reaksiyon puanı
1,690
Puanları
113
İsteğimi iyi niyetli görmüyor musun? konuyu tekrar oku istersen.
Ürün ayıplı mal statüsünde ve bu bağlamda tüketici seçimlik haklarını kullanabilir. Ben ayıpsız misli ürün mü istiyorum? kaldı ki öyle bir hakkımda var. Üst modelini talep edebilirim. Ben ne istiyorum? 1:1 değişim. Yetkili servis bunu onaylıyor, değişim raporu hazırlanıyor. Kanun ve yasalar dahilinde haklarımı kullanıyorum, yasalara ve kanunlara itirazın varsa kendinin de tüketici olduğunu ve başına bu veya buna benzer olayların gelebileceğini göz önünde bulundurarak yasaların düzeltilmesi için gerekli başvurularda bulunabilirsin.

bizim hakkımız var elbet ama bahsetmiş olduğun kanun tek taraflı değil ki satıcıyı da düşünmektedir. Bak aşağıda ki cümle çok açık bahsedilen orantısız güçlük var ya meali 5 liraya aldığın malın değişim talep ettiğin tarihte 8 liraya çıkmasıdır :) Sen elbet başvurunu yap değişim olur umarım.

Ücretsiz onarım veya hizmetin yeniden görülmesinin sağlayıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici bu hakları kullanamaz.
 

diemcizone

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2009
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
bizim hakkımız var elbet ama bahsetmiş olduğun kanun tek taraflı değil ki satıcıyı da düşünmektedir. Bak aşağıda ki cümle çok açık bahsedilen orantısız güçlük var ya meali 5 liraya aldığın malın değişim talep ettiğin tarihte 8 liraya çıkmasıdır :) Sen elbet başvurunu yap değişim olur umarım.

Ücretsiz onarım veya hizmetin yeniden görülmesinin sağlayıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici bu hakları kullanamaz.

İthalatçı Penta ile görüştüm, değişim raporu hazırlanan ürün şuan stoklarımızda var, biz satıcıya değişim ürüne karşılık yeni ürün göndereceğiz. Onlar değişiminizi yapabilir şeklinde bilgi verdi. Bu durum daha önce de başıma geldi, Hepsiburada'dan 1150TL'den satın aldığım monitörün doa kapsamında ayıplı olduğu anlaşıldı ve değişim raporu hazırlandı. Buna rağmen Hepsiburada yine ürünü kafasına göre iade aldı, daha sonra twitter'dan baya bastırınca fiyat farkını çek olarak tanımladı. Ürün stoklarında varsa değiştirmek mecburiyetindeler, daha evvelde yanlış fiyat girdikleri için benim 10 adet siparişimi iptal ettiler. Onu da tüketici hakem heyeti başvurusu ile almak istediğimde ürün artık stoklarımızda yok dediler ve üst modelini tedarik ederek sorunumu gidermek durumunda kaldılar. Bu firma bunu alışkanlık haline getirmiş, yasal yollarda haklarınızı aramadığınız sürece mağduriyeti gidermek adına herhangi bir girişimleri olmuyor. Ancak çok bastırırsanız, keyifleri eserse veya aralarından biri insafa gelirse sorunu gideriyor. Neyse, iyi dilekleriniz için teşekkürler.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,495
Reaksiyon puanı
2,074
Puanları
113
Ürün ücretini iade ederek sorunu çözmüşler herhangi bir finansal zararın yok ürün fiyatının yüksek olmasından dolayı zarar ettiğini düşünüyorsun ancak piyasa koşulları bu :) ürün fiyatı düştüğünde nasıl değişim talep etmeyeceğin gibi arttığında da değişim için ısrarcı olmamalısın benim düşüncem.
Burdaki olay kanunlar tüketiciye iki seçenek sunuyorlar değişim istemiş burda firma bu cihazı satıyorsa olabilecek durumlardan sorumludur tüketici alıp satacak değilki belliki o zaman indirimdeydi almış burda satıcı firmada zarara girmiyorki teknik servis değişim verdiği an ithalatçı firma satıcıya cihaz gönderiyor..
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
2,381
Reaksiyon puanı
79
Puanları
48
dostum sana sormadan ücret iadesi verdikleri için sen haklısın ama fiyat farkı konusunda haksızsın . 8000 tl aldığın ürünün ücret iadesini istersen 8000 tl alırsın. ürün 12000 tl oldu diye 12000 tl vermezler. kapiş neyi uzatıyorsunuz bu kadar..
 

Sergey

Öğrenci
Katılım
4 Temmuz 2015
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Kardeşim böyle şeyler hemen hepsin de var, bir tek hepsiburada değil.Esnaftan tut, kurumsal mağazaya kadar aynı, şark kurnazlığı, iş disiplinsizliği, iş ahlakı ve sorumluluğu yok.Üye arkadaş yukar da demiş bu olay Avrupa, Amerika gibi yerler de olsun neler oluyor görürler.

dostum sana sormadan ücret iadesi verdikleri için sen haklısın ama fiyat farkı konusunda haksızsın . 8000 tl aldığın ürünün ücret iadesini istersen 8000 tl alırsın. ürün 12000 tl oldu diye 12000 tl vermezler. kapiş neyi uzatıyorsunuz bu kadar..
Çok saçma bu dediğiniz, adam dolar kuru düşük olduğu aylar da almışsa şu an hem malın ederi, hem de tl bazın da zararlı böye bir durum yoksa bile zararlı.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,130
Reaksiyon puanı
6,602
Puanları
113
Ürünün fiyatı ne olursa olsun, tercihi tüketici verir. Burada hepsiburada haksızlık yapmış, yasalar gereği fiyat yüksek olduğundan tüketici mahkemesine gitmesi gerekiyor galiba...
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
2,381
Reaksiyon puanı
79
Puanları
48
Kardeşim böyle şeyler hemen hepsin de var, bir tek hepsiburada değil.Esnaftan tut, kurumsal mağazaya kadar aynı, şark kurnazlığı, iş disiplinsizliği, iş ahlakı ve sorumluluğu yok.Üye arkadaş yukar da demiş bu olay Avrupa, Amerika gibi yerler de olsun neler oluyor görürler.


Çok saçma bu dediğiniz, adam dolar kuru düşük olduğu aylar da almışsa şu an hem malın ederi, hem de tl bazın da zararlı böye bir durum yoksa bile zararlı.
neyi saçma faturadaki tutar neyse onu iade eder.. sen bir çamasır makinesi al garanti süresi içinde falan filan arıza yapsın ürünün parasını geri iste ogün ürünün fiyatı düşmüş ise örneğin 3000 tl ye aldığını sana bugün fiyat bu deyip 2500 tl geri ödese..o zamanda dersiniz ki olur mu oyle şeyyy faturada 3000 tl yazzıyooorr ben anlamam 3000 tl vericek. kafa neyin kafası kusura bakmayın ama

---- Mesajlar birleştirildi ----

Ürünün fiyatı ne olursa olsun, tercihi tüketici verir. Burada hepsiburada haksızlık yapmış, yasalar gereği fiyat yüksek olduğundan tüketici mahkemesine gitmesi gerekiyor galiba...
faturada ki tutar iade edilir
 
Son düzenleme:

Drangleic

Profesör
Katılım
21 Eylül 2012
Mesajlar
1,333
Reaksiyon puanı
261
Puanları
83
neyi saçma faturadaki tutar neyse onu iade eder.. sen bir çamasır makinesi al garanti süresi içinde falan filan arıza yapsın ürünün parasını geri iste ogün ürünün fiyatı düşmüş ise örneğin 3000 tl ye aldığını sana bugün fiyat bu deyip 2500 tl geri ödese..o zamanda dersiniz ki olur mu oyle şeyyy faturada 3000 tl yazzıyooorr ben anlamam 3000 tl vericek. kafa neyin kafası kusura bakmayın ama

---- Mesajlar birleştirildi ----


faturada ki tutar iade edilir
Konu ürünün iade ücreti filan değil dikkatli oku yazılanları burda ki konu arkadaş ürünü iade etme talimatı vermeden adamlar kafasına göre ürünü iade etmişler.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
52,779
Reaksiyon puanı
15,014
Puanları
113
ortada dolandırıcılık var satıcı ark niyetli adamın değişim olan notebook'un üstüne yatıp avantadan kar yapma derdindeler yaptıkları
nitelikli dolandırıcılık.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
52,779
Reaksiyon puanı
15,014
Puanları
113
iade istenmediği halde iade yapıp servisten gelen ürüne çökme derdinde satıcı dolandırıcılık var ortada...
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
2,381
Reaksiyon puanı
79
Puanları
48
iade istenmediği halde iade yapıp servisten gelen ürüne çökme derdinde satıcı dolandırıcılık var ortada...
Doğru evet ama bu konuyu açan arkadaş da ben 8 e almıştım ürün 12 olmuş bana 12 vermeleri lazım diye o da hepsiburadayi dolandirmaya kalkiyor
Ama tutar iadesi istemediği içinde hepsiburadanin ücret iadesi yapması yanlış hukuksal acıdan arkadaşın hakkı var. Gitsin arasın hakkını. Olay bu yanı. Ne uzadı arkadaş ya :)
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,495
Reaksiyon puanı
2,074
Puanları
113
Doğru evet ama bu konuyu açan arkadaş da ben 8 e almıştım ürün 12 olmuş bana 12 vermeleri lazım diye o da hepsiburadayi dolandirmaya kalkiyor
Ama tutar iadesi istemediği içinde hepsiburadanin ücret iadesi yapması yanlış hukuksal acıdan arkadaşın hakkı var. Gitsin arasın hakkını. Olay bu yanı. Ne uzadı arkadaş ya :)
Bu fiyata aldım şimdi bu fiyat bana bu vermeleri gerekiyor demiyor ki sadece fiyatı belirtmiş parasını istemiyor değişim istiyor teknik servis değişim raporu verdiyse satıcı firma yenisini vermek zorunda kendi kafalarına göre iş yapamazlar teknik servis değişim raporu verdiğinde ithalatçı firma satıcı firmaya yeni bilgisayar gönderiyor yani burda satıcı firmada zor duruma girmiyor ama satıcı firmanın şuan yaptığı ben bunun parasını iade ediyim bana gelen bilgisayarıda satıyım madem koşulları sağlayamayak o zaman bu bilgisayarıda satmayacak hep hepsiburada da çıkıyor bu durumlar birde dalında yılın en iyi ödülü alan bir firma burda da bir ironi var farklı satıcılar yapsa neyse hepsiburada'nın kendisi yapınca güzel durmuyor millet birşey alırken iki kere düşünüyor..
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
2,381
Reaksiyon puanı
79
Puanları
48
Bu fiyata aldım şimdi bu fiyat bana bu vermeleri gerekiyor demiyor ki sadece fiyatı belirtmiş parasını istemiyor değişim istiyor teknik servis değişim raporu verdiyse satıcı firma yenisini vermek zorunda kendi kafalarına göre iş yapamazlar teknik servis değişim raporu verdiğinde ithalatçı firma satıcı firmaya yeni bilgisayar gönderiyor yani burda satıcı firmada zor duruma girmiyor ama satıcı firmanın şuan yaptığı ben bunun parasını iade ediyim bana gelen bilgisayarıda satıyım madem koşulları sağlayamayak o zaman bu bilgisayarıda satmayacak hep hepsiburada da çıkıyor bu durumlar birde dalında yılın en iyi ödülü alan bir firma burda da bir ironi var farklı satıcılar yapsa neyse hepsiburada'nın kendisi yapınca güzel durmuyor millet birşey alırken iki kere düşünüyor..
Adamım konu kapandı. Uzatma
 
Üst