Soru Hangi Interneti Çekmeliyiz?

Bu konuyu okuyanlar

Winddd

Öğrenci
Katılım
28 Nis 2021
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
21
Merhabalar, şuanda VodafoneNet kullanmaktayım evimde. Ama bildiğiniz gibi aşırı yavaş , defalarca arıza kaydı oluşturdum. Hiçbir şey etki etmedi. Bende yeni operator geçmeye karar verdim. Sizin düşünceniz nedir, hangi operator daha az başımı ağrıtır?
 

Ekli dosyalar

  • netser.PNG
    netser.PNG
    27.9 KB · Görüntüleme: 30
  • nets.PNG
    nets.PNG
    27.6 KB · Görüntüleme: 31
  • engfd.PNG
    engfd.PNG
    35.6 KB · Görüntüleme: 30

teknoman007

Doçent
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
632
Reaksiyon puanı
290
Puanları
63
2005 yılından 2017 yılına kadar evde türk telekom internet kullandım. bağlantı sorunları yoktu ama sözleşmede söylenen hızın dörtte birini veriyorlardı. 2018 yılında turkcell superonline fiber internet aldım. 100 mbps hız diyorlar evde 4 telefon 1 laptop 1 tv internete bağlı ve aldığım en düşük hız 95 mbps bağlantı kopması yada başka bir sorun yaşamadım. 3 yıldır kullanıyorum pişman değilim. bundan sonrada turkcell ile devam edicem
 

CovidTR

Doçent
Katılım
11 Ağu 2020
Mesajlar
508
Reaksiyon puanı
237
Puanları
43
Yaş
20
Merhabalar, şuanda VodafoneNet kullanmaktayım evimde. Ama bildiğiniz gibi aşırı yavaş , defalarca arıza kaydı oluşturdum. Hiçbir şey etki etmedi. Bende yeni operator geçmeye karar verdim. Sizin düşünceniz nedir, hangi operator daha az başımı ağrıtır?
Turkcell Veya Turknet al alanlar çok menmun türk telekom kullanıyorum hızı düşük pingi yüksek
 
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
2,634
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,019
Puanları
113
Yaş
15
2005 yılından 2017 yılına kadar evde türk telekom internet kullandım. bağlantı sorunları yoktu ama sözleşmede söylenen hızın dörtte birini veriyorlardı. 2018 yılında turkcell superonline fiber internet aldım. 100 mbps hız diyorlar evde 4 telefon 1 laptop 1 tv internete bağlı ve aldığım en düşük hız 95 mbps bağlantı kopması yada başka bir sorun yaşamadım. 3 yıldır kullanıyorum pişman değilim. bundan sonrada turkcell ile devam edicem
Fiyatı ne acaba o paketin? :D
 

Apple Lover

Doçent
Katılım
20 Nis 2021
Mesajlar
779
Reaksiyon puanı
562
Puanları
93
Yaş
21
1 yıldır turknet kullanıyorum 300mb hız alıyorum altyapım FTTH olduğu için çok daha hızlı çok memnunum hiç kesinti yaşanmadı sizin altyapınıza göre değişiklik gösterebilir
 

CovidTR

Doçent
Katılım
11 Ağu 2020
Mesajlar
508
Reaksiyon puanı
237
Puanları
43
Yaş
20
Fiyatı ne acaba o paketin? :D
130 tl ye kadar varıyor ama kesintisiz türk telekom 70 tl ye 8mbps irternet veriyor bana 4 te 1 hız veriyor 130 tl ye 100mbps fiber müthiş birşey Ama burda fiber yok o ayrı bi sorun
Mesaj otomatik birleştirildi:

1 yıldır turknet kullanıyorum 300mb hız alıyorum altyapım FTTH olduğu için çok daha hızlı çok memnunum hiç kesinti yaşanmadı sizin altyapınıza göre değişiklik gösterebilir
300mpbs Maşallah :D
 
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
2,634
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,019
Puanları
113
Yaş
15
130 tl ye kadar varıyor ama kesintisiz türk telekom 70 tl ye 8mbps irternet veriyor bana 4 te 1 hız veriyor 130 tl ye 100mbps fiber müthiş birşey Ama burda fiber yok o ayrı bi sorun
Mesaj otomatik birleştirildi:


300mpbs Maşallah :D
Bizim pakette 8 mbps fakat 50 TL ve ayrıca bizim altyapı maksimum 16 mbps destekliyor o yüzden hiç gerek yok.
 

Apple Lover

Doçent
Katılım
20 Nis 2021
Mesajlar
779
Reaksiyon puanı
562
Puanları
93
Yaş
21
300mpbs Maşallah :D
ama çok iyi bir şey google’dan sdn yazıyorum tıklıyorum tıkladığım an pat diye açılıyor. Youtube’tan 8k video açıyorum tıkladığım an pat diye oynamaya başlıyor videoyu atlatırken hiç takılmıyor oyunlarda drop falan yok gerçekten çok acayip bişey
 
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
2,634
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,019
Puanları
113
Yaş
15
ama çok iyi bir şey google’dan sdn yazıyorum tıklıyorum tıkladığım an pat diye açılıyor. Youtube’tan 8k video açıyorum tıkladığım an pat diye oynamaya başlıyor videoyu atlatırken hiç takılmıyor oyunlarda drop falan yok gerçekten çok acayip bişey
Sen şeyi söyle şeyi. :D
 

CovidTR

Doçent
Katılım
11 Ağu 2020
Mesajlar
508
Reaksiyon puanı
237
Puanları
43
Yaş
20
ama çok iyi bir şey google’dan sdn yazıyorum tıklıyorum tıkladığım an pat diye açılıyor. Youtube’tan 8k video açıyorum tıkladığım an pat diye oynamaya başlıyor videoyu atlatırken hiç takılmıyor oyunlarda drop falan yok gerçekten çok acayip bişey
bende 10 saat bekliyom açılcak diye :D
 

summonedskull

Öğrenci
Katılım
20 Haz 2021
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
30
Ben netspeed kullanıyorum.Bazen kopmalarım oldu ama müşteri hizmetlerini ne zaman arasam yardımcı oldular.Tavsiye ederim.
 

Kenan Şen

Öğrenci
Katılım
20 Haz 2021
Mesajlar
54
Reaksiyon puanı
21
Puanları
8
Kardeş ben Balıkesir merkezdeyim. VodafoneNet nasıldır bilmem. Kendim yaklaşık 1 yıldır TürkNet kullanıyorum. Alt yapı Türk Telekom a ait, ondan onarımlarda vs hat kendi kendine kopabiliyor günlerce yavaşlayabiliyor. 35Mps Download/5,3 Mbps Upload alıyorum ve 85lira fatura ödüyorum. Şimdilik memnunum. Arızalar illaki oluyor. Ama Vodafone Turkcell vs alt yapıya bağlanmayan internet hizmetleri nasıldır hangi firma iyidir yada kötüdür bilmiyorum. Kullandığım internet sağlayıcısını bahsetmek istedim.
 
Üst