[h=1][/h]Yaşam için teknoloji sloganıyla sadece bugünü değil, gelecekteki yaşamımızı da iyileştiren teknolojiler sunan Bosch Ev Aletleri, Sevgililer Gününe özel düzenlediği Facebook yarışması ile sevgilimi bir bakışta tanırım, ödülü kaparım diyenlere 10 gün boyunca kıyasıya yarışma fırsatı sundu. Yarışmacılar, sayısı her bölümde artan fotoğraflar arasından sevgililerini en kısa sürede bulmaya çalıştılar ve her gün bir kişi Praktica fotoğraf makinesi kazandı.
Hedefler
Bosch Ev Aletleri için öncelikli hedef, resmi Facebook sayfasının bilinilirliğini arttırmak ve sayfaya yeni hayranlar kazandırmaktı.
· Sevgililer Gününün gücünden faydalanmak.
· Bosch Ev Aletleri Facebook sayfasına yeni hayranlar kazandırmak.
· Bosch Ev Aletlerinin dijital dünyada bilinirliğini arttırmak.
· Proje boyunca var olan ve yeni kazanılan hayranlar arasındaki etkileşimi arttırmak.
Yaklaşım
Bahsedilen hedeflere ulaşmak için yaratıcılığını Dekatlon Buzzın üstlendiği Sevgilimi Bir Bakışta Tanırım yarışması geliştirildi. Proje süresi, hedeflenen hayran kitlesine ulaşabilmek ve yeni fanlar kazanmak için 10 gün olarak belirlendi.
Yarışma kurgusu oldukça basit ve net idi; Yarışmacılar 10 gün boyunca, sayısı her bölümde artan fotoğraflar arasından sevgililerini en kısa sürede bulmaya çalıştılar ve her gün bir kişi Praktica fotoğraf makinesi kazandı.
Sonuçlar
· Projeye 10 gün boyunca toplamda 10.754 kullanıcı katıldı.
· Oyun 10 gün boyunca 126.159 kez oynandı.
· Proje sonrası Bosch Ev Aletleri resmi Facebook sayfası 19.209 yeni fan kazandı.
· Proje sonrası Bosch Ev Aletleri resmi Facebook sayfasında fanlar arasındaki etkileşim 18.246 kişiye yükseldi.
Hedefler
Bosch Ev Aletleri için öncelikli hedef, resmi Facebook sayfasının bilinilirliğini arttırmak ve sayfaya yeni hayranlar kazandırmaktı.
· Sevgililer Gününün gücünden faydalanmak.
· Bosch Ev Aletleri Facebook sayfasına yeni hayranlar kazandırmak.
· Bosch Ev Aletlerinin dijital dünyada bilinirliğini arttırmak.
· Proje boyunca var olan ve yeni kazanılan hayranlar arasındaki etkileşimi arttırmak.
Yaklaşım
Bahsedilen hedeflere ulaşmak için yaratıcılığını Dekatlon Buzzın üstlendiği Sevgilimi Bir Bakışta Tanırım yarışması geliştirildi. Proje süresi, hedeflenen hayran kitlesine ulaşabilmek ve yeni fanlar kazanmak için 10 gün olarak belirlendi.
Yarışma kurgusu oldukça basit ve net idi; Yarışmacılar 10 gün boyunca, sayısı her bölümde artan fotoğraflar arasından sevgililerini en kısa sürede bulmaya çalıştılar ve her gün bir kişi Praktica fotoğraf makinesi kazandı.
Sonuçlar
· Projeye 10 gün boyunca toplamda 10.754 kullanıcı katıldı.
· Oyun 10 gün boyunca 126.159 kez oynandı.
· Proje sonrası Bosch Ev Aletleri resmi Facebook sayfası 19.209 yeni fan kazandı.
· Proje sonrası Bosch Ev Aletleri resmi Facebook sayfasında fanlar arasındaki etkileşim 18.246 kişiye yükseldi.