Avea'nın Tl. yükletme taktiği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan orh_an
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

orh_an

Öğrenci
Katılım
28 Haziran 2011
Mesajlar
35
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Merhabalar;avea faturasız hat sahibiyim 27.12.2011 günü avea 9333'ten tarafıma gönderilen "Size özel yükle kazan fırsatı! 7 gün içinde 20 Tl.ve üzeri yükleme yapın,yurtiçi her yöne 120 hediye dakika kazanın,her yöne rahat rahat konuşun."içerikli mesaja istinaden 02.01.2012 tarihinde 20 tl.yüklememe rağmen sözkonusu hediye dakikalar halen yüklenmemiştir.müşteri hizmetleri 500'ü arayıp bunu bildirdiğimde çıkan personel mesajda yazmamasına rağmen beni başından savmak için dakikaların 3 gün içinde yüklenebileceğini söylediğinden 3 gün daha bekledim ancak yine hediye dakikalar gönderilmedi.Bunun üzerine ertesi gün 500'ü tekrar aradım ve mesajın kendilerinde görünmediğinden 4660'a gönderilmesini istediler ancak 1 saatte 20 sefer denememe rağmen bu numaraya mesaj iletilemiyor ve bu arada konuştuğum bayan ben onun sesini almama rağmen sesinizi alamıyorum diyerek telefonu yüzüme kapattı.Tekrar aradım ve çıkan başka görevliye yarım saat derdimi tekrar anlattım,o da kaydınızı aldım 24 saat içinde size dönüş yapacağız demesine rağmen halen dönecekler.Başka bir aramamda 4660'a değil 5660'a mesajı göndereceksiniz dediklerinden 9333'ten gelen mesajı 5660'a gönderebildim ama "kampanyadan faydalanmak için Kayıt,iptal için iptal 600 yazıp 5660 gönderin" diyen başka mesajla dönüş yapıldı.O arada Avea online işlemlerden de müşteri hizmetlerine mesaj atıp sorunu bildirmeme rağmen aramaya bile tenezzül etmeyerek 3 gün sonra "talebinizi müşteri hizmetleri 500'e iletiniz" yazan mesajla dönüş yaptılar. Çözüm bulmak yerine şurayı arayın,buraya mesaj atın,kaydınızı aldık 24 saat içinde döneceğiz gibi kelime oyunları ile aman başımızdan gitsin dercesine ilgisiz bir müşteri hizmetleri anlayışı olan avea ile ilgili anımı sizlerle paylaşmak istedim.Ayrıca müşteri hizmetleri 500'ü her aramamda ilk seferde hiç çalmadan hat düşüyor ve anında 60 krş.kesiliyor ancak 2.nci aramada hat çalıyor ve tekrar 60 krş.kesiliyor,yani 3 sefer arama da 6 arama yapmışsınız gibi ücret ödemek zorunda bırakılıyorsunuz.30 Tl.yükledikten 10 gün sonra gönderdikleri mesajla bana 20 tl. daha yükleme yaptıran Aveanın tl.yükletme taktiği artık bu olsa gerek.Böyle bir olay yaşadım ve paylaşmak istedim,biraz uzun oldu ancak becerebildiğim kadar ayrıntılı anlatmak istedim.
 

m.emin cakir

Öğrenci
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Malesef bu konular daha mahkemelerde gorusulmuyor bunu da göreceğiz ve insanlarla dalga nasıl geçilir görüşeceğiz
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Söylediklerinde haklısın facebook adresin varsa duvara yaz , yarım saat içinde dönüş yapıyorlar. Size giden smsler sistemde kayıtlıdır ve ek olarak sana döndüklerinde müşteri hizmetlerini aradığınd düşen bakiyelerin iadesini istemeyi unutma merak etme iade ederler.
 

orh_an

Öğrenci
Katılım
28 Haziran 2011
Mesajlar
35
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Öncelikle destekleyen yorumlarınız için ikinize de teşekkür ederim.Sayın madmex gönderdikleri mesajlar sistemde kayıtlı olması gerek ancak 9333'ten gönderdikleri mesajı nedense kendileri de göremediler (ya da işlerine gelmedi) ve benden istediler.Ancak buraya yazdıktan sonraki günlerde şikayetvar.com'a ve avea online işlemlerden avea'ya tekrar yazdıktan sonra yani yaklaşık 10 gün kadar önce hediye dakikaları hiç bir bilgi vermeden yüklemişler,onu da dakika kontrolü yaparken tesadüfen farkettim.Buraya geç bilgi verdiğim için de kusura bakmayın.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Şikayet Var'a uğraşmayın dediğim gibi Facebooktan hemen bakıyorlar . Sorunun çözüldüğüne sevindim
 
Üst