Erdoğan'a fotomontajlı tezgâh

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

darkstar

Doçent
Racon keser gibi PEYGAMBER EFENDİMİZ HZ MUHAMMED MUSTAFA SALLAHU ALEYHİ VESSELAM övgüsü almış bir atamızın türbesine bu şekilde girmesi doğru mu?
Resim olduğu için pek gözükmüyor ama mermerler titremiş sanırım kesilen racondan...
Adam gitmiş fatihasını okumuş kardeşim uzatmaya ne gerek var o resim -pr için özellikle çekilmiş çok net bu.

Resimde montaj yapan kişiler de 3-5 güne bulunup hakaretten tutuklanır dert etmeyin.
Allahın adaleti er yada geç tecelli eder hoşunuza gitse de gitmese de şüpheniz olmasın.
 
Son düzenleme:

Usui Takumi

Profesör
Ekrem İmamoğlu kayyum atayın beni görevden alın böylece mağduriyet oluşturayım diye kıçını yırtıyor, infial oluşturmaya çalışıyor ama Tayyip Erdoğan kurt siyasetçi yemez bu ayakları. Halk, yeter artık alın bunu görevden, istemiyoruz biz bunu diye isyan boyutuna gelmeden devlet bu adamı ne kadar saçmalarsa saçmalasın veya aleni ihanet etmediği, teröre destek gibi şeyler yapmadığı sürece görevden almaz. Videosunu gördüm ben adam bildiğin mafya babası elelr arkada artis artis yürüyerek gibi giriyor türbeye ve tekme atıyor. Türbe Fatih'in değil annesinin türbesi, Gülbahar Hatundu sanırım. Yani terbiyesizlik daha büyük.
 
Sizin uydurduğunuza inanmak aydınlanmak mı oldu şimdi?
Usain, bu kadar kırıcı olmak zorunda değilsin. Eğer yazdıklarımda ciddi olsaydım, haklılık payın vardı. Lakin şakaydı yazdığım sadece. Bilirsin ara ara bazen en sert ortamlarda bile şakalaşmayı, latife yapmayı seven biriyimdir. Neyse basit bir şakayı bile bu kadar abarttığına göre, kalsın, yazmadım farzet.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Adam elleri arkada türbe ziyaret etti diye saygısız durumuna mı düştü doğru mu anladım şimdi?
Türbelerde yatanlar davar çobanı Haso ağa olaydı sana kocaman bir eyvallah, haklısın diyebilirdim. Saygı göstermeyeceğin bir türbede ne işin var, onu da anlamak mümkün değil ya neyse.
 

xPhoenix06

Profesör
Kusura bakmayın ama içinizde öyle bir kin var ki inanılır gibi değil. Adam elleri arkada türbe ziyaret ediyor diye saygısız olduysa bundan sonra sizi siyaset konularında ciddi almamaya başlayacağım.
 
Kusura bakmayın ama içinizde öyle bir kin var ki inanılır gibi değil. Adam elleri arkada türbe ziyaret ediyor diye saygısız olduysa bundan sonra sizi siyaset konularında ciddi almamaya başlayacağım.
Kin bizden değil, sizden sorulur. Tayyip ERDOĞAN söz konusu olduğu zaman. İşin içinde o yoksa çok insancılsınız, hoşgörülüsünüz, cicisiniz, şekersiniz... De, işin içine o girdi mi bir anda bütün devreler yanıyor, ağzınızdan kin odunuyla yanan kapkara dumanlar çıkmaya başlıyor. İşte ben de bu çifte standarda uyuz oluyorum.
 

AliBaki

Asistan
Yasaklı
İddia ediyorum ki Erdoğan yapsa bunu Erdoğan'a demediginiz kalmaz. Gerçi bunu Erdoğan yapsa bende kötü derim. Ama siz aynısını yapsanız keşke
 

xPhoenix06

Profesör
Kin bizden değil, sizden sorulur. Tayyip ERDOĞAN söz konusu olduğu zaman. İşin içinde o yoksa çok insancılsınız, hoşgörülüsünüz, cicisiniz, şekersiniz... De, işin içine o girdi mi bir anda bütün devreler yanıyor, ağzınızdan kin odunuyla yanan kapkara dumanlar çıkmaya başlıyor. İşte ben de bu çifte standarda uyuz oluyorum.
Cumhurbaşkanını sevmemek ile kin beslemek arasında fark var. Ben onu sevmem belki de nefret ederim ama kaç kere benim ona kin dolu bir mesaj yazdığımı gördünüz? Onu eleştirebilirim bu benim hakkım ama asla kin dolu bir mesaj yazmam. Bu konuda Erdoğan bile olsa elleri arkada türbe gezse yine ''burada bir saygısızlık göremedim.'' yazarım.
 
Cumhurbaşkanını sevmemek ile kin beslemek arasında fark var. Ben onu sevmem belki de nefret ederim ama kaç kere benim ona kin dolu bir mesaj yazdığımı gördünüz? Onu eleştirebilirim bu benim hakkım ama asla kin dolu bir mesaj yazmam. Bu konuda Erdoğan bile olsa elleri arkada türbe gezse yine ''burada bir saygısızlık göremedim.'' yazarım.
Kusura bakma, aslında bu belki sana biraz haksızlık oldu. Çünkü ben bunu sizin özelinizde genele teşmil ederek yazmak istemiştim.

Bu arada, elleri arkada ziyaret edilme olayında, sizin normal karşılamanıza bir sözüm yok. Sonuçta insanların yetişme tarzları, algıları farklıdır. Fakat bunu normal görmeyenleri de sizin anlamanız gerek, çünkü onların da yetişme tarzları, algıları sizinkinden farklıdır. Mesela bir batılı eline bir İncil aldığı zaman onu okuduktan sonra yere koyabilir, sıradan bir yere bırakabilir, bu onun için normaldir; Ama biz müslümanlar öyle değiliz, biz kitabımıza abdest almadan el dokunmayız, onu göğüs hizasından aşağı bir yere asla koymayız. Dedim ya bunların hepsi insanın yetiştiği kültür ortamıyla alakalı...
 

Usui Takumi

Profesör
Kilisede papazın yanında el-pençe divan durup müslümanın türbesinde mafya babası gibi artis artis yürüyüp türbeye tekme atıyorsa hiçkimse "nolmuş elleri arkada yürümüşse" diyerek bu rezilliği hoş göremez. Hoş görüyorsa daha büyük alçaktır.
 

Görkeem

Profesör
Kusura bakmayın ama içinizde öyle bir kin var ki inanılır gibi değil. Adam elleri arkada türbe ziyaret ediyor diye saygısız olduysa bundan sonra sizi siyaset konularında ciddi almamaya başlayacağım.

Bunlar ucuz siyaset oyunları , böyle daha çok oy düşürüyorlar işte :) adamın orada birşey yaptığı yok komedi bunlar
 

Usain

Yazdığım mesajlardaki her şey hayal ürünüdür.
Yönetici
Moderatör
Usain, bu kadar kırıcı olmak zorunda değilsin. Eğer yazdıklarımda ciddi olsaydım, haklılık payın vardı. Lakin şakaydı yazdığım sadece. Bilirsin ara ara bazen en sert ortamlarda bile şakalaşmayı, latife yapmayı seven biriyimdir. Neyse basit bir şakayı bile bu kadar abarttığına göre, kalsın, yazmadım farzet.
Amacım kimseyi kırmak değil.
 
adamın orada birşey yaptığı yok komedi bunlar
Komedini yesinler!
Aslında doğru dersin bir yerde. Çünkü siz ve sizin gibi düşünenler için normaldir. Bu konuda sizlerin bizi anlayabilmesi gerçekten mümkün değil. Çünkü türbede yatan kişi sizin için hiçbir şey ifade etmiyor.

Ama bizim için:
Henüz 21 yaşındaydı. Tam yedi dili ana dili gibi konuşabiliyordu. O gün dünyanın en büyük balistik uzmanı bir mühendisiydi. O güne kadar dünya yüzünde dökülmüş en büyük top olan ve surları yıkan şahi topunun plan ve projesini çizen adamdı. Büyük bir şair ve bilimadamıydı. Bir çağ kapatmış, yeni bir çağ açmıştı.

Ama en önemlisi neydi bilir misin? Sizin için hiçbir önemi olmasa da o bizim peygamberimizin övgüsüne mazhar olmuş bir adamdı. Bu yüzden onun huzuruna kemal-i hürmetle varır, milletimizin tarihinde altından bir sayfanın müsebbibi olduğu için onun huzurunda bir çobanın önünde durur gibi durmaktan haya ederiz. En azından onu öven Peygamber hatırına...

Ama dedim ya, bunların sizin nezdinizde birşey ifade etmemesini anlarım, saygıyla da karşılarım. Lakin, sizin gibi düşünmeyenlere de sizin saygı duymanızı beklerim. Bunu anlayabilmek çok zor bir şey mi?
 

Usain

Yazdığım mesajlardaki her şey hayal ürünüdür.
Yönetici
Moderatör
Komedini yesinler!
Aslında doğru dersin bir yerde. Çünkü siz ve sizin gibi düşünenler için normaldir. Bu konuda sizlerin bizi anlayabilmesi gerçekten mümkün değil. Çünkü türbede yatan kişi sizin için hiçbir şey ifade etmiyor.

Ama bizim için:
Henüz 21 yaşındaydı. Tam yedi dili ana dili gibi konuşabiliyordu. O gün dünyanın en büyük balistik uzmanı bir mühendisiydi. O güne kadar dünya yüzünde dökülmüş en büyük top olan ve surları yıkan şahi topunun plan ve projesini çizen adamdı. Büyük bir şair ve bilimadamıydı. Bir çağ kapatmış, yeni bir çağ açmıştı.

Ama en önemlisi neydi bilir misin? Sizin için hiçbir önemi olmasa da o bizim peygamberimizin övgüsüne mazhar olmuş bir adamdı. Bu yüzden onun huzuruna kemal-i hürmetle varır, milletimizin tarihinde altından bir sayfanın müsebbibi olduğu için onun huzurunda bir çobanın önünde durur gibi durmaktan haya ederiz. En azından onu öven Peygamber hatırına...

Ama dedim ya, bunların sizin nezdinizde birşey ifade etmemesini anlarım, saygıyla da karşılarım. Lakin, sizin gibi düşünmeyenlere de sizin saygı duymanızı beklerim. Bunu anlayabilmek çok zor bir şey mi?
Ri̇ca edi̇yorum i̇nsanlari bölmeye çalişmayin. Si̇z de türksünüz, ben de türküm, o da türk.

Fati̇h sultan mehmet hepi̇mi̇zi̇n dedesi̇. İstanbul hepi̇mi̇zi̇n i̇stanbulu. Ne demek sanki̇ bi̇z saygi duymuyormuşuz gi̇bi̇. "İfade etmez"Mi̇ş... Tutturmuşsunuz bi̇r yunan lafi. Yahu ben hayatimda böyle bölücü, ayriştirici i̇nsanlar görmedi̇m.

Geli̇n ki̇mseye ak parti̇li̇ deği̇l di̇ye yunan demeyi̇n. Ki̇mseyi̇ ayriştirmayin. Bi̇z bu topraklarin çocuğuyuz şu nefretten vazgeçi̇n.

40 yaşinda adamin çocuk gi̇bi̇ türbeye tekme atmayacağini düşünebi̇li̇n. Sirf si̇zi̇n gi̇bi̇ düşünmüyor di̇ye i̇nsanlari yargilamayin.



Abi̇mdi̇r di̇yorum susayim di̇yorum ama si̇z i̇nsanlari gruplamaktan bikmiyorsunuz.
 
Son düzenleyen moderatör:

Strasza

Doçent
saygı konusunda yorum yapamayacağım türbelerdeki davranış protokolünü bilmiyorum.

ayrıca yalan ve montaj işi iki tarafta da bolca var, hiç kimseler ak kaşık değil. game of thrones'tan beter türkiye'de siyaset. olay hata yarıştırmaya döndüğü için yazıyorum.
 

Görkeem

Profesör
Komedini yesinler!
Aslında doğru dersin bir yerde. Çünkü siz ve sizin gibi düşünenler için normaldir. Bu konuda sizlerin bizi anlayabilmesi gerçekten mümkün değil. Çünkü türbede yatan kişi sizin için hiçbir şey ifade etmiyor.

Ama bizim için:
Henüz 21 yaşındaydı. Tam yedi dili ana dili gibi konuşabiliyordu. O gün dünyanın en büyük balistik uzmanı bir mühendisiydi. O güne kadar dünya yüzünde dökülmüş en büyük top olan ve surları yıkan şahi topunun plan ve projesini çizen adamdı. Büyük bir şair ve bilimadamıydı. Bir çağ kapatmış, yeni bir çağ açmıştı.

Ama en önemlisi neydi bilir misin? Sizin için hiçbir önemi olmasa da o bizim peygamberimizin övgüsüne mazhar olmuş bir adamdı. Bu yüzden onun huzuruna kemal-i hürmetle varır, milletimizin tarihinde altından bir sayfanın müsebbibi olduğu için onun huzurunda bir çobanın önünde durur gibi durmaktan haya ederiz. En azından onu öven Peygamber hatırına...

Ama dedim ya, bunların sizin nezdinizde birşey ifade etmemesini anlarım, saygıyla da karşılarım. Lakin, sizin gibi düşünmeyenlere de sizin saygı duymanızı beklerim. Bunu anlayabilmek çok zor bir şey mi?

Çok yanlış konuşuyorsun senin psikolojin bozuk buna eminim .

Orada neye terbiyesizlik yapmış , sadece elleri arkada da ne var bun da ? boşa yaşıyorsunuz
 
Çok yanlış konuşuyorsun senin psikolojin bozuk buna eminim .
Orada neye terbiyesizlik yapmış , sadece elleri arkada da ne var bun da ? boşa yaşıyorsunuz
Sen bizi anlamazsın demiştim. Anlamadığına da kızmıyorum da anlamadığını da anlamıyorsun, işte işin o tarafı yoruyor insanı. Sen karşıdakileri anlamaya da çalışmıyorsun. En kolay yolu seçiyorsun. Hakaret et, psikolojik bozuklukla suçla...

Anlamadığına da, anlamadığını anlamadığına da... Hepsine razıyım; Lakin terbiyeni bozma, edebini yitirme kardeşim, ötekilerin telafisi mümkün de, bunun yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ABİMDİR DİYORUM SUSAYIM DİYORUM AMA SİZ İNSANLARI GRUPLAMAKTAN BIKMIYORSUNUZ.
Büyük harflerle yazarak zaten diyeceğini dedin Usain.
Lakin ben o satırları sadece Jack Reacher özelinde yazdım. Bir başkası için, hele de senin için kesinlikle bir telmihte bulunmadım. Burası siyaset köşesi ve sonuçta tartışıyoruz. Hepsi bu kadar, bu öfke ve celal sana hiç yakışmadı. Benim yazdıklarıma kendini muhatap kabul etmen asıl üzücü olan. Saygı derken büyük harflerle gösterdin zaten. Umarım başkaları için yazdıklarımı bir daha kendin muhatap ederek bu kadar kırıcı olmazsın.
 
Son düzenleme:

Usain

Yazdığım mesajlardaki her şey hayal ürünüdür.
Yönetici
Moderatör
Büyük harflerle yazarak zaten diyeceğini dedin Usain.
Lakin ben o satırları sadece Jack Reacher özelinde yazdım. Bir başkası için, hele de senin için kesinlikle bir telmihte bulunmadım. Burası siyaset köşesi ve sonuçta tartışıyoruz. Hepsi bu kadar, bu öfke ve celal sana hiç yakışmadı. Benim yazdıklarıma kendini muhatap kabul etmen asıl üzücü olan. Saygı derken büyük harflerle gösterdin zaten. Umarım başkaları için yazdıklarımı bir daha kendin muhatap ederek bu kadar kırıcı olmazsın.
Bir tek bu konu için değildi yazdıklarım. Ve bir kişiye değil topluluğa bir haykırmaydı diyebilirim. Ben kızar, haddimi aşar bağırırım ama kimseyi düşünceleri için ayrıştırmam. Söylemek istediğim konu buydu. O, bu demeyi bırakalım da güzelce yaşayalım istiyorum. Konuyu burada kapatacağım.
 

Son mesajlar

Üst