Arkadaşlar ne Cod fanıyım ne de kötüleme gibi bir niyetim var, sadece dikkatimi çeken bir iki kareyi sizlerle paylaşmak ve edişemi dile getirmek istedim, görsellere baktığınızda neden ''İyi Olmayabilir'' dememin sebebini göreceksiniz
http://imageshack.us/f/651/bf3stagingareagdc.jpg/
http://imageshack.us/f/7/ck2v4cz8.jpg/
görsellerde de görüldüğü gibi:
1- Karakterler aynı olmakla birlikte gruplama yapılmış yani karakterler birebir aynı hareketleri yapıyor.
2- Bilindiği gibi kullanılan programlar pixel tabanlı çalışıyor ve oval objelerde sorun yaşanıyor ama bu daha fazla nokta kullanılarak gözle görülmeyecek boyuta getirilebiliniyor, fakat,
Battlefield 3 te bu durum gözle görülür halde. Hatta ben buradayım diye bağırıyor.
3- Detaylandırmada daha çok karakter üzerinde yoğunlaşan ve Battlefield BC den aşina olduğumuz bakla deseni bu oyundada kullanılmış fakat bazı yerlerde (ben bütün görselleri
paylaşmadım ama araştırırsanız görürsünüz) karakter teninde, yani kıyafet olmayan kol bölgesinde, boyun bölgesinde de bu desen görülüyor, ayrıca dedğim gibi karakter dışında
detaylandırma üzerinde çok durmayan tasarımcılar sınır alan içinde (oyunlarda kasma problemi olmaması için net görüş alanı belirlenir, bu bazen bir iki metre olurken bazende
haddinden fazla olur) yeralan araçlar tabelalar kırılmış parçalar üzerinde de yeterince durmamış.
Şimdi bunları (özellikle 4. maddeyi) gözardı etmememin sebebi bu oyunun dx10.1 kullanılarak yapılmasının yanısıra oyun motoru konusunda da yenilenmeye gidilmiş olması.
İşin özü şu ki, büyük bir kitle tarafından heyecanla beklenen bu oyunda single player modunda savaşırken (Kullanılan teknoloji yenilenmiş olmasına rağmen) her adımda aynı karakterleri görmek Skyrim'in Tavuklarından da vasat bir durumdur. Ayrıca çok daha düşük bütçeli oyunlarda bile gerek net görüş alanı gerek oval obje tasarımı gayet iyi şekilde sunulurken böylesi bir oyunda (Yüksek bütçeli - İleri teknoloji sahibi - Kullanıcı sayısı yüksek) bu tür hataların gözardı edilmesi beni ve eminim bir çok kişiyide rahatsız ediyordur.
Şunu da belirtmeden geçmeyeyim, bu ve benzeri görseller oyunun alfa ve beta versiyonlarına ait olduğundan, son kullanıcıya ulaşacak versiyoununda olmayabilir. (Umarım)
http://imageshack.us/f/651/bf3stagingareagdc.jpg/
http://imageshack.us/f/7/ck2v4cz8.jpg/
görsellerde de görüldüğü gibi:
1- Karakterler aynı olmakla birlikte gruplama yapılmış yani karakterler birebir aynı hareketleri yapıyor.
2- Bilindiği gibi kullanılan programlar pixel tabanlı çalışıyor ve oval objelerde sorun yaşanıyor ama bu daha fazla nokta kullanılarak gözle görülmeyecek boyuta getirilebiliniyor, fakat,
Battlefield 3 te bu durum gözle görülür halde. Hatta ben buradayım diye bağırıyor.
3- Detaylandırmada daha çok karakter üzerinde yoğunlaşan ve Battlefield BC den aşina olduğumuz bakla deseni bu oyundada kullanılmış fakat bazı yerlerde (ben bütün görselleri
paylaşmadım ama araştırırsanız görürsünüz) karakter teninde, yani kıyafet olmayan kol bölgesinde, boyun bölgesinde de bu desen görülüyor, ayrıca dedğim gibi karakter dışında
detaylandırma üzerinde çok durmayan tasarımcılar sınır alan içinde (oyunlarda kasma problemi olmaması için net görüş alanı belirlenir, bu bazen bir iki metre olurken bazende
haddinden fazla olur) yeralan araçlar tabelalar kırılmış parçalar üzerinde de yeterince durmamış.
Şimdi bunları (özellikle 4. maddeyi) gözardı etmememin sebebi bu oyunun dx10.1 kullanılarak yapılmasının yanısıra oyun motoru konusunda da yenilenmeye gidilmiş olması.
İşin özü şu ki, büyük bir kitle tarafından heyecanla beklenen bu oyunda single player modunda savaşırken (Kullanılan teknoloji yenilenmiş olmasına rağmen) her adımda aynı karakterleri görmek Skyrim'in Tavuklarından da vasat bir durumdur. Ayrıca çok daha düşük bütçeli oyunlarda bile gerek net görüş alanı gerek oval obje tasarımı gayet iyi şekilde sunulurken böylesi bir oyunda (Yüksek bütçeli - İleri teknoloji sahibi - Kullanıcı sayısı yüksek) bu tür hataların gözardı edilmesi beni ve eminim bir çok kişiyide rahatsız ediyordur.
Şunu da belirtmeden geçmeyeyim, bu ve benzeri görseller oyunun alfa ve beta versiyonlarına ait olduğundan, son kullanıcıya ulaşacak versiyoununda olmayabilir. (Umarım)