Foruma Giriş Yapma Sıkıntısı

Halktan Biri

Dekan
Onursal Üye
Biraz önce tarayıcıyı kapatıp açtığımda ve foruma giriş yapmaya çalıştığımda nedense foruma giriş yapamadım.
Birden fazla kez giriş yapmayı denedim ve en sonunda girebildim.
Çerezlerden kaynaklı olduğunu sanmıyorum. Tarayıcı geçmişini ve çerezleri sildikten sonra da sorun devam etti ama dediğim gibi birkaç kez daha denedikten sonra foruma giriş yapabildim. Acaba sorun tarayıcı eklentilerinden mi kaynaklı?
Peki sizin de foruma giriş yaparken sıkıntı yaşadığınız oluyor mu?
 

BJKolik

Tek Yol BEŞİKTAŞ
Yönetici
Moderatör
Ben sık kullananlara ekledim direk açılıyor şifreyi dahi unuttum bir sıkıntı olursa şifreyi unuttuğum için giriş yapamayabilirim bakalım nasıl olacak.:D
 

Death Mark

Guru
Onursal Üye
Bazen foruma sokmuyor giriş kayıt bölümüne tıklıyorum sayfa otomatik yenileniyor bir şey olmuyor sizin dediğiniz gibi otomatik kayıtlı sık kullanılardan girince forumda mesaj kısmı yok oluyor acaba sunuclarda mı sorun var
 

Fragger

Dekan
Biraz önce tarayıcıyı kapatıp açtığımda ve foruma giriş yapmaya çalıştığımda nedense foruma giriş yapamadım.
Birden fazla kez giriş yapmayı denedim ve en sonunda girebildim.
Çerezlerden kaynaklı olduğunu sanmıyorum. Tarayıcı geçmişini ve çerezleri sildikten sonra da sorun devam etti ama dediğim gibi birkaç kez daha denedikten sonra foruma giriş yapabildim. Acaba sorun tarayıcı eklentilerinden mi kaynaklı?
Peki sizin de foruma giriş yaparken sıkıntı yaşadığınız oluyor mu?

Yaşadığınız probleme istinaden resim eklersen yardımcı olabiliriz.

Ben sık kullananlara ekledim direk açılıyor şifreyi dahi unuttum bir sıkıntı olursa şifreyi unuttuğum için giriş yapamayabilirim bakalım nasıl olacak.:D

Tarayıcının şifreleri yönet kısmında sitelere ait kayıtlı olan kullanıcı adı/şifre'lerini görebilirsin.
--- Gönderi Güncellendi ---
Forum Geliştiricimizi konuya etiketledim, yardımcı olacaktır. @Fatih Toprak
 

Death Mark

Guru
Onursal Üye
Yaşadığınız probleme istinaden resim eklersen yardımcı olabiliriz.



Tarayıcının şifreleri yönet kısmında sitelere ait kayıtlı olan kullanıcı adı/şifre'lerini görebilirsin.
--- Gönderi Güncellendi ---
Forum Geliştiricimizi konuya etiketledim, yardımcı olacaktır. @Fatih Toprak

Hocam Sunuclarda sıkıntı mı var dün gece siteye girer giriş yaptırtmadı sayfa yenilendi bazen girerken forumlardaki konulara mesaj kısmı yok oluyordu mesaj yazamıyordum farklı tarayıcılardan denedim geçmişi falan temizledim yine aynı sonuç ama mobilde böyle bir şey olmadı tam olarak sorun nerde
 

Fragger

Dekan
Hocam Sunuclarda sıkıntı mı var dün gece siteye girer giriş yaptırtmadı sayfa yenilendi bazen girerken forumlardaki konulara mesaj kısmı yok oluyordu mesaj yazamıyordum farklı tarayıcılardan denedim geçmişi falan temizledim yine aynı sonuç ama mobilde böyle bir şey olmadı tam olarak sorun nerde

Kesin bir şey söyleyemem fakat forum geliştiricimiz bilgi verecektir.
 

Samed Yelgel

Asistan
Hazır sorunlar adı altın da başlık açılmışken bende yazayım, "Giriş Yap" Butonu bende çalşmıyor, dokunmatik yarı tablet pc kullanıyorum, Bende giriş yapmak için https://forum.shiftdelete.net/login/ Adresini kullanıyorum, Onun dışın da "Site Yüklenemedi" Hatası alıyorum tek ben de değil o kadar kişide var pc de de sorun yok, Bir de bir konuya mesaj yazdığım da otomatik olarak taslak kaydettiği için mesajı göndersem dahi ora da taslak mesaj duruyo zamanla Ekran Görüntüsü ile mesajı güncelleyeceğim
 

Death Mark

Guru
Onursal Üye
Hazır sorunlar adı altın da başlık açılmışken bende yazayım, "Giriş Yap" Butonu bende çalşmıyor, dokunmatik yarı tablet pc kullanıyorum, Bende giriş yapmak için https://forum.shiftdelete.net/login/ Adresini kullanıyorum, Onun dışın da "Site Yüklenemedi" Hatası alıyorum tek ben de değil o kadar kişide var pc de de sorun yok, Bir de bir konuya mesaj yazdığım da otomatik olarak taslak kaydettiği için mesajı göndersem dahi ora da taslak mesaj duruyo zamanla Ekran Görüntüsü ile mesajı güncelleyeceğim

:D bendede tam tersi Sunucularda sorun var site yeniden ayarlandırılmalı
 

Halktan Biri

Dekan
Onursal Üye
Yaşadığınız probleme istinaden resim eklersen yardımcı olabiliriz.[/USER]
Hocam ilginiz için teşekkür ederim. Malesef ekran görüntüsü atamayacağım. Zaten olay üstteki mesajımda belirttiğim gibi.
Şifre kayıtlı. Sorunun bundan olduğunu da düşünmüyorum. Giriş yap yazısına tıklayınca sayfa yenileniyordu ama hala foruma giriş yapılmamış oluyordu.
 
Üst