- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,961
- Reaksiyon puanı
- 450
- Puanları
- 7,263
Tam tarih hatırlayamayacağım ama Avea'nın 'Yıkılan Paket' reklamlarının döndüğü dönem küçük kardeşimi bu pakete üye yapmak istedim. Reklamda Her yöne 500 dk + 1 gb internet + 1000 sms şeklinde duyuru yaptı Avea. Ayrıntısını öğrenmek üzere Avea'nın web sayfasına girdim. Reklamdaki bilginin tam aksine Avealılarla 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB internet şeklinde olduğunu gördüm.
Bir abone merkezine gidip sordum bu durumu. Numara taşımak şartıyla faydalanabileceğimi aksi takdirde Avealılarla 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB internet şeklinde kayıt alabileceklerini söyledi arkadaşlar. Ancak reklamlarda bu durumdan hiç bahsedilmiyordu.
Soluğu ofiste aldım ve BTK'nın web sitesi üzerinden durumu anlatan bir şikayet dilekçesi doldurup gönderdim. Bugün akşam üzeri
0555 444 1 500 numaralı telefondan arandım. Karşımdaki şahıs Avea Genel Müdürlükten aradığını, BTK'ya yaptığım şikayet için bilgilendirmede bulunacağını söyledi.
Dilekçede belirttiğim hususları aynen kendisine ilettim. Bana verdiği cevap "Aslında öyle değil de şöyledir. Üye alımı kapanmıştır falan filan...Konu ile alakasız bi sürü şey dinledim kendisinden. Peki dedim hem kampanya tanıtıyorsunuz hem de kampanya şartlarından bahsetmiyorsunuz. Numara taşıma gerektiğini niye söylemiyorsunuz. Asıl bomba burada patladı zaten. Komedi mi diyeyim, trajedi mi diyeyim bilmiyorum ama, "reklamın tanıtım amacı yoktur" dedi arkadaş. Yani siz reklamları dikkate almayın, güvenmeyin. Web sitesi ya da abone merkezi üzerinden doğru bilgi alıp işlem yapın dedi, işin Türkçesi. Sonrasında da konu ile ilgili şikayetlik bir durumun olmadığını BTK'ya bildireceklerini söyleyip kapadı telefonu.
Güzel ülkemde işler böyle dönüyor malesef. Göz göze kandırılıyoruz. Hakkımızı aramasak, araştırmasak başımıza neler gelecek kim bilir. Allah'a emanet yaşıyoruz !!
http://www.avea.com.tr/tr/sta/birey...smanetsms&pagemenu=paketler.konusma.faturasiz
Bir abone merkezine gidip sordum bu durumu. Numara taşımak şartıyla faydalanabileceğimi aksi takdirde Avealılarla 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB internet şeklinde kayıt alabileceklerini söyledi arkadaşlar. Ancak reklamlarda bu durumdan hiç bahsedilmiyordu.
Soluğu ofiste aldım ve BTK'nın web sitesi üzerinden durumu anlatan bir şikayet dilekçesi doldurup gönderdim. Bugün akşam üzeri
0555 444 1 500 numaralı telefondan arandım. Karşımdaki şahıs Avea Genel Müdürlükten aradığını, BTK'ya yaptığım şikayet için bilgilendirmede bulunacağını söyledi.
Dilekçede belirttiğim hususları aynen kendisine ilettim. Bana verdiği cevap "Aslında öyle değil de şöyledir. Üye alımı kapanmıştır falan filan...Konu ile alakasız bi sürü şey dinledim kendisinden. Peki dedim hem kampanya tanıtıyorsunuz hem de kampanya şartlarından bahsetmiyorsunuz. Numara taşıma gerektiğini niye söylemiyorsunuz. Asıl bomba burada patladı zaten. Komedi mi diyeyim, trajedi mi diyeyim bilmiyorum ama, "reklamın tanıtım amacı yoktur" dedi arkadaş. Yani siz reklamları dikkate almayın, güvenmeyin. Web sitesi ya da abone merkezi üzerinden doğru bilgi alıp işlem yapın dedi, işin Türkçesi. Sonrasında da konu ile ilgili şikayetlik bir durumun olmadığını BTK'ya bildireceklerini söyleyip kapadı telefonu.
Güzel ülkemde işler böyle dönüyor malesef. Göz göze kandırılıyoruz. Hakkımızı aramasak, araştırmasak başımıza neler gelecek kim bilir. Allah'a emanet yaşıyoruz !!
http://www.avea.com.tr/tr/sta/birey...smanetsms&pagemenu=paketler.konusma.faturasiz