amidi
Doçent
- Katılım
- 10 Kasım 2010
- Mesajlar
- 631
- Reaksiyon puanı
- 8
- Puanları
- 18
02.2013 tarihinde babama ait olan fakat 2009 dan beri kullandığım Turkcell numaralı hattı kendi adıma almak için başvurdum.O gün işlemi yapan turkcell iltşm.hiz.görevlisi hattı ücretsiz olarak adıma alabileceğimi söyledi.Ben peki ne zaman operatörü değiştirme hakkım olur diye sorunca O da 90 gün geçtikten sonra yapabileceğimi söyledi ben de tamam dedim ve o şekil 10 liralık bir işlem ücreti karşılığında babamın adına olan hattı kendi adıma aldım.90 gün geçtikten sonra operatörü değiştirmek için başvurduğumda bunun olamayacağını zira BTK tarafından kısa süre önce bu tür hatlarda operatör değiştirebilmem için gerekli olan süreyi 01.10.2014 tarihine uzattığını öğrendim yani diğer bir tabirle ben yasal tüm sorumluluğu bana ait olan operatör içi hertürlü değişikliği yapabileceğim hattı başka bir operatöre taşıyamıyorum nedeni ise BTK nın kısa süre önce yaptığı değişiklik.
Ben hattı adıma aldıktan sonra operatör değiştirecem diye kullandığım operatöre herhangi bir kullanım tahhütü vermedim bundan dolayı taahhütlü indirimlerden faydalanamadım bunun yanında hattımı nede olsa operatör değiştirecem diye mayısta gidip kontürlüye çevirdim ve bundan da maddi olarak zararım oldu ve tüm bunların nedeni BTK nın kısa süre önce yapmış olduğu değişiklik.Belirttiğim gibi ben hattı kendi adıma aldığım zaman 90 gün içinde opretör değiştirme hakkım vardı bende bundan dolayı ücretli devir yapmadım şayet BTK o zaman bu tür bir kural koymuş olsaydı ben ücretini verip hattı adıma alırdım ancak o zaman böyle bir kural koymamışsınız bende ona güvenerek bu şekil bir tasarrufta bulunmuşum ve belirttiğim gibi maddi olarak mağduriyetime rağmen herşeyi göze almışım ama 90 günüm geçtikten sonra BTK kuralı değiştiriyor ve ben bu durumda hiçbir şey yapamıyorum.Acaba bu durum ne kadar hukuki ve insani.Olabilir BTK kuralı değiştirebilir ben ona bir şey demem ama o zamanda benim gibi bu kural yayınlanmadan önce hatları kendi üzerlerine alanları bari etkilemesin ama yok illa vatandaşı mağdur etme kararlar alınacak.Emin olun kullandığım hat şayet birçok resmi ve özel kuruluşta benim adıma kayıtlı olmasaydı ben hiç tereddüt dahi etmeden şu an bu hattı kırıp atar yerine yenisini alırdım ama belirttiğim nedenden dolayı yapamıyorum.Şimdi bana diyeceksiniz BTK niye şikayette bulunmuyorsun.BTK nın sitesine şikayet yazabilmek için yaklaşık 3 saattir üye olmama rağmen BTK aktivasyon kodunu bana göndermiyor ki sisteme giriş yapıp şikayetimi yazayım.
Konuyu umarım yanlış yere açmamışımdır.
Ben hattı adıma aldıktan sonra operatör değiştirecem diye kullandığım operatöre herhangi bir kullanım tahhütü vermedim bundan dolayı taahhütlü indirimlerden faydalanamadım bunun yanında hattımı nede olsa operatör değiştirecem diye mayısta gidip kontürlüye çevirdim ve bundan da maddi olarak zararım oldu ve tüm bunların nedeni BTK nın kısa süre önce yapmış olduğu değişiklik.Belirttiğim gibi ben hattı kendi adıma aldığım zaman 90 gün içinde opretör değiştirme hakkım vardı bende bundan dolayı ücretli devir yapmadım şayet BTK o zaman bu tür bir kural koymuş olsaydı ben ücretini verip hattı adıma alırdım ancak o zaman böyle bir kural koymamışsınız bende ona güvenerek bu şekil bir tasarrufta bulunmuşum ve belirttiğim gibi maddi olarak mağduriyetime rağmen herşeyi göze almışım ama 90 günüm geçtikten sonra BTK kuralı değiştiriyor ve ben bu durumda hiçbir şey yapamıyorum.Acaba bu durum ne kadar hukuki ve insani.Olabilir BTK kuralı değiştirebilir ben ona bir şey demem ama o zamanda benim gibi bu kural yayınlanmadan önce hatları kendi üzerlerine alanları bari etkilemesin ama yok illa vatandaşı mağdur etme kararlar alınacak.Emin olun kullandığım hat şayet birçok resmi ve özel kuruluşta benim adıma kayıtlı olmasaydı ben hiç tereddüt dahi etmeden şu an bu hattı kırıp atar yerine yenisini alırdım ama belirttiğim nedenden dolayı yapamıyorum.Şimdi bana diyeceksiniz BTK niye şikayette bulunmuyorsun.BTK nın sitesine şikayet yazabilmek için yaklaşık 3 saattir üye olmama rağmen BTK aktivasyon kodunu bana göndermiyor ki sisteme giriş yapıp şikayetimi yazayım.
Konuyu umarım yanlış yere açmamışımdır.