Galaxy Buds kulaklığım çalışmıyor

MücahitBey

Öğrenci
Katılım
19 Nisan 2019
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Herkese iyi akşamlar, 2 hafta önce yeni çıkan galaxy Buds Bluetooth kulaklığı aldım. 2 gün önce sol (L) kulaklığıma bağlanamıyorum sorunun aynısını yaşayan veya çözüm yolunu bilen yardımcı olursa sevinirim :)
70193
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,855
Reaksiyon puanı
9,766
Puanları
293
Samsungla iletişime geçin yardımcı olurlar sizin yapabileceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum
 

Yusif987

Öğrenci
Katılım
15 Ocak 2020
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
Mücahit bey aynı problem bendede yaşandı napa bilirim siz nasıl hal etdiniz
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mücahit bey aynı problem bendede yaşandı napa bilirim siz nasıl hal etdiniz


Herkese iyi akşamlar, 2 hafta önce yeni çıkan galaxy Buds Bluetooth kulaklığı aldım. 2 gün önce sol (L) kulaklığıma bağlanamıyorum sorunun aynısını yaşayan veya çözüm yolunu bilen yardımcı olursa sevinirim :)
Ekli dosyayı görüntüle 70193
 

Sekoo29

Öğrenci
Katılım
6 Şubat 2020
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
27
MERHABA BENDE DE R CALISMIYOR COZUMUNU BILEN VAR ISE LUTFEN YARDIMCI OLABILRIMI ?
 

ufukparmaksiz

Öğrenci
Katılım
1 Kasım 2019
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
38
Merhaba suan garantıye yollayamam şartlar musait değil yok mu çözen acaba
 

Mustafa_baran9

Öğrenci
Katılım
6 Eylül 2020
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Merhabalar buds+ kulaklık için çözüm bulunmuştur. Bu makale için.Bu işlem sağ veya sol kulaklık içinde uygulayabilirsiniz.
Öncelikle çalışan kulaklığı kutu içerisinden çıkartıp bir kenara koyuyoruz.
Çalışmayan kulaklıgımızı alttaki link üzerinde bulunan video daki hareketleri yapacagız. Lütfen şarj kutusunun şarj seviyesinin yükseklerde olmasına özen gösterin ve kılıfın kapağını kapatmayın. videodaki kadar uzun yapmanıza gerek yoktur. Eğer videodaki gibi yaptıysanız. Kulaklıgınızın yeşil olarak gösterilen led ışık tamamen kırmızıya dönene kadar yapmanız yeterli olacaktır. Ve biraz bekledikten sonra telefonunuzu kontrol edin cihazınızın telefona yeniden bağlandıgını göreceksiniz. Ilk 15 dakika kadar %1 olarak gözükcektir.daha sonra ise şarj seviyesi yükselecektir. Ve cihazınız kullanıma açılacaktır. Merak etmeyin ben bu işlemi yaptıkdan sonra servisi aradıgımda cihazda herhangi bir sorun arz etmeyeceğinin bilgisini bizzat 444 77 11 nolu telefonu arayarak öğrenmiş bulunmaktayım ilk sorun ortaya çıktığında bana böyle bir çözüm yöntemi söylememişlerdi.
LİNKİ PAYLAŞIYORUM
İLK BAŞTA BÖYLEYDİ BENIM CİHAZIM kusura bakmayın hepsi karışmış.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20200907-220915_Gallery.jpg
    Screenshot_20200907-220915_Gallery.jpg
    74 KB · Görüntüleme: 1,439
  • Screenshot_20200907-221106_SmartThings.jpg
    Screenshot_20200907-221106_SmartThings.jpg
    60.5 KB · Görüntüleme: 1,139
  • 20200907_221653.jpg
    20200907_221653.jpg
    40.7 KB · Görüntüleme: 1,069
  • 20200907_221715.jpg
    20200907_221715.jpg
    36.1 KB · Görüntüleme: 1,194
Son düzenleme:

amazoom

Cezalı
Cezalı
Katılım
22 Mart 2007
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Benim de önceden sol kulaklığından ses gelmiyordu o şekilde kullanıyordum şimdide kulaklık pc ye bağlanıyor ama bir türlü telefona bağlanmamıya başladı ne yaptı isem olmadı telefon kulaklığı görüyor ama bağlanmıyor..?
 

KaanStinson

Asistan
Katılım
25 Ekim 2021
Mesajlar
267
Reaksiyon puanı
191
Puanları
43
Yaş
20
Benim de önceden sol kulaklığından ses gelmiyordu o şekilde kullanıyordum şimdide kulaklık pc ye bağlanıyor ama bir türlü telefona bağlanmamıya başladı ne yaptı isem olmadı telefon kulaklığı görüyor ama bağlanmıyor..?
yeni konu açman daha doğru olur
 
Üst