- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,457
- Reaksiyon puanı
- 530
- Puanları
- 0
Facebook video reklamları kullanıcıların haber akışında görüntülenecek.
Facebook 'un yeni reklam türü olarak geliştirdiği video reklamların bu yaz içerisinde yayına başlayacağı hakkında detaylı bilgi yoktu. Financial Times haberine göre Facebook tarafından yayınlanacak olan video reklamlar kullanıcıların haber akışlarında görüntülenecek ve otomatik olarak oynatılmaya başlanacak. Ayrıca bu yeni reklam modelinin Facebook için günlük olarak 4 milyon doların üzerinde bir gelir oluşturabileceği konuşulmakta.
Yeni reklam modeliyle birlikte büyük isimlerin bu reklam türünü kullanmasına kesin gözüyle bakılıyor. Zaten hali hazırda video reklamlarını kurumsal sayfalarında yayınlayan büyük şirketler, yeni reklam modelinin hayata geçmesiyle birlikte tüm kullanıcıların haber akışı üzerinde video reklamlarını oynatabilecekler.
Bu noktada büyük markalarda reklamlarını yayınlayacağı ürünleri ve bu ürünler için hazırlanan videoları dikkatli bir şekilde seçmek zorunda kalacaklar. Çünkü en ufak bir hatada kullanıcılar arasında marka değeriyle ilgili büyük çapta bir tartışma çıkması gayet olası.
Bu uygulamanın temmuz ayı içerisinde yavaş yavaş yürürlüğe girmesi bekleniyor.
TRT Haber
Facebook 'un yeni reklam türü olarak geliştirdiği video reklamların bu yaz içerisinde yayına başlayacağı hakkında detaylı bilgi yoktu. Financial Times haberine göre Facebook tarafından yayınlanacak olan video reklamlar kullanıcıların haber akışlarında görüntülenecek ve otomatik olarak oynatılmaya başlanacak. Ayrıca bu yeni reklam modelinin Facebook için günlük olarak 4 milyon doların üzerinde bir gelir oluşturabileceği konuşulmakta.
Yeni reklam modeliyle birlikte büyük isimlerin bu reklam türünü kullanmasına kesin gözüyle bakılıyor. Zaten hali hazırda video reklamlarını kurumsal sayfalarında yayınlayan büyük şirketler, yeni reklam modelinin hayata geçmesiyle birlikte tüm kullanıcıların haber akışı üzerinde video reklamlarını oynatabilecekler.
Bu noktada büyük markalarda reklamlarını yayınlayacağı ürünleri ve bu ürünler için hazırlanan videoları dikkatli bir şekilde seçmek zorunda kalacaklar. Çünkü en ufak bir hatada kullanıcılar arasında marka değeriyle ilgili büyük çapta bir tartışma çıkması gayet olası.
Bu uygulamanın temmuz ayı içerisinde yavaş yavaş yürürlüğe girmesi bekleniyor.
TRT Haber