Facebook’un Türkiye Ülke Direktörü Derya Özkaya Matraş oldu

rawkid

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
7,252
Reaksiyon puanı
1,317
Puanları
1,358
1449044083_Derya_Ozkaya_Matras_01-e1449045798281-940x470.jpg


Facebook’un yeni Türkiye Ülke Direktörü Derya Özkaya Matraş oldu. Fırat Dirik’in ayrılmasıyla boşalan koltukta Matraş Facebook bünyesindeki Türkiye’de faaliyet gösteren marka ve ajansların Facebook, Instagram ve diğer ilgili şirket ürünlerini ekibine liderlik edecek.


Derya Özkaya Matraş’ın tecrübesine biraz yakından bakacak olursak, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Elektrik – Elektronik Mühendisliği Bölümü’nde alan Matraş, Columbia Business School’da MBA derecesini tamamlamış. Daha önce Oliver Whyman, McKinsey & Company gibi uluslararası şirketlerde görev alan Matraş, Facebook’a katılmadan önce Doğan Holding bünyesinde Perakende, Eğlence ve Eğitim Grubu’ndan sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görev yapmaktaydı.


Matraş’ın konuyla ilgili açıklaması ile tamamlayalım ;


“Facebook’ta bizim sıkça kullandığımız bir söz var: Biz bu yolculuğun henüz sadece yüzde 1’ini tamamladık – ve bu durum Facebook’un Türkiye’deki faaliyetleri için daha doğru olamazdı. Ben bu yolculuğa daha yeni başlıyorum; fakat bağlantının gücüne dair gördüklerim şimdiden çok ilham verici… Facebook ülkemizde çok yaygın olarak kullanılıyor ve bu durum şirketin sunduğu ilgili ve etkili reklam çözümleri ile birleştiğinde ortaya, Türkiye’nin günden güne gelişen ve zenginleşen ekosisteminde faaliyet göstermek isteyen marka ve ajanslar için eşi bulunmaz fırsatlar çıkarıyor. Türkiye’deki mevcut ve potansiyel müşterilerimizin etkili dijital stratejiler geliştirmesine destek olmayı ve müşterilerimizin Facebook deneyimlerini en iyi noktaya taşımak için onlarla çalışmayı sabırsızlıkla bekliyorum.”

Kaynak
 
Üst