Grabber Programıyla Rapidshare.com'dan sınırsız download

maystro

Üyecik
Merhaba arkadaşlar. Konu açmadan önce forumda grabber diye arattım fakat bi sonuç alamayınca bu konuyu sizlerler paylaşmak istedim. Program çalışıyor.Ben peş peşe 2 dosya indirdim. Birinin resmi;
Download Linki: http://emreuguz.googlepages.com/grabber.rar
Gelelim programımıza;
Arayüzü şekildeki gibidir fakat ilk açılışta ana ekran değil de setting kısmı gelir.Accept diyerek ilk kısmı geçebiliriz..Görüldüğü gibi 5 kısımdan oluşuyor.Sırasıyla;
1-ilk kutucuğa rapid linki
2-ikinci kutucuk kısmına birşey girmiyoruz fakat edit diyerek internetten edindiğimiz proxy list'leri gireceğiz...[199.458.25.45:8080 vb.] İndirdiğiniz dosyada bazı proxy'lerin yer aldığı txt dosyası yer almaktadır...
3-Grab diyoruz ve programın çalışan proxy'i bulması için belli bir süre beklioyruz... Zaten bulduğu anda sesli olarak uyarıyor.
4-Eğer sağlam proxy'yi bulursa (ki bulamazsa yeni proxy'ler aratınız) rapidshare mantığına göre çıkan resmi yanındaki kutucuğa yazınız..
5-Sıra geldi indirmeye.Download dedikten sonra 20sn nedense bekletiyor ve ondan sonra dosyamız inmeye başlıyor.
NOT: Dosya inerken *.rar.grabber şeklinde iniyor. Dosya indikten sonra programı kapatırsak sonundaki kendi uzantısı siliniyor....
İnşallah işinize yarar...
 

elektr10

Profesör
Sadece aynı andan birden fazla dosya indirmeye yarıyor, şu kadar saat sonra tekrar gel uyarısına bir şey yapamıyor.
Yanlış mıyım?
 

maystro

Üyecik
Evet aynı anda birden fazla da dosya indirebilirsin. Ama birden fazla çalışan proxy bulması gerekli. Programın New Window kısmına tıklayınca size bir tane daha indirme penceresi açıyor..Ben part5 ve part 6 'yı aynı anda indirdim mesela..

Şu kadar sonra gel uyarısı gelmioyr. Zaten bi kere bulduğu proxy'den o anda başka dosya çekmenize izin vermiyor. Farklı olması lazım..
 

elektr10

Profesör
Proxy buldururuz o sorun değil de diyelim 10 part indirmeye çalışıyoruz.Bu programla modeme dokunmadan ve beklemeden :) 10 partı da indirebiliyor muyuz?
Öyleyse şahane olur.
 

maystro

Üyecik
Valla kardeş ben 2 part indirdim aynı anda.Ondan sonra proxy bulamadım.. Ama programın tools menüsünde proxy checker varmış. Ordan sağlam proxy'yi ayıklayabiliyormuşuz. Sağlam çıkanları proxy liste eklicem bakalım ne olacak...
 

NecronomicoN

Profesör
bu heriflerin web-page olarak bi grabber ını kullanıyodum.
rapid-share link'ini giriyodun, sana premium'la girildiğindeki gibi flashget le indirilebilen link'ini veriyolardı.malesef 3-5 kere kullanabildim daha sonra ara verdiler. sonra da kapattılar
 

NecronomicoN

Profesör
vista kullanıcıları programı açarken, sağ click-yönetici olarak çalıştır 'ı kullanıcaklar, yoksa hata çıkıyo. gerçi öyle yapmam rağmen, grab tuşuna bi türlü basamıyorum
 

gokhans19

Profesör
Program bende var zaten uzun zamandır kullanıyorum.. Ama proxy bulamazsanız normal rapidden indirme gibi indiriyor hiçbir farkı olmuyor..
 

Majeste

Profesör
Bende bunu uzun süre önce denemiştim, demek ki olay proxy'de bitiyormuş. :( En iyisi normali yaa. :)
 
Üst