GizLi kLasr. Aqa k (;

Bu konuyu okuyanlar

J3uLuT

Öğrenci
Slm ArkadaşLar.. ßenım Eski Pc'de GizLi Klasörleri Göremiyorum Ancak Arama Yapıp Klasör Yada ßeLqe İsminden buLuyorum. Ama IsımLerını Hatırlamadıqım O Kadar Çok ßeLqem Varkı  ;) AraçLar\Klasör SeçenekLeri ßurdan GizLi kLasörleri Göster Yada Göstermeyı Seçiyoruzya O Araçlar ßöLümünde yok meseLa.$ımdı Pc'nın Araçlar ßöLümünde Ağ Surucusune ßaqLan, ßaqLantıyı Kes, ßıde kLasör eşitLe Var.. Sebep ne oLaßıLır? Epey Bi Virüste TemızLedim Virüs oLabiLirmi Aceba.. ??? Konu Hakkında ßilgisi oLan Yardımcı oLabıLırmı Aceba?  ::)
 

J3uLuT

Öğrenci
Sorunu Çözdüm, İlginize TşkrLr >:( $ımdı ıLerde Ihtıyacı oLanLar Icın Çözümün NasıL oLduqunu Açıklayacam..

Çalıştıra '' gpedit.msc '' Yazıyoruz, Grup iLkesi AçıLıyor. SırasıyLa

Yerel bilgisayar ilkesi\Kullanıcı yapılandırması\Yönetim şablonları\Windows bileşenleri\ Windows gezgini yolunu izLiyoruz. Windows Gezgini Bölümünde ''Klasör Seçenekleri Öğesini araçLar menüsünden kaldırır'' Diye Bişey Var Çift TıkLayıp Devre Dışı ßırak Dıyoruz. Qlay ßitmiştir.
 

J3uLuT

Öğrenci
Arkadaşlar... oLmadı... O KLasör SeçenekLeri Sekmesını Geri Getirdim ßu Yolla Ama.. GizLi kLasörLeri Göster dedıqımde Yıne Göstermıyor.. ßı Yardım €dın Yaw :( Forum Forum Aradım Kımse Çözüm buLamamış Sdn'de buLunsun...
 

CRY_WOLF

Öğrenci
arkadaşım sanırım sen halledememişsin sorununu ama senin bulduğun çözüm bende işe yaradı ve ben de aynı sorunu bu yolla çözdüm çok teşekkürler
 

J3uLuT

Öğrenci
CRY_WOLF dedi ki:
arkadaşım sanırım sen halledememişsin sorununu ama senin bulduğun çözüm bende işe yaradı ve ben de aynı sorunu bu yolla çözdüm çok teşekkürler
[sub][/sub]

Bende dewam Valla :( Konuyu haaLa Araştırıyorum Bi Kaç Forumda Regeditle Bişeyler sil DıyorLar Ama Regedit'i çaLıştııramıyorum Kayıt Defteri Düzenleme Yöneticiniz Tarafından Devreden ÇıkarıLmıştır Uyarısı Verıyor. Hesabım SınırLı Mı Dıye Kullanıcı HesapLarına Baktım Yok. Başka Hesapta Yok Zaten. GüvenLı KıpLe Adminst.. Hesabını Actım Yıne Aynı Kullandıqım Oturum Bılgısayar Yönetıcısı Yıne..
Ama Kullanımda SınırLamaLar Var. GizLi kLasörLer GösteriLmiyor.. Regedit Vb Bazı Windows Öğelerine Erişim Yok. Deli oLdum :(
 

SDN Son Haberler

Üst