Casper Laptop Yardım Edin

Akmerttan

Öğrenci
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Merhaba SDN Değerli Üyeleri Sizden Bu Konuda Yardım Sizden Bu Konuda Yardım Alacaktım...



13-14 ay önce aldığım casper marka laptop 3 kere servise verdim verme sebeleri;

1) Mavi Ekran Hatası Veriyordu.
Sonuç: Anakart Değiştirdiler.

2) Yine Mavi Ekran Hatası Veriyor. ve Dvd RW Cd-DVD Okumuyordu.
Sonuç: Anakart Değiştirildi. ve DVD RW Değişti.

3) Bu Sefer Dvd RW Yazarken CD-DVD Yakıyor ve Son Zamanlarda Mavi Ekran Hatası Veriyordu.
Sonuç: Dvd RW Değişti Yapılan Testler Sonucu Mavi Ekran Hatası Görülmedi. vs.

Bu Durumda 2 Kere Anakart ve 2 Kere Dvd RW Değişti.

01.12.2009 Tarihinde Teknik Servise Verdim. 29.12.2009 Geri Aldım Aldığım Gün Mavi Ekran Hatası Verdi. Bende Resmini Çektim.

04.01.2010 Pazartesi tekrar servise verdim. Değişimin istiyorum yaparlarmı.

Son Mavi Ekran Hatası



29122009002.jpg



Düzeltim :D
 

asilgenc

Öğrenci
Katılım
3 Eylül 2009
Mesajlar
80
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba öncelikle burası wardom değil siftdelete.net şaşırdın galiba :) ben pek fazla anlamam ama senin problemin donanım değil yazılım hatasına benziyo resimdeki öyle korsan windows filanmı kullanıyorsun
 

yusher

Profesör
Katılım
30 Haziran 2008
Mesajlar
1,146
Reaksiyon puanı
12
Puanları
218
yapmaları lazım
 

mekanikdesign

Asistan
Katılım
14 Ekim 2008
Mesajlar
304
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Problem donanımsal, değişim talep et değiştirirler merak etme.
 

SKYNET

Doçent
Katılım
1 Temmuz 2009
Mesajlar
944
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Kesinlikle donanım arızası, değişim meselesinde biraz diretebilirler. Bazı kurallar var
 

Busss

Doçent
Katılım
22 Ekim 2009
Mesajlar
761
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
Tüketici kanununu incele belli sayıda tekrar ve yeni sıkıntılar sonucu makineyi tamamen değitirmeyi talep edebilirsin.
 

Akmerttan

Öğrenci
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
4. kez verdim 5 olursa kesinklikle yenisi alırım ama şimdi verme ihtimalleri var..
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,032
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
benim bildiğim 3 kez aynı hatadan dolayı teknik servise giderse yenisi vermek zorundalar.bence değiştirme kanusunda diret yenisini all..
 

yasark

Asistan
Katılım
10 Aralık 2009
Mesajlar
216
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Tüketici kanunlarına göre;
1 yıl içerisinde aynı parça 3. arızasında
1 yıl içerisinde farklı parça 5. arızasında
değişim hakkın doğmaktadır.
Aldığın tarihe göre hesapla, eğer bu şartlara uyuyorsa değişim hakkın var, hayır derler ise şikayetvar.com veya Casper Call Center a başvurursan sonuç alabilirsin.
 

new_order

Asistan
Katılım
16 Şubat 2009
Mesajlar
214
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Çoğu teknik serviste zaten değişim vermemek için aynı parça hatası sorunu vermiyolar ki sende de aynısını yapmışlar 2-2 eşitlemişler:) Kanun koyuyosun nerden delebiliriz diye arıyorlar! yok böle bi mantalite
 

Akmerttan

Öğrenci
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Çoğu teknik serviste zaten değişim vermemek için aynı parça hatası sorunu vermiyolar ki sende de aynısını yapmışlar 2-2 eşitlemişler:) Kanun koyuyosun nerden delebiliriz diye arıyorlar! yok böle bi mantalite

aynen kardeş
 
Üst