Öneri Asus ve KVK Macerası

Bu konuyu okuyanlar

Utku92

Müdavim
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
5,340
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,855
Puanları
113
Yaş
31
Henüz 5 aylık G513IH laptobumda sıkıntılar vardı. Ki o kadar çok dikkat etmeme rağmen. En sonunda garantiye vermeyi düşündüm. Sıkıntılar ekranda sağ kısımda iz gibi parlak piksel hatası vardı. Mediatek wifi indirme hızında düşüş ve yüklemede yok gibiydi. Birde sağ alt çerçeve çıkıyordu. Bende myasusdan kontrol ettim. Ankarada yaşıyorum en yakın yer kızılay kvk noktası gözüktü. Bende oraya verdim. Geçen cuma günü testlerden geçmiş falan alabilirsiniz mesajı geldi. Cumartesi sabah da erkenden gittim almaya. Sonra baktım oradaki çalışan kız ekran değişti dedi. Bende herhalde diğer şeyleri de yapmışlardır diye iyi niyetimden düşündüm. 1 dk orada açtım pc yi windows'u sıfırlamışlar. Her neyse eve geldim. Esas bomba burada başlıyor :D :D. Açar açmaz ekran iç kısmı siyah zeminde 2 adet dağ gibi iz vardı. Sonrasında hiçbirşey yapmamışlar. Herşey aynı. İz de sonradan sanki yok oldu görülmesi zor baya imkansıza yakın. Wifiyi en azından değiştirebilirlerdi yapmamışlar. Ben hayatım boyunca teknik servislerin bu kadar alçalacağını ve kötüye gideceğini düşünmemiştim. O an otobüs beklerken dönüşte keşke apple macbook tercih etseydim diye bin pişman oldum. En azından adam yerine koyuyorlar. Haa taktıkları ekranda panda marka bir ekran diğeri boe nindi 2020 yılının ve daha iyi olan bir ekrandı. Vasat bir ekran takmışlar ve eski 2019 yılının. Çok anlaşılmasa da rakamlar konuşuyor. Neyseki kaydını almıştım. Geri laptobu vermeye gittim o sinirle. Anlattım durumu hiçbir şey yapılmamış diye. Teknik eleman çağırdılar geldi. Hadi ekranı dağ gibi izleri ispatlayamadım. Ekran kenarlıkları söyledim. Nasıl oturtmuşsunuz diye. Ortadan laptopbun ekranını kaldırırken açılıyor plastiği. O yoktu bide o hale gelmiş. Normal dedi geçiştirdi sonra ekranın markasını nereden gördünüz dedi. Aida64 de var dedim ki daha onu bilmiyor. Wifiyi bağlattım gözünün önünde speedtest yaptım. Hız düşüyordu aniden. Çok cihaz varmış ondanmış. :D :D Sonra almadılar laptobu asus ile iletişime geçin olmaz ise oraya gönderirsiniz dediler. İşte bu da böyle bir hikaye. Dersler çıkarılması gereken çok şey var. Bundan böyle masaüstü hariç benim için windowslu bilgisayar devri kapanmıştır. Alırsam macbook alacağım. Ve düşünün ki kötü kötü ekranları takıp yolladıkları kaç kişi vardır ? Herkes nasıl bilecek nereden bilebilir ? Herkes üçkağıtçı olmuş. Adamın dediği şeyde asus o panelleri veriyormuş. Herneyse durum bu.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Mesaj otomatik birleştirildi:

Belge-min.jpg
 

Ekli dosyalar

  • Display.jpg
    Display.jpg
    60.4 KB · Görüntüleme: 73
  • Panda.jpg
    Panda.jpg
    80.1 KB · Görüntüleme: 81
Son düzenleme:

Görkem Say

Müdavim
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,737
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,993
Puanları
113
Bu teknik servis elemanlarını bir türlü çözemiyorum. Orada senin ekranını sorunsuz bir şekilde orijinali ile değiştirip yeni bir Wi-Fi kartı taksa cebinden mi çıkacak masrafı? Ne amaçla böyle bir şey yapıyorlar anlaması güç. Asus'un teknik servisi de ortalama altında maalesef. Laptop tarafında servisle uğraşma şansını azaltmak istiyorsan Dell, Apple veya Monster alacaksın. Monster'da da pek seçenek yok zaten. Sıkıntılı bir durum. Geçmiş olsun.
 

Utku92

Müdavim
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
5,340
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,855
Puanları
113
Yaş
31
Bu teknik servis elemanlarını bir türlü çözemiyorum. Orada senin ekranını sorunsuz bir şekilde orijinali ile değiştirip yeni bir Wi-Fi kartı taksa cebinden mi çıkacak masrafı? Ne amaçla böyle bir şey yapıyorlar anlaması güç. Asus'un teknik servisi de ortalama altında maalesef. Laptop tarafında servisle uğraşma şansını azaltmak istiyorsan Dell, Apple veya Monster alacaksın. Monster'da da pek seçenek yok zaten. Sıkıntılı bir durum. Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim. Artık pek fazla yapılacak birşey yok. Asusa da kanıtlı uzunca mail ile bir yazı gönderdim. O cevaba göre tüketici haklarına gidebilirim. O da uğraştıracak maalesef. Başkaları da görsün bilsin diye durumu burada da paylaşmak istedim. Asus iyi marka dersin ama bizim teknik destek berbat. Yurt dışında böyle midir bilmiyorum. Monster zaten hiç yanaşmam toplama laptop gibi malzeme kalitesi vs. Dell olabilir belki onun nasıldır bilmiyorum. Ama apple'ın bambaşka. Fazla para veririm apple alırım. Artık ilerde alabilirim onu da. Dolandırdılar resmen.
 

Raypay

Öğrenci
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
53
Reaksiyon puanı
7
Puanları
8
Yaş
20
ASUS Müşteri hizmetlerine cızırtı sebebiyle göndereceğim notebook için beni korkuttunuz. Umarım böyle bir şey yaşamam ama ülkemizin teknik servisleri her ne marka olursa olsun avrupa standartında değil. Demekki neymiş siyaset = hayat...
 

Applemania

Müdavim
Cezalı
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,683
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
3,472
Puanları
113
Yaş
33
Henüz 5 aylık G513IH laptobumda sıkıntılar vardı. Ki o kadar çok dikkat etmeme rağmen. En sonunda garantiye vermeyi düşündüm. Sıkıntılar ekranda sağ kısımda iz gibi parlak piksel hatası vardı. Mediatek wifi indirme hızında düşüş ve yüklemede yok gibiydi. Birde sağ alt çerçeve çıkıyordu. Bende myasusdan kontrol ettim. Ankarada yaşıyorum en yakın yer kızılay kvk noktası gözüktü. Bende oraya verdim. Geçen cuma günü testlerden geçmiş falan alabilirsiniz mesajı geldi. Cumartesi sabah da erkenden gittim almaya. Sonra baktım oradaki çalışan kız ekran değişti dedi. Bende herhalde diğer şeyleri de yapmışlardır diye iyi niyetimden düşündüm. 1 dk orada açtım pc yi windows'u sıfırlamışlar. Her neyse eve geldim. Esas bomba burada başlıyor :D :D. Açar açmaz ekran iç kısmı siyah zeminde 2 adet dağ gibi iz vardı. Sonrasında hiçbirşey yapmamışlar. Herşey aynı. İz de sonradan sanki yok oldu görülmesi zor baya imkansıza yakın. Wifiyi en azından değiştirebilirlerdi yapmamışlar. Ben hayatım boyunca teknik servislerin bu kadar alçalacağını ve kötüye gideceğini düşünmemiştim. O an otobüs beklerken dönüşte keşke apple macbook tercih etseydim diye bin pişman oldum. En azından adam yerine koyuyorlar. Haa taktıkları ekranda panda marka bir ekran diğeri boe nindi 2020 yılının ve daha iyi olan bir ekrandı. Vasat bir ekran takmışlar ve eski 2019 yılının. Çok anlaşılmasa da rakamlar konuşuyor. Neyseki kaydını almıştım. Geri laptobu vermeye gittim o sinirle. Anlattım durumu hiçbir şey yapılmamış diye. Teknik eleman çağırdılar geldi. Hadi ekranı dağ gibi izleri ispatlayamadım. Ekran kenarlıkları söyledim. Nasıl oturtmuşsunuz diye. Ortadan laptopbun ekranını kaldırırken açılıyor plastiği. O yoktu bide o hale gelmiş. Normal dedi geçiştirdi sonra ekranın markasını nereden gördünüz dedi. Aida64 de var dedim ki daha onu bilmiyor. Wifiyi bağlattım gözünün önünde speedtest yaptım. Hız düşüyordu aniden. Çok cihaz varmış ondanmış. :D :D Sonra almadılar laptobu asus ile iletişime geçin olmaz ise oraya gönderirsiniz dediler. İşte bu da böyle bir hikaye. Dersler çıkarılması gereken çok şey var. Bundan böyle masaüstü hariç benim için windowslu bilgisayar devri kapanmıştır. Alırsam macbook alacağım. Ve düşünün ki kötü kötü ekranları takıp yolladıkları kaç kişi vardır ? Herkes nasıl bilecek nereden bilebilir ? Herkes üçkağıtçı olmuş. Adamın dediği şeyde asus o panelleri veriyormuş. Herneyse durum bu.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Mesaj otomatik birleştirildi:

Ekli dosyayı görüntüle 164262
Geçmiş olsun kardeşim.Maalesef ülkemizdeki servislerin kalitesi iyi değil.
 
Üst