İyi günler...
Sizlerle hepsiburada sitesi ile insanı çıldırtan müşteri hizmetleri ile yaşadığım sorunu paylaşacağım.
10 mart 2020 tarihinde telefon siparişi verdim. Xiaomi a2 lite telefon geldi ve jelatin açtım kutu üzerinde etiket yoktu direk açılabiliyordu. Kutuyu açtım içinden irsaliye çıktı. Sipariş verdiğim güne ait bilgisayar çıktısı vardı. Ben bu durumu mişteri hizmetlerine belirttim iade kodu ile yolladım. Bana gelen cevap red oldu. Kutunun jelatini açılmış dediler. 6502 sayılı tüketici kanunundaki 14 gün içinde koşulsuz cayma hakkımı kullanmak istiyorum dedim. Telwfon ve elektronik cihazlarda bu geçerli değil dediler.sözleşmede ve iade koşullarına baktım orda da böyle bir şey yazmıyor.
Defalarca talepte bulundum. Bu kanunu hiçe sayamaSınız. Neden kanuna uymuyorsunuz dediğim de cevap olarak jelatini açılmış dedi.
Ben telefona ne sim kart taktım ne üzerindeki etiketlerini söktüm ne de telefonun power tuşuna bastım. İlgili maddeyi gösterin dedğim halde sadece basit bir cevap poşeti açılmış dediler.
Müşteri gizmetleri çalışanları iade kabul edilmemiş ne yapmalıyım dedim kullanabilirsiniz gibi saçma cevaplar verdi. Beni neden bilgilendirmediniz dedim arkadaşların acsmiliğine gelmiştir dediler.
Tüketici olarak haklısınız diyen müşteri hizmetleri çalışanı oldu.
Bu site kendine göre kurallar koymuş ama kuralların hiçbiri sitesinde sözleşmede iade şartlarında yazmıyor.
Devletin belirlediği tüketici kanununu hiçe sayıyorlar. Bu siteden tövme bir daha alışveriş yapmam.
Ve her yerde aynı şikayetler var .cayma hakkını kullandırmayan saçma sapan bir site.
Cayma ihtarnamesi yolladım. Ardından sonuçlanmazsa tüketici hakem heyetine başvuracağım.
Bir hatadır hepsiburada yanaşmayın yaklaşmayın.
Ekte bütün belgeler var.
Sizlerle hepsiburada sitesi ile insanı çıldırtan müşteri hizmetleri ile yaşadığım sorunu paylaşacağım.
10 mart 2020 tarihinde telefon siparişi verdim. Xiaomi a2 lite telefon geldi ve jelatin açtım kutu üzerinde etiket yoktu direk açılabiliyordu. Kutuyu açtım içinden irsaliye çıktı. Sipariş verdiğim güne ait bilgisayar çıktısı vardı. Ben bu durumu mişteri hizmetlerine belirttim iade kodu ile yolladım. Bana gelen cevap red oldu. Kutunun jelatini açılmış dediler. 6502 sayılı tüketici kanunundaki 14 gün içinde koşulsuz cayma hakkımı kullanmak istiyorum dedim. Telwfon ve elektronik cihazlarda bu geçerli değil dediler.sözleşmede ve iade koşullarına baktım orda da böyle bir şey yazmıyor.
Defalarca talepte bulundum. Bu kanunu hiçe sayamaSınız. Neden kanuna uymuyorsunuz dediğim de cevap olarak jelatini açılmış dedi.
Ben telefona ne sim kart taktım ne üzerindeki etiketlerini söktüm ne de telefonun power tuşuna bastım. İlgili maddeyi gösterin dedğim halde sadece basit bir cevap poşeti açılmış dediler.
Müşteri gizmetleri çalışanları iade kabul edilmemiş ne yapmalıyım dedim kullanabilirsiniz gibi saçma cevaplar verdi. Beni neden bilgilendirmediniz dedim arkadaşların acsmiliğine gelmiştir dediler.
Tüketici olarak haklısınız diyen müşteri hizmetleri çalışanı oldu.
Bu site kendine göre kurallar koymuş ama kuralların hiçbiri sitesinde sözleşmede iade şartlarında yazmıyor.
Devletin belirlediği tüketici kanununu hiçe sayıyorlar. Bu siteden tövme bir daha alışveriş yapmam.
Ve her yerde aynı şikayetler var .cayma hakkını kullandırmayan saçma sapan bir site.
Cayma ihtarnamesi yolladım. Ardından sonuçlanmazsa tüketici hakem heyetine başvuracağım.
Bir hatadır hepsiburada yanaşmayın yaklaşmayın.
Ekte bütün belgeler var.
Ekli dosyalar
-
D228031A-AFD3-4421-AFB1-F98149B721DC.png333.9 KB · Görüntüleme: 212
-
42783649-59E8-41D3-A74E-97034790214D.png324.8 KB · Görüntüleme: 208
-
A07A38BC-7DF1-481A-9549-908C7A61B222.png349.4 KB · Görüntüleme: 256
-
44EB9F82-118B-4F01-A685-EAD57D37C758.png249.5 KB · Görüntüleme: 226
-
67535961-1059-4D8E-A1E3-6CF734EB1D84.png227.8 KB · Görüntüleme: 215
-
33045933-20D8-4772-80DB-071F6F0D425F.png241.1 KB · Görüntüleme: 222