BTK'ya şikayetim ve Avea'nın dönüşü !!

mr_rain

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,961
Reaksiyon puanı
450
Puanları
7,263
Tam tarih hatırlayamayacağım ama Avea'nın 'Yıkılan Paket' reklamlarının döndüğü dönem küçük kardeşimi bu pakete üye yapmak istedim. Reklamda Her yöne 500 dk + 1 gb internet + 1000 sms şeklinde duyuru yaptı Avea. Ayrıntısını öğrenmek üzere Avea'nın web sayfasına girdim. Reklamdaki bilginin tam aksine Avealılarla 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB internet şeklinde olduğunu gördüm.

Bir abone merkezine gidip sordum bu durumu. Numara taşımak şartıyla faydalanabileceğimi aksi takdirde Avealılarla 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB internet şeklinde kayıt alabileceklerini söyledi arkadaşlar. Ancak reklamlarda bu durumdan hiç bahsedilmiyordu.

Soluğu ofiste aldım ve BTK'nın web sitesi üzerinden durumu anlatan bir şikayet dilekçesi doldurup gönderdim. Bugün akşam üzeri
0555 444 1 500 numaralı telefondan arandım. Karşımdaki şahıs Avea Genel Müdürlükten aradığını, BTK'ya yaptığım şikayet için bilgilendirmede bulunacağını söyledi.

Dilekçede belirttiğim hususları aynen kendisine ilettim. Bana verdiği cevap "Aslında öyle değil de şöyledir. Üye alımı kapanmıştır falan filan...Konu ile alakasız bi sürü şey dinledim kendisinden. Peki dedim hem kampanya tanıtıyorsunuz hem de kampanya şartlarından bahsetmiyorsunuz. Numara taşıma gerektiğini niye söylemiyorsunuz. Asıl bomba burada patladı zaten. Komedi mi diyeyim, trajedi mi diyeyim bilmiyorum ama, "reklamın tanıtım amacı yoktur" dedi arkadaş. Yani siz reklamları dikkate almayın, güvenmeyin. Web sitesi ya da abone merkezi üzerinden doğru bilgi alıp işlem yapın dedi, işin Türkçesi. Sonrasında da konu ile ilgili şikayetlik bir durumun olmadığını BTK'ya bildireceklerini söyleyip kapadı telefonu.

Güzel ülkemde işler böyle dönüyor malesef. Göz göze kandırılıyoruz. Hakkımızı aramasak, araştırmasak başımıza neler gelecek kim bilir. Allah'a emanet yaşıyoruz !!

http://www.avea.com.tr/tr/sta/birey...smanetsms&pagemenu=paketler.konusma.faturasiz
 

poyrazl

Asistan
Katılım
12 Şubat 2011
Mesajlar
226
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
benzer durumu bende yaşadım..süperonline ile ilgili..
 

mr_rain

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,961
Reaksiyon puanı
450
Puanları
7,263

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Asıl mesele alt yazı değil ki. Reklamın tanıtım amacının olmaması ! ve güya müşteri memnuniyeti amacıyla aranmam ve konu ile alakasız bi sürü zırva dinlemem :)


Amacına ulaşmış aslında sen geçtiğine göre :)
 

ahmeta

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
2,328
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Geçen sene aynı olay benim başıma geldi, aynı pakete hem kendi numaramı hem eşimin numarasını üye yaptım sonra aveacı arkadaşlar internei paketten çıkartmışlar ama haber vermediler 3 ay kol gibi fatura ödedim sadece internet kullanımı için ve 4 hattımı avea dan vodafona geçirdim.
Avea kazıkçı ve insanları yolarak para kazanma zihniyetin de olan bir kuruluş.
Umarım yurdum insanı kimin ne olduğunu görür ve doğru kararı verir!!!
 

rtgrlndr

Profesör
Katılım
19 Aralık 2010
Mesajlar
1,397
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
bu durum genellikle hepsinde oluyor. canım ülkemde yok şöyle adam akıllı , dürüst bir operatör ne yapalım.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Dostum aynısını bende yaşadım. Bende sosyal medyanın gücüdür dedim ve twitter sayfalarına attım. Sonra beni aradılar ve aynen dediğin gibi zırvaladılar. Aynı mes'ele üzerineydi şikayetim. Tek fark ben bu pakete avea'ya yeni geçtiğim için üye olmuştum ve yanlışlıkla heryöne 500 dakika yerine aveaya 1000dk seçmişim. Neyse sonraki ay değiştiririm dedim. Sonraki ay paketi aldığımda 500 heryöneden yararlanamayacağımı çünkü bir kere öbür pakete üye olduğumu bunu değiştiremeyeceğimi söylediler. Bende telefonda bana zırvalayan kadına tamam tamam dedim ve kapattım. Çünkü oda ona denileni söylüyor bize onunda bu konuda suçu veya hükmü yok..
 

thepolice2

Doçent
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Yine de Turkcell kadar kötü değil. Ben Turkcell kullanıyordum. 3G destekli bir telefonum olduğu için 100 MB internet paketim vardı. Bir gün Turkcell den "paketiniz bitmiştir" şeklinde bir mesaj geldi. Ben de hemen mobil veriyi kapattım. Hemen arkasından bir mesaj daha geldi. "Paketinizi 2 MB aştınız ve bu kullanım 15 TL ile ücretlendirildi" Hemen Turkcell i aradım sordum doğrudur dediler. 2 MB paket aşımına 15 TL ücret kesiyor Turkcell. Operatörümü değiştirdim. Daha öncesinde yok oyun paketi yok müzik paketi filan deyip 2-3 TL alıyordu hattımdan. Daha önceden kullandığım Mobil TV paketi vardı. İptal ettirmiştim. Sonrasında pat diye paket ücreti 10 TL aldı hattımda. Neymiş son ay ücretiymiş. Aman Turkcell den uzak durun.
 

Nemre

Profesör
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,581
Reaksiyon puanı
29
Puanları
218
Bu gsm operatorlerının ortakları Milyonlarca kişilik Kul Hakkı ile mezara nasıl girecek; o kadar çok merak ediyorum ki ?
 

M@STER

Profesör
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
1,131
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Tam tarih hatırlayamayacağım ama Avea'nın 'Yıkılan Paket' reklamlarının döndüğü dönem küçük kardeşimi bu pakete üye yapmak istedim. Reklamda Her yöne 500 dk + 1 gb internet + 1000 sms şeklinde duyuru yaptı Avea. Ayrıntısını öğrenmek üzere Avea'nın web sayfasına girdim. Reklamdaki bilginin tam aksine Avealılarla 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB internet şeklinde olduğunu gördüm.

Bir abone merkezine gidip sordum bu durumu. Numara taşımak şartıyla faydalanabileceğimi aksi takdirde Avealılarla 1.000 dakika + HERYÖNE 1.000 SMS + 1 GB internet şeklinde kayıt alabileceklerini söyledi arkadaşlar. Ancak reklamlarda bu durumdan hiç bahsedilmiyordu.

Soluğu ofiste aldım ve BTK'nın web sitesi üzerinden durumu anlatan bir şikayet dilekçesi doldurup gönderdim. Bugün akşam üzeri
0555 444 1 500 numaralı telefondan arandım. Karşımdaki şahıs Avea Genel Müdürlükten aradığını, BTK'ya yaptığım şikayet için bilgilendirmede bulunacağını söyledi.

Dilekçede belirttiğim hususları aynen kendisine ilettim. Bana verdiği cevap "Aslında öyle değil de şöyledir. Üye alımı kapanmıştır falan filan...Konu ile alakasız bi sürü şey dinledim kendisinden. Peki dedim hem kampanya tanıtıyorsunuz hem de kampanya şartlarından bahsetmiyorsunuz. Numara taşıma gerektiğini niye söylemiyorsunuz. Asıl bomba burada patladı zaten. Komedi mi diyeyim, trajedi mi diyeyim bilmiyorum ama, "reklamın tanıtım amacı yoktur" dedi arkadaş. Yani siz reklamları dikkate almayın, güvenmeyin. Web sitesi ya da abone merkezi üzerinden doğru bilgi alıp işlem yapın dedi, işin Türkçesi. Sonrasında da konu ile ilgili şikayetlik bir durumun olmadığını BTK'ya bildireceklerini söyleyip kapadı telefonu.

Güzel ülkemde işler böyle dönüyor malesef. Göz göze kandırılıyoruz. Hakkımızı aramasak, araştırmasak başımıza neler gelecek kim bilir. Allah'a emanet yaşıyoruz !!

http://www.avea.com.tr/tr/sta/birey...smanetsms&pagemenu=paketler.konusma.faturasiz

Şimdi ben ne söyleyeyim abi çalıştığım kurum böyle diyip çıkmam mı lazım işin içinden :) senin yaşadığın normal bişey aslında,geçen akşama doğru bayan müşteri geldi fatura detayını öğrenmek istedi biz göremiyoruz call details mh aramasını söyledim bayii destek hattından arattım kendisini mh nin kendisine verdiği cevap fatura kullanım sorgulama hattımız 444 0 900'ü ararsanız öğrenebilirsiniz demiş bayan aradığında karşısına FİNANSBANK çağrı merkezi çıkmış.. şimdi ben ne söyleyeyim :)
 

Rockco

Doçent
Katılım
15 Mart 2012
Mesajlar
692
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
kim nederse desin bunlara boyun eymek zorundayız küstüm size diyip hatlarımızı kapatamıyıcağımıza göre sesimiz çıktığında ise illaha bir kılıf bulucaklarına göre herzaman operatör haklıdır diyip geçicez
 

burns206

Profesör
Katılım
31 Mart 2011
Mesajlar
1,866
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Bu gsm operatorlerının ortakları Milyonlarca kişilik Kul Hakkı ile mezara nasıl girecek; o kadar çok merak ediyorum ki ?
benim anladigim bu kisiler tam olarak obur tarafa da inanmiyolar. ne yersek kar :P nasi olsa bikere gelicez dunyaya gozuyle bakiyolar bicogu :P bugday ambarina dusmus tavuk hesabi :P
 

hayoz

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2012
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
kul hakkı diyosunuz ama herkeste 2 şer tane cep telefonu var kimse kimseye zorla kullandırmıyor bu meleti dimi ?
 

asi_53

Asistan
Katılım
18 Mart 2008
Mesajlar
274
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
10 yıla yakın bir süre turkcell kullandım ve 1 yıl önce vodafone ye geçtim çokta memnunum geliştirmeleri gereken çok şeyleri var ama olsun ekstra fatura ödemiyorum en azından.
 

neskalii

Profesör
Katılım
25 Mayıs 2008
Mesajlar
3,932
Reaksiyon puanı
23
Puanları
218
Yaş
39
Reklamlar tanıtıcı amaçlı değilmiş..!!! bi yaşıma daha girdim.. Bişeyi tanıtmıyan neden Reklam verirki adı üstünde Reklam..!!
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
:dil:avea kadar berbat bir operatör görmedim haksız yere fazla para alıtyolar işlerine gelani bildirip işlerine geleni haberiniz olsaydı diyolar müşteri memnuniyeti sıfıer diğer operatörler bndan cok daha iyi avea ya gectgm için cok pişmanm hakkımı arıycam sonuna kladar bu yaptıkları dolnadırıcılıktan baska bşi değil cevremdki herkez hattnı baska operatöre gecrcek aklınız varsa szde bırakın
 

kumdankale

Öğrenci
Katılım
8 Şubat 2013
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
konuşma kaydı kaydediliyor nasılsa tekrar şikayet etseydiniz konuşma kaydı ile birlikte reklamın nedemek olduğunu bilmeyen eleman çalıştırıyorlar diye
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
en iyisi bim cell bence...sadece konuşmak için telefon kullananlara
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
:dil:avea kadar berbat bir operatör görmedim haksız yere fazla para alıtyolar işlerine gelani bildirip işlerine geleni haberiniz olsaydı diyolar müşteri memnuniyeti sıfıer diğer operatörler bndan cok daha iyi avea ya gectgm için cok pişmanm hakkımı arıycam sonuna kladar bu yaptıkları dolnadırıcılıktan baska bşi değil cevremdki herkez hattnı baska operatöre gecrcek aklınız varsa szde bırakın

bir operatörü karalamak kolaydır, eğer örnek verebilirsen daha iyi olur
 
Üst