- Katılım
- 9 Ocak 2014
- Mesajlar
- 7,252
- Reaksiyon puanı
- 1,317
- Puanları
- 1,358
Facebookun yeni Türkiye Ülke Direktörü Derya Özkaya Matraş oldu. Fırat Dirikin ayrılmasıyla boşalan koltukta Matraş Facebook bünyesindeki Türkiyede faaliyet gösteren marka ve ajansların Facebook, Instagram ve diğer ilgili şirket ürünlerini ekibine liderlik edecek.
Derya Özkaya Matraşın tecrübesine biraz yakından bakacak olursak, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümünde alan Matraş, Columbia Business Schoolda MBA derecesini tamamlamış. Daha önce Oliver Whyman, McKinsey & Company gibi uluslararası şirketlerde görev alan Matraş, Facebooka katılmadan önce Doğan Holding bünyesinde Perakende, Eğlence ve Eğitim Grubundan sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görev yapmaktaydı.
Matraşın konuyla ilgili açıklaması ile tamamlayalım ;
Facebookta bizim sıkça kullandığımız bir söz var: Biz bu yolculuğun henüz sadece yüzde 1ini tamamladık ve bu durum Facebookun Türkiyedeki faaliyetleri için daha doğru olamazdı. Ben bu yolculuğa daha yeni başlıyorum; fakat bağlantının gücüne dair gördüklerim şimdiden çok ilham verici Facebook ülkemizde çok yaygın olarak kullanılıyor ve bu durum şirketin sunduğu ilgili ve etkili reklam çözümleri ile birleştiğinde ortaya, Türkiyenin günden güne gelişen ve zenginleşen ekosisteminde faaliyet göstermek isteyen marka ve ajanslar için eşi bulunmaz fırsatlar çıkarıyor. Türkiyedeki mevcut ve potansiyel müşterilerimizin etkili dijital stratejiler geliştirmesine destek olmayı ve müşterilerimizin Facebook deneyimlerini en iyi noktaya taşımak için onlarla çalışmayı sabırsızlıkla bekliyorum.
Kaynak